West-Voorstraat 25c
3262 JP Oud-Beijerland

8,2

Edwin Modderkolk beoordeelde op 2019-04-18

Michiel Brouwer beoordeelde op 2019-04-17

Goed en snel contact. Levering product duurde iets langer (moest worden geleverd door importeur), maar daar werd direct goed over gecommuniceerd.

E Versteegen-Thomassen beoordeelde op 2019-04-13

Prima en snel geregeld, ook als iets niet meer leverbaar blijkt te zijn. Top!

Hannie Kuyt beoordeelde op 2019-04-06

Afgelopen donderdag onze bestelling in Frankrijk aangekomen ( vervoerder is vriend) Green egg , accessoires + prachtige kast.
Alles besteld bij Coockersandgrills , Beslist geen spijt van, raden iedereen aan bij deze firma te kopen!! ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

josé Delaere beoordeelde op 2019-03-30

Had een product nodig (vilt voor dichting) . Om aan het bedrag van 100 € te komen , om geen transport te betalen heb ik , nog een paar producten bij besteld (zak met houtskool gescheurd)
Bij levering wat zat er niet bij het vilt natuurlijk .
ze konden mij op zijn minst verwittigen . hadden mail adres en telf

Zien mij nooit meer terug

Wouter Verhelst beoordeelde op 2019-03-21

Jevon Blijd beoordeelde op 2019-03-18

Heb iets voor een zakelijke klant voor ons besteld, zeer snel een offerte ontvangen en direct geholpen.. Binnen een paar dagen was alles al klaar om in gebruik te nemen.. Aanrader voor iedereen

neal norde beoordeelde op 2019-03-18

Topservice en een snelle levering! Meer kan ik niet vragen.

Kevin Slooters beoordeelde op 2019-03-17

Kan niet anders zeggen dan top! Had nog geen accessoires voor mijn big green Egg. Eerste keer dat ik hier iets besteld heb en gelijk goede uitleg gekregen .

Lisette de Gelder beoordeelde op 2019-03-16

De pan kwam veel later dan aangegeven op de website, terwijl ik hem daarop had uitgezocht en verkozen boven goedkopere websites.

Jeroen Verzijl beoordeelde op 2019-03-16

Corné beoordeelde op 2019-03-14

Goed. Snel kunnen vinden wat ik zocht en de bestelling verliep eenvoudig
Door alle keuze is het vaak moeilijk zoeken naar de juiste accessoires. Bij cookers & grills is dat op de site goed te vinden

F. Overwater beoordeelde op 2019-03-13

Goed geregeld en bbq met tafel volgens afspraak bezorgd. Levering wel in twee keer maar communicatie hierover top!

Bernard Verhamme beoordeelde op 2019-03-13

Chat werkt nooit, en duurt lange tegen dat je antwoord krijgt.
Prijzen liggen wel heel goed en levering was wel heel snel.
Een schroef van de thermometer is niet aanwezig en dit voor een toestel van rond 3000 euro...

Jorick beoordeelde op 2019-03-08

Voor 15u besteld, volgende dag in huis... Belofte wordt niet waargemaakt. Vrijdag besteld, voor de zekerheid nagevraagd of de bestelling er de volgende dag is. Mijn bestelling staat klaar, maar helaas is de koerier al weg. (Op de vraag of ik er nog iets aan toe kan voegen: kan niet, dan moet u een nieuwe bestelling plaatsen.) Maar: maandag ontvang ik mijn bestelling wordt mij beloofd. Dinsdag na moeizaam contact de verkeerde track-and-trace ontvangen. Woensdag mail gestuurd. Donderdag (geen reactie op e-mail) wordt mij verteld dat niets van de bestelling voorradig blijkt en dat een andere partij/leverancier mij vrijdag alles gaat leveren. Vrijdag. Niets gezien, niets gehoord. Inmiddels dus een week verder en nog steeds niets ontvangen of gehoord.

- Beloof niet iets wat je niet na kan komen (voor 15:00 bestellen...)
- Slechte communicatie/liegen. Reageer op mail, meldt het als je onverwacht iets niet hebt. En vooral: zeg niet dat een bestelling klaar staat als dat niet zo is.
- Zet geen goederen op je site die niet kan leveren.

B. Bot beoordeelde op 2019-03-05

Top! Mooie winkel . Alles volgens afspraak geleverd

Bastiaan beoordeelde op 2019-03-01

Grote tip die tot "rust" en vertrouwen leidt, orderstatus en leverdatum door onder andere een Track & Trace nummer sturen naar de klant. Nu moet de klant bellen, mailen of per chat informatie inwinnen bij jullie wanneer de levering wordt verwacht. Daarnaast mag de daadwerkelijke levertijd vele malen sneller.

Jurriaan Groot beoordeelde op 2019-02-26

Snelle levering en ook keurig geholpen door de bezorger om de BBQ op de juiste plaats te zetten. Verder erg tevreden over het product zelf (Bastard BBQ Medium 2019).

Pepijn beoordeelde op 2019-02-03

Donderdag voor 15u op tijd besteld, de volgende dag niet in huis, de dag er na ook niet. Maandag pas ontvangen, bleek de bestelling niet van ons..echt slechte site

Fabienne Huwaert beoordeelde op 2019-02-03

100/100 voor de service ! Uitgebreid gamma, snelle levering, alles zorgvuldig ingepakt.