West-Voorstraat 25c

Rindert Procee beoordeelde op 2019-08-16

Michel Noordzij beoordeelde op 2019-08-15

P. Ruighaver beoordeelde op 2019-08-15

Arjan Van der Burg beoordeelde op 2019-08-03

Tevreden over de asstofzuiger. Werkt goed en werd snel geleverd. Wel een beetje gek dat deze zonder berichtgeving via bol.com geleverd werd.

Jenny Van der reeth beoordeelde op 2019-08-03

Peter-Jan Bosch beoordeelde op 2019-07-29

Netjes verpakt, enige levertijd. AL met al heel tevreden.

J. Nijveld beoordeelde op 2019-07-28

Ik had een gietijzeren grillplaat besteld met aan 1 zijde ribbels en aan de andere zijde een glad oppervlakte.

Vervolgens ontvang ik een totaal ander product. Geprobeerd om via de online klanten service contact op te nemen maar er zou snel contact gemaakt worden. Niet dus.

Telefonisch contact opgenomen en de heer aan de telefoon vertelde mij dat het bestelde noet meer voorradig was en ze maar iets anders gestuurd hebben beetje raar vindt ik en mij werd verteld dat ik een retour formulier in moest vullen op de website
Na enig onduidelijkheid over het verder verloop van retourzending heb ik weer telefonisch contact opgenomen
En meneer vondt het raar dat ik belde ik moest het maar gewoon opsturen wat nog net kon omdat het de 14 dagen naderde.

Ik heb het opgestuurd maar nog geen geld terug ontvangen.

Anoniem beoordeelde op 2019-07-28

Tafel leveren duurde erg lang en geen info hierover gedeeld

Ruben Wieser beoordeelde op 2019-07-25

Hoewel de Kamado (zonder bericht) snel geleverd werd, ontbrak het gratis starterspakket. Na mailen en bellen (week verder) kwam die alsnog, maar incompleet. Dus weer mailen, maar geen reactie.

A. Kentie beoordeelde op 2019-07-23

Robert Laurenzo beoordeelde op 2019-07-23

SERGEY CHERNOSHTAN beoordeelde op 2019-07-23

Ik kreeg niet wat bestelt,ik heb mijn verkeerd bestelling terug gestuurd als vervolgt geen geld geen product.Zeker aangeraden

Robert Dragt beoordeelde op 2019-07-23

Snel geleverd

Lisa Bertrand beoordeelde op 2019-07-23

Nick Hillenius beoordeelde op 2019-07-23

Bij leverancier bepaalde dingen niet op voorraad reclameren en bedrag word gestorneerd SUPER

Mathijs Deguelle beoordeelde op 2019-07-23

Erg tevreden. Mooie producten en bezorgd cf belofte.

Rob de Jong beoordeelde op 2019-07-23

Dexter beoordeelde op 2019-07-22

Helaas moet ik mededelen dat dit oprecht een hele slechte webshop is met een waardeloze klantenservice.

Ik heb hier twee keer besteld en twee keer hebben ze producten niet op voorraad terwijl ze dit wel aangeven. Vanzelfsprekend kan dit altijd eens gebeuren, maar zonder enige vorm van communicatie of excuus, storten ze geld terug zonder uitleg. Echt ontzettend jammer. Deze webshop moet nog een hoop leren! Ik heb het twee keer geprobeerd, een derde keer ga ik niet meer doen; alhoewel ze zeggen dat 3x scheepsrecht is...

Jouke Barentsz beoordeelde op 2019-07-19

Pleun Bosman beoordeelde op 2019-07-18

Artikel was niet meer op voorraad dus nooit geleverd en nooit een e-mail over ontvangen. Vervolgens bel je de klantenservice en krijg je een grote mond dat je dom bent. Onwijs gezellig bedrijf. Lieve meneer van de klantenservice 'je hoeft je werk niet te doen als je daar ongelukkig van wordt'. Ik hoop dat je snel iets passends vindt maar mij ben je kwijt als klant.