Coat & Shine

Doordat Coat & Shine™ een directe werking heeft ziet u terwijl u uw Sieraden schoonmaakt, dat uw Sieraden direct haar glans terug krijgt. Coat & Shine™ maakt uw Sieraden weer helemaal schoon en glanzend zonder deze aan te tasten zoals een polijstmiddel dat wel doet. Daarnaast bevat Coat & Shine™ nog een unieke formule; het maakt uw Sieraden niet alleen vrij van de doffe en de zwarte laag maar brengt ook nog een voor het oog onzichtbare beschermlaag aan dat is gebaseerd op nanotechnologie. Hierdoor krijgt het zwavel geen kans en blijft uw Sieraden voor een lange tijd beschermt.

De zekerheden van https://www.coat-shine.com

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017