Hanzeweg 9C
9636 HS Zuidbroek
KvK 56892047

Mpj van Gerwen beoordeelde op 2019-06-12

Snel geleverd en goed materiaal

Wesley van Leeuwen beoordeelde op 2019-06-11

Goede levering van product en passend zoals bij meerdere artikelen die ik heb gekocht bij concept-s

Mvg wesley v leeuwen

Karel beoordeelde op 2019-06-07

Mooie overzichtelijke website, en eenvoudig te bestellen.
Veel verschillende betalingsmogelijkheden.
De Simoni Racing uitlaatsierstukken direct uit voorraad geleverd, donderdagmiddag na telefonisch contact besteld en DEZELFDE DAG nog verstuurd !
Vrijdag al thuis dit is TOP SERVICE, kan zich meten met de grote webshops !!

Team van Concept-S mijn complimenten en hartelijke dank voor de uitstekende service !

Gr. Karel

Goedenavond Karel,
Hartelijk dank voor uw mooie review en uw lovende woorden. Blij dat u tevreden bent over ons product en de service.
We doen ons best om een goed product snel te leveren en in de meeste gevallen lukt dit ook nog.
Gaat het wel langer duren dan proberen we daar, als de leverancier ons de juiste info geeft, de klant zo snel mogelijk over te informeren.
Hartelijk dank en vriendelijke groet,
GoodGo / Concept-S.nl

J Draaijer beoordeelde op 2019-06-07

Snelle levering en een goed product

M beoordeelde op 2019-05-30

Goede service elke keer weer.

van de maat beoordeelde op 2019-05-28

de levering kan sneller...

hagoort vm beoordeelde op 2019-05-27

goede snelle levering

Colle Michael beoordeelde op 2019-05-26

Livraison rapide, j'ai commandé le dimanche pour recevoir mon colis le mardi, j'habite le fond de la province de Namur.
Mon diffuseur s'intègre parfaitement sur ma Swift.
Une Suzuki doit s'équiper chez Concept-S.nl.

Erik beoordeelde op 2019-05-17

Gewoon goed !!!

Donna Ammerlaan beoordeelde op 2019-05-17

Tevreden, product was snel binnen. Zondag monteren maar ziet er goed uit

Arend beoordeelde op 2019-05-14

Het advies en de hulp waren uitstekend!

Kylian De jonge beoordeelde op 2019-05-14

Top zaak

J.Bartelmans beoordeelde op 2019-04-28

Fijne en snelle service

Fred van Haarlem beoordeelde op 2019-04-26

Altijd goed, zeer goede ervaringen mee gehad. Tot ik windraamlijsten bestelde.
Op een van de achterschermen zaten wat krassen. Hier een foto van gemaakt. Maar was niet duidelijk. Daarom dit even in het achterraam gestoken om te kijken of je de krassen dan beter ziet. Hier ook een foto van gemaakt. Vervolgens er weer uit gehaald, wat 5 seconde kost en geen installatie voor nodig was. Weer een foto gemaakt. De laatste 2 fotos opgestuurd. En ineens zou ik het beschadigd hebben. Wat eigenlijk onmogelijk is dat ik dat kan veroorzaken. Dit gemeld, en omdat ik het in het raam heb gezet, kan ik niets meer. Werd een eindeloze discussie, ben zo teleurgesteld in hun. Alsof ik dat gedaan zou hebben. Zo wantrouwend richting mij. Terwijl ik mij van geen kwaad bewust ben. Eerlijker kan ik niet zijn. En zou hier ook nooit over liegen, als ik het zou beschadigen zou ik denken, jammer maar ik bestel het opnieuw. Maar ik heb dat niet gedaan.

Eindeloze discussie?
Dat kan niet want nadat je je gal gespuwd hebt, heb je mij geblokkeerd op Messenger om vervolgens, na mij uitgemaakt te hebben voor bedrieger, je laatste opmerkingen hier te schrijven. Hartelijk dank.

Christian Becker beoordeelde op 2019-04-22

Super schnelle Lieferung und ein kleines Osterpresent war auch dabei 😊
Danke , gerne wieder !!!

hagoort vm beoordeelde op 2019-04-22

Ben zeer tevreden

Johwen timmerman beoordeelde op 2019-04-17

Goed

matthijs mirck beoordeelde op 2019-04-13

Snelle service en goede kwaliteit producten

Cauwenberghs Rob beoordeelde op 2019-04-13

Zelfs als het even niet meezit dan nog wordt er alles aan gedaan om de bestelling in orde te krijgen. Steeds onmiddellijk antwoord op vragen. Aanrader.

Alex de Leeuw beoordeelde op 2019-04-10

Snelle communicatie, nette verzending, we hadden een verkeerd onderdeel in een doos maar ook dit is keurig opgelost .

Reactie van Concept-S.nl:
Middag meneer de Leeuw, ondanks de gemaakte fout wou ik u toch hartelijk bedanken voor uw positieve review en de 5 sterren op alle onderdelen.
Deze fout, die we vanmorgen ook nog eens besproken hebben, is in mijn geheugen gegrift en ik weet nog niet hoe dit heeft kunnen gebeuren :-(