Raadhuisplein 16
3891 ER Zeewolde

2016

h.jhieselaar zei op 2016-09-10

Erg tevreden met product hoewel levering wat langer duurde.

Gerard Klompmaker zei op 2016-09-05

Na een eerste contact en aankoop geruime tijd geleden, onlangs een nieuwe bestelling geplaatst.
Eem vervolgbestelling zonder verdere aarzeling ook bij Cirluna gedaan. Afwikkeling was wederom prima. Een vergeten steuntje werd zonder verdere kosten en heel snel nagezonden.
Uitstekende ervaringen met dit bedrijf

Josje zei op 2016-08-31

Goede stalen vooraf gekregen. Alles duidelijk beschreven. Mooie kwaliteit. Ziet er super strak uit. Zeer tevreden over het eind resultaat.

Ben en Ineke de Vugt zei op 2016-08-30

Spannend zelf inmeten.

Beschrijving is stap voor stap. En je kan direct met Cirluna appen. Voor een tuimelraam maakten we een filmpje en ook daarop kwam direct advies. Zeer behulpzaam personeel, wij kunnen Cirluna zeker aanraden. En de houten jalouzieën hangen prachtig.

Daan & Anja zei op 2016-05-05

Wij zijn erg enthousiast over Cirluna. De service is super goed en de producten zijn super.
Wij zijn er erg blij mee en wij gaan zeker onze andere gordijnen ook bij Cirluna bestellen.

M Katwaroe zei op 2016-05-04

Van A tot Z zeer klantvriendelijk!

H. F zei op 2016-04-25

Ik ben uitstekend geholpen, heb helaas de verkeerde kleur besteld waardoor ik drie dagen behoorlijk chagrijnig van was.

Ilona zei op 2016-04-24

Erg snel en goede service!

Mart zei op 2016-04-07

Al met al goed. Aanvragen stalen is niet gelukt via de website, ging uiteindelijk per telefoon. Je krijgt geen update over timing qua levering, moet je ook achteraan bellen. Transporteur stuurt mail dat hij vrijdags eerst belt en dan bezorgd, geen van beide. Het product zelf prima in orde, zijn we heel tevreden mee!

marieke zaad zei op 2016-04-06

Goede communicatie en hele mooie plisse gordijnen die zeer eenvoudig zelf te bevestigen zijn. Wij zijn zeer tevreden.

Isabelle Klaasse zei op 2016-04-05

Snelle levering. Fijn dat ik van te voren even mailcontact had over wanneer het mij het beste uit kwam. Bestelling was goed. Ben er blij mee!

Jos zei op 2016-04-05

Prima levering

Jaime zei op 2016-03-11

Snelle en goede service. Rolgordijnen zijn makkelijk te monteren en zien er fantastisch uit.

Amanda zei op 2016-03-08

Montage-instructie en schroeven ontbraken. Kwaliteit en snelheid bezorging wel goed.

René Barten zei op 2016-03-04

Wij hadden een probleem in de erker waardoor de standaard duo rolgordijn niet pasten. In overleg met team Cirluna is voor een ander type gekozen.
Wij zijn niet alleen zeer tevreden over de oplossing voor de erker maar ook over de andere 4 duo rolgordijnen.
Ook door transport beschadigde onderdelen kregen we binnen enkele dagen opgestuurd.
Ik vind CIRLUNA een aanrader.

Tim van der Meulen zei op 2016-03-04

Zeer tevreden. Cirluna heeft exact geleverd, wat gevraagd was binnen de van tevoren aangegeven periode. Met prima instructies voor montage. Fijn product.

Jvans zei op 2016-03-04

Erg tevreden. Levering snel en correct op een voor de klant gewenst moment, heel bijzonder.
De materialen zien er goed uit, netjes verpakt. Personeel is goed bereikbaar en geven heel goed advies, ook als je hulp nodig hebt.

Jagt zei op 2016-03-04

Supersnelle service

Mireille, Serooskerke zei op 2016-01-31

Rolgordijnen en luxaflex besteld, geheel naar verwachting geleverd. Alleen de levertijd had wat korter gekund.

Veronique zei op 2016-01-30

Ik bestelde lichtdoorlatende gordijnen maar ze zijn heel donker en absoluut niet lichtdoorlatend!