Jan Telkampstraat 18
7261GS Ruurlo

Google Plus/Places - 10,0

Kim Lievestro beoordeelde op 2019-07-10

Alles was netjes verpakt, compleet onbeschadigd en goed verzorgd

Dank je Kim

Hanneke beoordeelde op 2019-07-04

Erg blij met het product! Bij het product(juf bloem pen) stond dat ze gemengd geleverd zouden worden. Mijn dochter wilde het liefst van elke kleur 1. Dit was mogelijk! Dank daarvoor.

Reactie van Creatief en Kado:
Hanneke bedankt voor je review. Als het lukt proberen we aan zulke wensen te voldoen.

Leyla Sen beoordeelde op 2019-07-03

Super service! Je krijgt snel antwoord op je vraag. Bestelling leuk verpakt. Snelle bezorging. Wij zijn zeer tevreden!

Reactie van Creatief en Kado:
Leyla bedankt voor je review. Graag tot een volgende keer.

Juut beoordeelde op 2019-06-16

Prima service. Snel geleverd!

Reactie van Creatief en Kado:
Bedankt voor je review. tot een volgende keer

Anke beoordeelde op 2019-06-10

Vragen werden snel beantwoord!

Reactie van Creatief en Kado:
Anke bedankt voor je review.
Veel plezier met de pennenkokers.

Chantal beoordeelde op 2019-06-04

Mooie bloemkadootjes mogen ontvangen voor de juffen en een leuk blik voor de meester. Daar zullen ze echt blij mee zijn.Super leuk!

Reactie van Creatief en Kado:
Dank je voor je review. Fijn te lezen dat de bestelling goed is ontvangen. Veel plezier met de kadootjes geven.

Melissa Groeneveld beoordeelde op 2019-06-03

Ik kreeg een heel ander resultaat dan gevraagd, dus erg ontevreden

Reactie van Creatief en Kado:
Jammer om te lezen dan je niet tevreden bent over de ontvangen bestelling. Als je even contact met ons had opgenomen dan hadden we kunnen proberen om het op te lossen.
Als wij geen reactie krijgen dan gaan wij ervan uit dat een bestelling goed is ontvangen. UIteraard mag ja alsnog contact met ons opnemen voor een oplossing.

Aanvulling:
Inmiddels is er contact geweest. Dit contact werd gewaardeerd. Het cadeau was inmiddels al gegeven dus daarom hebben wij een andere oplossing aangeboden.

Sabine beoordeelde op 2019-05-15

Mooie sleutelhangers met naam

Reactie van Creatief en Kado:
Sabine dank voor je review. fijn om te lezen dat ze goed zijn ontvangen.

Wilma Bot beoordeelde op 2019-05-14

Zag er super goed uit, snelle levering

Reactie van Creatief en Kado:
Dank je Wilma voor je Review.

Kim Lievestro beoordeelde op 2019-05-08

Echt ontzettend tevreden, bestelling ziet er leuk uit, ontzettend blij mee

Reactie van Creatief en Kado:
Kim bedankt voor je review. Hopelijk worden de schepjes met trakteren ook zo gewaardeerd.

Marco beoordeelde op 2019-04-15

Snelle reactie en uitstekend product

Reactie van Creatief en Kado:
Marco dank voor je review. Blij dat ik zo snel toch wat voor je kon betekenen.

Gerjon beoordeelde op 2019-04-14

Goede manier van bestellen en communicatie. erg mooie afwerking en snelle levering en netjes verpakt!!!!!

Reactie van Creatief en Kado:
Gerjon bedankt voor je review en hopelijk tot een volgende keer.

Wendy beoordeelde op 2019-03-27

Heel tevreden! Lunchbox besteld met foto en we kregen vooraf een voorbeeld gestuurd of we akkoord gingen.
Prima resultaat.

Hallo Wendy
Bedankt voor je review. Fijn te lezen dat de bestelling goed is ontvangen. Hopelijk heeft Lieke veel plezier van haar broodtrommel.

Eline beoordeelde op 2019-03-11

Goede snelle service, goed product zoals op de website vermeld.

Reactie van Creatief en Kado:
Eline dank je voor je review. Goed te horen dat de product omschrijving goed is en het product goed is ontvangen.

Nadia Zegers beoordeelde op 2019-02-19

Heel smooth bestelproces en contact. Er werd snel geantwoord op mijn verzoek voor een drukproef. Heel tevreden

Reactie van Creatief en Kado:
Nadia bedankt voor je review. De bestelling met veel plezier gemaakt. Tot een volgende keer.

Marcella beoordeelde op 2019-02-12

Per mail een opzetje ontvangen. Na goedkeuren werd deze gemaakt. Snel in huis.

Reactie van Creatief en Kado:
Marcella ook jij bedankt voor je review.
Bedankt voor de bestelling, graag gedaan en tot een volgende keer.

Marieke beoordeelde op 2019-02-10

Prima service!
Ik kreeg nog een mail met t voorbeeld en de vraag of het zo goed was! Heel netjes!

Reactie van Creatief en Kado:
Marieke bedankt voor je review.
Graag gedaan en tot een volgende keer.

A Schouten beoordeelde op 2019-01-16

Goed geluisterd naar de wensen en perfect uitgevoerd. Keurig verpakt/ verzonden.
Voor herhaling vatbaar!

Reactie van Creatief en Kado:
Bedankt voor de review. Fijn te lezen dat het goed is ontvangen.
Tot een volgende keer

Lisanne beoordeelde op 2018-12-11

Al een paar keer besteld bij Creatief en Kado. Altijd erg tevreden over het resultaat! Ook de levering is prima!

Reactie van Creatief en Kado:
Lisanne bedankt voor je Review. Goed te lezen dat je tevreden bent. Tot een volgende keer.
groeten Rianne

Femke van Rooij beoordeelde op 2018-12-05

Bestelling eerder in huis dan verwacht. De witte kerstballen van 8cm waren er niet meer genoeg. Er werden meteen andere vervangende opties aangeboden via de mail. Toen eenmaal de bestelling was aangepast werd het bedrag wat ik te veel had betaald netjes teruggestort. Hier heb ik zelf niet om hoeven vragen. Kerstballen waren goed verpakt en zijn mooi!

Reactie van Creatief en Kado:
Femke bedankt voor je review. Fijn dat de kerstballen goed zijn aangekomen.
Nogmaals sorry dat ik de 8cm ballen niet voldoende op voorraad had.