Stadhouderlaan 73

Super snelle levering

Veronica van Lieshout beoordeelde op 2019-02-16

Geweldige en snelle service

Iris Algra beoordeelde op 2019-02-07

Snelle levering en gekregen wat ik besteld heb

Yvonne Poel beoordeelde op 2019-02-04

The delivery was fast and I really liked that. Unfortunately the product that I received was not what I had expected or read about in the product description. The pendant is huge! And plastic-y. If this product was real sterling silver .925 it would be a product that was a normal pendant size, and made of the right material.

Alette beoordeelde op 2019-01-17

Zeer tevreden. Snelle levering.

Jolanda Jongerius beoordeelde op 2018-12-17

Zeer goede service, vragen snel beantwoord, en snelle levering.

Janny Haarsma beoordeelde op 2018-12-16

De ketting kwam de volgende dag en was prima verpakt

C.J. Booij beoordeelde op 2018-12-16

Snelle levering en ring ziet er precies zo uit als op het plaatje. Alleen jammer dat hun niet persoonlijk bereikbaar zijn voor eventuele vragen. Telefoon word nooit opgenomen altijd in gesprek. Verder perfect

C.J. Booij beoordeelde op 2018-12-08

Snelle levering je krijgt wat je besteld hebt. Alleen jammer dat je via mail contact kunt krijgen. Telefoon steeds in gesprek. Bij retour zending netjes bericht dat ze het hebben ontvangen.

JJ Zwart beoordeelde op 2018-11-26

Snelle, keurige verzending, prachtige armband!

Cisca Venema beoordeelde op 2018-11-22

Kreeg andere ring thuis dan besteld. Telefonisch contact gehad en ring terug gestuurd, op hun kosten! Daarna wel de juiste ring ontvangen. Dus super service! En zeker een mooie ring!

Aad F.J. Stolk beoordeelde op 2018-11-12

Kennismaking door mijn recente lidmaatschap van de vereniging 'The Claddagh' .
Geïnteresseerd in Ierse muziek en sieraden.
Bij Claddagh.nl prachtig assortiment en dus een fraaie keuze gemaakt!
Zal mijn aandacht blijven houden!

Karin Rheiter beoordeelde op 2018-11-10

Levering is zeer snel en webwinkel houdt je op de hoogte van de status van de levering. Uitstekend dus!

D.M. De Vos beoordeelde op 2018-11-07

Artikel goed verpakt, snelle levering, goede service en een prachtig product!

Jorien Cammaert beoordeelde op 2018-10-30

Hele goede ervaring. De ring moest geruild worden en dat was absoluut geen probleem. Hele vriendelijke mevrouw

Willem beoordeelde op 2018-09-27

Voor de verjaardag van een vriendin heb ik hier een zilveren claddaghring besteld. Ondanks dat ik de ring zelf niet heb gezien, heeft ze me laten weten dat ze hem schitterend vond en er hartstikke blij mee is. En daar was het allemaal om te doen. Ik blij, zij blij en hopelijk bij Claddagh ook blij met mijn positieve review. Dankjewel Claddagh!

Jos van de Wetering beoordeelde op 2018-09-27

top

Raymond Pijl beoordeelde op 2018-08-30

Snel verzonden goed verpakt. Alles wat je wil van een goede webwinkel

H.C. Vermaat beoordeelde op 2018-08-24

Snel en accuraat.