Kierkamperweg 13
6721TE Bennekom

Ed Pipping beoordeelde op 2018-12-27

Prachtige plek om inspiratie op te doen!!!
Vakvrouw!

Petra Hogenbirk beoordeelde op 2018-11-26

Lekker snel contact en reacties op vragen. Goede prijzen. Snelle levering en ook makkelijk op te halen.

Reactie van Create wise:
Dankjewel voor je positieve beoordeling

Marjolein de Ruiter beoordeelde op 2018-11-26

Niks over te zeggen, helemaal goed!

Reactie van Create wise:
Goed om te horen, dankjewel

Tanja J. Otten-Tramper beoordeelde op 2018-11-26

Kon alles direct ophalen en altijd weer gezellig om even langs te wippen!

Reactie van Create wise:
Fijn om te horen en altijd gezellig

rob assink beoordeelde op 2018-11-22

Snelle afhandeling van de order. En nog belangrijker, ze zijn de goedkoopste.

Marianne beoordeelde op 2018-04-18

Heel tevreden. Klantvriendelijk. Goede service.

Marijke beoordeelde op 2018-03-02

Snelle service, een mooi punt waar je heel veel kan vinden op creatief gebied.