Polsbroekpassage 24
7201CA Zutphen

D beoordeelde op 2017-03-25

Uitstekende computer met uitstekende service. De probleempjes die we hadden werden snel opgelost en de computer kon binnen een half uur weer mee naar huis. Top Winkel!

edwin wolferink beoordeelde op 2017-03-17

mijn ervaring met computer galaxy , nou bij deze goede mensen , klantvriendelijk en zeer goeie service moet ik zeggen

echt een aanrader van mijn kant !!!

Silvia beoordeelde op 2016-12-16

Voor sinterklaas ren computer hier besteld , omdat ik in Apeldoorn woon heb ik gekozen om deze op te halen , leuke winkel en heel vriendelijk personeel . De winkel is veel goedkoper dan andere en het is dichtbij

Pedro Fernandez beoordeelde op 2016-11-11

Game pc hier besteld en binnen 2 dagen binnen gekregen , ziet er strak uit en ik kan gamen:)

Pedro Fernandez beoordeelde op 2016-10-04

game pc besteld , opnemen en spelen tegelijk is geen probleem. Scheelt ook 200 euro met andere aanbieders van game pcs

2016