Dovenetelhof 19
3991GA Houten

Miriam van Hussen beoordeelde op 2019-06-21

Snelle levering en goede materialen geleverd

FIEL Dijkstra beoordeelde op 2019-06-21

Beschrijving van de vierkleurenpotlood aanpassen svp: het leest alsof ik 12 potloden voor de aangegeven prijs krijg

Rob beoordeelde op 2019-05-08

Snel en secuur. Mét een leuk bedankkaartje!

Lida Geers beoordeelde op 2019-02-03

Bestelling werd vlot en goed uitgevoerd.

Mirte beoordeelde op 2018-12-24

Snelle verzending en keurig verpakt. Producten zien er goed uit, maar zijn nog niet uitgeprobeerd.

Annemarie Baak beoordeelde op 2018-11-14

Heel tevreden. Netjes verpakt en op tijd geleverd.

Caroline de Moel beoordeelde op 2018-05-13

Snelle verzending, netjes verpakt en met leuke persoonlijke kaart. Goede materialen.

James beoordeelde op 2018-05-12

Zeer tevreden. Pakket was op de aangegeven dag in huis.