Neringpassage 63

Super service

Michiel Bakker beoordeelde op 2017-05-02

Top service!

Joey Vreugdenhil beoordeelde op 2017-04-29

Alles is correct uitgevoerd en de bestelling was zeer snel in huis , super 👍🏼

Jolanda beoordeelde op 2017-04-06

Snelle levering van de bestelling.

Mike beoordeelde op 2017-04-06

ik had op dinsdag in de namiddag een bestelling gedaan en het was woensdag ochtend al binnen. Helemaal top!

Darryl beoordeelde op 2017-01-25

In de middag heb ik grindrails besteld en de volgende dag was het al in huis.alles was netjes geleverd en compleet.Handig waren de mee geleverde schroevjes en een leuk bedank kaartje van Cruisin' waardoor ik bij een bezoek aan de winkel 10% korting kan krijgen.al met al een top service al was het product nog zo klein.