Minahassastraat 15 BS
3531KV Utrecht
+31(0)85 0608 922

Google Plus/Places - 10,0

Henri Otjens beoordeelde op 2018-09-18

Versie 1.o van de handleiding vond ik niet afdoende voor de doelgroep (beginners). Nu opnieuw aan de slag met versie 1.1, wellicht later een nieuwe beoordeling. De nazorg was wel uitstekend tot op heden,

René K. beoordeelde op 2018-08-05

Heel snelle verzendtijd. Mijn tweede keer dat ik hier bestel heb en het was ook niet mijn laatste keer.

Stylianos Bompolakis beoordeelde op 2018-08-04

Joop van dalen beoordeelde op 2018-08-03

Binnen een dag had ik mijn bestelling van 3 Fibaro 'stopcontacten' binnen. Een half uur daarna stonden ze in mijn Fibaro-homecenter. Heerlijk, tijdens onze vacantie kon ik allerlei lichten en apparaten in en om het huis van een afstand van 1200 kilometer aan- en afzetten. Wat een verrukking die home automation!

Andre van de Werken beoordeelde op 2018-07-30

Heel tevreden, 1e ontvangen apparaat had een defect. Ze hebben snel erachteraan weer een nieuwe toegezonden! Daarbij ook een duidelijke retour instructie!

Rob Camphorst beoordeelde op 2018-07-09

Snel en keurig op tijd geleverd👍

Nicola Mirco beoordeelde op 2018-05-09

Ottimo Script, lo uso per l'automazione delle luci del mio appartamento. Facile la configurazione con possibilità di personalizzazione. Per ora funziona egregiamente. Consiglio l'acquisto senza dubbio.

Dmitry Kuznetsov beoordeelde op 2018-04-15

Roel van de Kerkhof beoordeelde op 2018-03-17

Joop van Dalen beoordeelde op 2017-12-26

Die spullen kun je overal wel kopen; en dat gaat ook hier onfeilbaar. Maar belangrijker is de beschikbaarheid voor zelfs mijn wat onhandige lekenvragen. Die worden met grote rust en vriendelijkheid beantwoord...

Mikael Wiss beoordeelde op 2017-12-20

Pascal Rammers beoordeelde op 2017-11-13

Eike Lorenz beoordeelde op 2017-10-17

S.Thomasz beoordeelde op 2017-09-27

Persoonlijk advies en snelle levering.

Kim beoordeelde op 2017-09-19

Very nice support. This company brings life to my fibaro. I like the scripts the company make. The support is very fast and reliable. They know how to take care of customers and their needs. Would recomend to buy from this company!

Reactie van Control Living:
Dear Kim,

Thank you for your review, glad to hear that you like our scripts and are happy with the support! Our goal is to make the most automated and user-friendly homes.

A.C.G. Veldman beoordeelde op 2017-09-05

Snelle levering, duidelijk over nabestellingen

Ronald Brand beoordeelde op 2017-09-04

Veel vakkennis. Goede support. Mooie spullen. Stipte levering.

Tjerk Rijnja beoordeelde op 2017-09-03

Zeer deskundig. Goede service en bereid mee te denken in maatwerkoplossingen.

Barend Haaijer beoordeelde op 2017-08-12

Naast dat Control Living vlot levert, is er veel kennis van zaken. Zo heb ik me laten adviseren om gebruik te gaan maken van de Fibaro dimmer 2, waar ik zeer content mee ben! Dank!

Reactie van Control Living:
Dag Barend,

Bedankt voor jouw beoordeling en goed om te horen dat de Fibaro dimmer bevalt. We zien je graag terug!

Joop van Dalen beoordeelde op 2017-08-06

Snelle en complete levering en deskundige telefonische ondersteuning. Vorig jaar goed geholpen met verwarmingssysteem. Nu ook met alarmsysteem dmv Fibaro.