West-Voorstraat 25c
3262 JP Oud-Beijerland

8,4

Fabienne Huwaert beoordeelde op 2019-02-03

100/100 voor de service ! Uitgebreid gamma, snelle levering, alles zorgvuldig ingepakt.

David Hoff beoordeelde op 2019-02-02

Service en klantvriendelijkheid waren zeer goed. Advies en afhandeling van late levering ( buiten jullie schuld om ) ben ik ook zeer over te spreken

Olaf beoordeelde op 2019-02-02

Duidelijke en overzichtelijke website. Vriendelijk personeel op klantenchat en direct reactie

D. Verhoeven beoordeelde op 2019-02-02

Fijn geholpen . Leuke winkel met een breed assortiment aan diverse buitenkeuken!

Bart Wallegie beoordeelde op 2019-02-01

Goede service! Maken goede en mooie barbecue tafels

V. Aksoy beoordeelde op 2019-02-01

Fijne afhandeling. Telefonisch fijn advies gekregen. Vrije ontvangst op de zaak in een betrouwbare omgeving. Webshop ziet er top uit en de eigenaar heeft ons zeer goed geholpen.

Erg tevreden met onze Big Green Egg!

Patrick Curfs beoordeelde op 2019-01-26

Alle producten waren op voorraad en werden snel en zeer goed verpakt verzonden! Zo hoort het!

P. Smits beoordeelde op 2019-01-25

Sylvia beoordeelde op 2019-01-23

Top! via de chat gelijk contact. behulpzame mensen. Spullen snel geleverd.

F.C Dillissen beoordeelde op 2019-01-23

Duidelijke websiteC levering conform afspraken en mooi assortiment

Ronald Foss beoordeelde op 2019-01-22

ben zeer tevreden. heb het maandag 14 januari besteld met het verzoek om het woensdag 16 januari na 09.00 te bezorgen .
zal Cookers & Grills zeker bij vrienden en kennissen aanbevelen.

Adri Lamb beoordeelde op 2019-01-18

Fred van der Pas beoordeelde op 2019-01-15

Uitstekend. Kamado Joe werd keurig op de afgesproken datum geleverd. Meubel voldoet ook aan de verwachtingen en is van zeer goede kwaliteit .

James Petrovic beoordeelde op 2019-01-15

Super tevreden ,snel levering,sneller dan verwacht moet ik zeggen,C&G ga zo door.
Ik ga zeker binnen kort weer een bestelling plaatsen bij C&G

V. van Hengel - Dekker beoordeelde op 2019-01-15

De bestelling van de bbq verliep prima, niets over te zeggen.
Echter mijn volgende bestelling verliep niet helemaal goed, in eerste instantie door een stommiteit van mezelf met het invoeren van onjuiste adres gegevens. Echter was het erg lastig om dit op een normale manier op te lossen, ik werd erg onvriendelijk te woord gestaan (er werd min of meer gesuggereerd dat ik zat te liegen en ze hadden 'geen zin' om contact op te nemen met DHL op te vragen waar het pakket momenteel verbleef 'want dit duurde te lang en daar hadden ze geen zin in'.
Na zelf research te hebben gedaan (en ze er blijkbaar achter kwamen dat ik al een flinke bestelling bij ze gedaan had) werd er opeens zeer vriendelijk en spoedig een oplossing bedacht en kreeg ik alsnog mijn product.

Astrid Griekspoor beoordeelde op 2019-01-11

Mooie kwaliteitsmessen en goede service

A.J.C.M. Dekkers beoordeelde op 2019-01-11

Na contact via e-mail vriendelijk ontvangen in de winkel. De winkel is niet heel groot. Prima ontvangen met een bakje koffie en een gezellig praatje gehad. Meteen spullen besteld welke enkele dagen later geleverd zouden worden. (Het is niet aan te raden om zelf met een Kamado te gaan sjouwen)
Bezorgdienst kwam keurig op de aangegeven dag.
Bestelde hoes en het gratis starterspakket miste echter. Na een telefoontje en een e-mail is dit echter prima in orde gekomen.
Conclusie: interessant door net iets scherpere prijzen, en een grote keuze aan mooie buitenkeukens. Bereikbaarheid liet soms iets te wensen over maar ach het betrof hier de periode tussen kerst en oud en nieuw.
Ik raad deze zaak daarom toch aan.

Martijn beoordeelde op 2019-01-08

5 producten besteld, krijg plots een mailtje terug met een creditfactuur. Onderin de bijlage staat vermeld dat 3 van de 5 producten niet voorradig zijn.

1. Zeer slecht dat producten wel te bestellen zijn terwijl Cookers&Grills weet dat ze niet voorradig zijn
2. Zeer jammer dat ik de reden uit de onderste regel van een bijlage moet halen en dat ik niet via telefoon of een duidelijke mail op de hoogte ben gebracht. Er is niks aangegeven over de twee overige producten of over alternatieven voor de 3 niet voorradige producten

Matthijs Vriend beoordeelde op 2019-01-08

Rick Sprockel beoordeelde op 2019-01-03

Er was een onderdeel vergeten mee te sturen