Bisschop Hamerstraat 11

k sutman beoordeelde op 2018-06-08

Erik Moens beoordeelde op 2018-06-07

Reactie van Cryptomaan:
Beste Erik,

Bedankt voor je recensie. We horen graag van je wat we nog kunnen verbeteren aan onze service. We doen ons best om iedereen een 5 sterren ervaring te bezorgen.

Vriendelijke groet,
Ronald

Henk Middendorp beoordeelde op 2018-06-05

Zeer tevreden

Erik Gritter beoordeelde op 2018-06-04

Snel en met duidelijke informatie

Bjorn Melkebeke beoordeelde op 2018-06-04

Leo van Kemenade beoordeelde op 2018-06-03

Ron Esseveld beoordeelde op 2018-06-03

* Goede communicatie
* Snelle levering
* Snelle en goed geïnformeerde helpdesk

Ik raad bij iedereen Cryptomaan aan als webwinkel

Bert beoordeelde op 2018-06-02

Helemaal goed, Geen klachten Zit er bovenop, dat geeft de klant rust juist in het zeldzame geval er het met de vervoerder net even anders loopt dan verwacht, snel opgelost
Komt afspraak na, dank.
Uitstekende service via mail. B.

Wouter Teijema beoordeelde op 2018-06-01

Snelle levering en prima service

Andre Wijers beoordeelde op 2018-06-01

Mijn bestelling was een dag later in perfecte conditie binnen.

Ivor Eblé beoordeelde op 2018-05-31

Later afgeleverd dan op de site werd vermeld.

Reactie van Cryptomaan:
Beste Ivor,

Excuses voor de opgelopen vertraging. Vanwege een storing bij DHL deze is er vertraging opgelopen bij een aantal bestellingen. Ik begrijp dat je er op had gerekend dat het pakketje de volgende dag aan zou komen. Dit is natuurlijk normaal ook het geval.

Als we je nog ergens mee kunnen helpen hoor ik het graag. Veel succes met de crypto investeringen!

Vriendelijke groet,
Elmar Witjes

A. Bolland beoordeelde op 2018-05-30

Harry van Andel beoordeelde op 2018-05-29

Cees Overbeek beoordeelde op 2018-05-29

H.M.J. van beoordeelde op 2018-05-29

Snel en correct geleverd. Ook op de website met de chat voor advies kwam er meteen antwoord.

W Vonken beoordeelde op 2018-05-29

Sander Fickweiler beoordeelde op 2018-05-28

Martijn Van Welzenes beoordeelde op 2018-05-28

V. S. beoordeelde op 2018-05-26

Uitstekende service gehad bij Cryptomaan. Ik had te laat door dat ze een kortingsactie hadden en dat bedrag hebben ze bij navraag gewoon teruggestort. Top!

Roel en Claudia van de Laarschot beoordeelde op 2018-05-25