Hanzeweg 9C
9636 HS Zuidbroek
KvK 56892047

Rutger Smits beoordeelde op 2019-08-15

Prima op de hoogte gehouden

Sjoerd beoordeelde op 2019-08-13

Goed goed!

Heliomare Arbeid, K. Schumacher beoordeelde op 2019-08-12

Heldere website. Realistische prijsstelling. Vlekkeloos aankoopproces en vlotte afhandeling. Bij opening van het pakket verrast worden met een smaakvolle geste. Gewoon goed!

Kevin Melzer beoordeelde op 2019-08-09

Guter Shop große Auswahl für Suzuki. Schnelles und unkompliziertes Bezahlen. Ordentlich verpackte Lieferungen.

Edwin beoordeelde op 2019-07-28

Goed

Luke beoordeelde op 2019-07-26

Superblij met de angel eys mooie verlichting er in

Dylan Taks beoordeelde op 2019-07-22

Ik heb 3 dingen besteld. Kreeg er daar van maar 1 en in plaats van de andere 2 artikelen kreeg ik een rol met mint snoepjes. Niet helemaal de bedoeling volgens mij

Tristan van Noorloos beoordeelde op 2019-07-22

Uitstekende service, de plek voor je Suzuki onderdelen.

Søren Brink Sørensen beoordeelde op 2019-07-22

Super

Patrick Verkooyen beoordeelde op 2019-07-17

Zeer snelle levering
Daarna nog even telefonisch contact gehad om informatie te vragen, toen zeer vriendelijk te woord gestaan
Een aanrader

leandro van ree beoordeelde op 2019-07-17

Vriendelijk
Snel levering
Correct
Wat zou je nog meer wíllen

Jordy Romswinckel beoordeelde op 2019-07-15

Goede service reageerd snel en betrouwbaar , groetjes Jordy

Kylian De jonge beoordeelde op 2019-07-11

Top zaak

A.H. Romswinckel beoordeelde op 2019-07-11

Wat je bestelling ook is het komt altijd bij je thuis en wordt netjes afgehandeld!🚘🛣

Markus Zimmermann beoordeelde op 2019-07-08

Perfect. Every time again

clijsen beoordeelde op 2019-07-08

prima ingekocht en heel snel verzonden en afgehandeld super service

N Groenheide beoordeelde op 2019-07-08

op de beloofde datum gekregen

Jennifer beoordeelde op 2019-07-04

Heel tevreden. Snel in huis!

Appie Smit beoordeelde op 2019-07-01

Deze mensen staan altijd paraat met hun goederen, en indien je een product beter niet kunt kopen om een bepaalde reden, dan zeggen ze dat ook.
Ik ben altijd goed geholpen op hun adres, en ook via de computer gaat alles vlot.
Ze zijn klant vriendelijk, en indien er iets niet in orde is, dan staan ze klaar om het weer in orde te brengen.
Ik lees ook wel negatieve berichten, maar twijfel eerder aan de klant, dan aan de leverancier.
Ik blijf een vaste klant van Consept-S.nl.

marcel eling beoordeelde op 2019-06-28

Snel geleverd ,goed product