West-Voorstraat 25c
3262 JP Oud-Beijerland

8,2

André Lyssens beoordeelde op 2019-06-17

Alles is heel vlot verlopen zonder een enkel probleem. Ben een tevreden klant.

Ronald van den Berg beoordeelde op 2019-06-16

Tevreden. Goed contact en bestellling netjes bezorgd.

Andrea beoordeelde op 2019-06-16

Duidelijke webshop, snelle levering, goed verpakt!

Jan Westerdijk beoordeelde op 2019-06-14

Het product is volgens afspraak geleverd. ik ben erg vriendelijk aan de telefoon te woord gestaan. Alleen het aanbiedings pakket was niet kompleet.

Henk Slager beoordeelde op 2019-06-11

Jeroen Doeland beoordeelde op 2019-06-11

Bert De Vos beoordeelde op 2019-06-10

Ik kwam via Google bij deze webshop terecht, en vond het gelijk een overzichtelijke site ..
heb mijn Kamado Joe toen direct besteld en werd al een half uur na de bestelling gebeld voor een bezorg afspraak de volgende dag . De bbq werd in de ochtend bezorgd. Tot nu toe alles top!!

Bart Jacobs beoordeelde op 2019-06-09

Otto van Schaaijk beoordeelde op 2019-06-09

Big green egg met Douglas meubel gekocht . Mooi product, goede kwaliteit tot nu toe niks op aan te merken. Winkel is de moeite waard om eens te bezoeken .

John van Rijswijk beoordeelde op 2019-06-09

Prima geholpen en bij he teerste bezoek aan deze winkel ook meteen gekocht .
Mensen hebben kennis van zaken en ook van de producten van de concurrent.

Simon Bingham beoordeelde op 2019-06-05

Samuel De Gendt beoordeelde op 2019-06-05

S van Dam beoordeelde op 2019-06-04

Peter Kleine beoordeelde op 2019-06-04

Na anderhalve week nog steeds niks ontvangen . Ze stellen je nergens van op de hoogte . Ik heb hun gebeld en ze zeggen gewoon weg ja was niet op voorraad mijn collega was je vergeten te mailen . Jij komt 2 dagen later aan . Nu naar 9 dagen nog steeds niks

Ron Krijtenburg beoordeelde op 2019-06-02

Omdat bij de leverancier van de Ah actie een aan tal artikelen niet meer leverbaar waren, deze hier besteld. Grappig dat het dan wel door die leverancier wordt geleverd, als ik het bij cookers en grills bestel??

Nancy van der Wielen beoordeelde op 2019-05-31

Bram Van Damme beoordeelde op 2019-05-31

wim van Kreel beoordeelde op 2019-05-31

Henk beoordeelde op 2019-05-31

Heb een bestelling gedaan en na twee dagen wilde ik een vraag stellen. Helaas was het bedrijf niet bereikbaar,zowel telefonisch als op de chat. E-mailadres achter gelaten nooit geen reactie gekregen. Het pakketje is wel keurig bezorgd.

Edwin Kruijf de beoordeelde op 2019-05-31