Zuidwenk 80K
3751CG Bunschoten-Spakenburg

Marle-Charlot Prijs beoordeelde op 2017-10-16

Het contact via de mail verliep super vlot en netjes! Garnalen waren netjes ingepakt en allemaal levend aan gekomen. Erg blij met mijn bestelling en met de webshop.

Ann Finkh beoordeelde op 2017-10-16

Netjes geleverd, garnalen levend en wel.

T beoordeelde op 2017-10-15

Heel tevreden, de garnaaltjes toch maar zelf gaan ophalen. Goed geholpen.

Mieke Van de Velde beoordeelde op 2017-10-12

Super service. Super mooie garnalen. Levering was keurig en stevig verpakt. Echt een aanrader.

Dominika Walus beoordeelde op 2017-10-09

Good and enough informations about the articles, very quick realization of the order and quick delivery.

Julien Tesselaar beoordeelde op 2017-09-28

Keurige afhandeling van mijn bestelling. De garnalen waren ook zeer goed verpakt en perfect van kwaliteit.

P. Houbaert beoordeelde op 2017-09-20

Heel snelle levering. Makkelijk bereikbaar voor extra uitleg voor en na de verkoop

yousef Idrissi beoordeelde op 2017-09-11

Web shop is duidelijk in uitleg wat je krijgt. Service is uitmuntend. Verpakking waar de beestjes in opgestuurd worden is op en top goed geregeld. Geen enkel moment zorgen hoeven maken over wat dan ook.

Een echte aanrader voor iedereen die niet van risico nemen houdt. Kost eitjes meer, maar je ziet dat de garnalen van een liefhebber komen en de prijs zeker waard zijn. (Kwaliteit en service mag wat kosten)

george castricum beoordeelde op 2017-08-29

super snel geleverd en keurig verpakt

Stephany Wolfs beoordeelde op 2017-08-28

Netjes verpakt, garnaaltjes doen het goed.

Maaike Heida beoordeelde op 2017-08-24

Zeer tevreden, snel antwoord op de mail en goede producten!

Marina Keuning-Spek beoordeelde op 2017-08-24

Coring Shrimps levert mooie levendige garnalen. En je krijgt 2 extra garnalen. Professioneel verpakt en bezorgd.

Roy Dekkers beoordeelde op 2017-08-16

Snelle levering. Alleen franco waarde mag wel omlaag vind ik. Bestelling geplaatst met 2 man en kwam er nog bijna niet aan.

Eveline Bongaerts beoordeelde op 2017-08-08

Netjes ingepakt, netjes verzonden en een zeer mooie kwaliteit garnalen. Prachtig om te zien in mijn bakje. Aanrader!

Brent Bienkens beoordeelde op 2017-08-08

Mijn bestelling kwam snel aan en al mijn garnaaltjes waren in uitstekende conditie en kwaliteit

Gabriella Sys beoordeelde op 2017-08-03

Heel uitstekende service en opvolging ,ook een foutje in mijn e-mailadres heel vlug opgelost en prima levering .Kan niet beter.

p.c. Meijer beoordeelde op 2017-07-29

Heel tevreden snel in huis en als er iets niet op voorraad is krijg je als je daarom verzocht hebt automatisch een mail.

Cynthia Stavast beoordeelde op 2017-07-28

Snelle en goede levering

Yvan Vanhaecke beoordeelde op 2017-07-25

Tip Top in orde!

Bart Veenstra beoordeelde op 2017-07-21

Enkele groepjes garnalen besteld, een drietal extra gekregen.
De tijgerbees waren boven verwachting mooi, groot ook, die kan ik aanraden!