Strosteeg 10
3511NE Utrecht

Bol.com 27 8,9
Bol.com 183 9,3

Karin beoordeelde op 2019-02-12

Goede prijs, snelle levering en prima ingepakt, goed op de hoogte gehouden via mail. Volgende bestelling is weer bij colourpencils

G. Limonard beoordeelde op 2019-02-11

Uitstekend antwoord op vragen over levering, werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Heel klantvriendelijk, complimenten.

Tina Alvenaar beoordeelde op 2019-02-11

mijn eerste bestelklingen gedaan. Ik kwam bij deze winkel terecht, omdat ze met Bol.com samenwerken, maar haal het liever bij de bron:-) tot nu toe een prima communicatie, snelle levering, lekker veel betalingsmogelijkheden dus blij mee!

Ulrike Bonnema beoordeelde op 2019-02-11

Zeer tevreden. Bestelde is dezelfde dag verzonden en was de volgende dag binnen. Alles netjes verpakt en compleet. Ik zal hier zeker vaker bestellen.

Toiny Rademakers beoordeelde op 2019-02-11

Annet beoordeelde op 2019-02-10

Snelle levering.

Irma Wisman beoordeelde op 2019-02-09

Zeer snelle levering! Perfect!

Nancy Wolfers-Cooke beoordeelde op 2019-02-08

Zeer tevreden met de service en product...zeer efficiënt.

Els Coeymans beoordeelde op 2019-02-08

Zeer Zeer snelle Levering top.
s`avonds besteld dag er na om 15.10 uur bezorgd.

Super Snel.

gr, Els

Emelie Smeets beoordeelde op 2019-02-08

anita breedveld beoordeelde op 2019-02-08

Tanja Elfrink beoordeelde op 2019-02-07

Snelle levering en alles keurig ingepakt. zeker weten dat ik hier vaker ga bestellen

Patricia Passarelli beoordeelde op 2019-02-05

Els Lakerveld beoordeelde op 2019-02-05

Goed verpakt. Keurig op tijd geleverd. Prima dus.

Silvia Acquooij van beoordeelde op 2019-02-05

Eind vd middag besteld, volgende ochtend in huis. Keurig verpakt en in perfecte staat.

Joeri Groof beoordeelde op 2019-02-03

We waren wat ontgoocheld door het feit dat er helemaal niet duidelijk vermeld stond dat er voor levering in België verzendkosten worden aangerekend. op de website staat gratis levering, maar als je gaat afrekenen komen er verzendkosten bij.
Het zou handig zijn indien men dat vooraf weet. Wij hebben er ook, meestal, geen probleem mee om dit te betalen.

Monique Groenland beoordeelde op 2019-02-03

Jodie Staphorst beoordeelde op 2019-02-02

Zeer snelle levering

Rob Scheepens beoordeelde op 2019-02-01

Roland Jacobs beoordeelde op 2019-02-01

Alles verlopen zoals het hoort