Zessprong 15
5684NV Best

Ahin Issa beoordeelde op 2019-09-19

Nog geen ervaring met de webwinkel. Maar artikel was zeker niet het geld waard. Ergens anders had ik voor 7 euro (vouchervandaag.nl) bodyshaper die 10x beter en sterker is. Jammer van deze miskoop.

Beste Ahin,
Wat jammer dat je geen goede ervaring hebt met de shapewear die je hebt gekocht. We zagen dat je toch echt wel een goed product hebt gekocht. Maar elk lichaam is anders en het kan inderdaad voorkomen dat het niet naar wens is. Als je hem niet hebt gedragen dan mag je hem natuurlijk altijd retour sturen. Wel fijn dat je toch iets naar je zin hebt gevonden.

Magda Liebersens beoordeelde op 2019-09-19

Heel tevreden en ook de maat past perfect

bedankt voor je beoordeling Magda

Valerie Dupre beoordeelde op 2019-09-19

Snelle levering, mooie producten. Een aanrader !

Reactie van Curveswear:
Leuk Valerie dat je ons een aanrader vindt!

Tessa Timmerman beoordeelde op 2019-09-19

Maud beoordeelde op 2019-09-18

Prettig contact en advies, betrouwbaar, snelle levering!

Reactie van Curveswear:
Dank je wel Maud voor je mooie review!

Els Muffels beoordeelde op 2019-09-14

Alette Hooijer beoordeelde op 2019-09-13

Mooie materialen en iets wat ik bestelde was te groot. Terugsturen ging eenvoudig en netjes een melding ontvangen dat het retour was gekomen.

Reactie van Curveswear:
Dank je wel voor je mooie review Alette!
Warme groet

Liesbeth van der Raay beoordeelde op 2019-09-12

Daniëlle Keymolen beoordeelde op 2019-09-08

Thea beoordeelde op 2019-09-06

Onderjurk besteld, zeer snel geleverd, perfecte pasvorm en kwaliteit.

Reactie van Curveswear:
Dank je wel Thea voor deze mooie beoordeling

Rianne beoordeelde op 2019-09-05

Wauw... Ik ben echt onder de indruk van zoveel behulpzaamheid. Ik zal niet het hele verhaal hier pennen maar echt in één woord SUPER! Na zoveel (dure) omzwervingen en de een na de andere teleurstellende aankoop zit het mitex jurkje als gegoten zonder ergens te klemmen en de Maidenform slip is gemaakt van zaaaalig materiaal. Je doet ze bijna voor je plezier aan. En dan heb ik het nog niet eens over het persoonlijke bijgaande kaartje en de leuke attentie. Ik heb mijn adresje eindelijk gevonden. Thanks girls!

Hi Rianne,
Dank voor je mooie review, daar zijn we blij mee. Hoewel je dat tijdens ons intensieve mailcontact natuurlijk al eerder had aangegeven is het toch leuk om dat hier zo te lezen. We zijn ook blij dat de gekozen producten doen we ze moeten doen.
You go girl!

Margon van Toor beoordeelde op 2019-09-05

Supersnelle levering, mooie kwaliteit en fijne service, wasinstructies ook top!

Reactie van Curveswear:
Dank je wel Margon voor je mooie beoordeling!

Marjanne Wesseling beoordeelde op 2019-09-05

Marielle Verseveld beoordeelde op 2019-09-02

De website geeft goede informatie en als je even de tijd neemt bevat dit ook de tips die het beste bij jouw figuur passen.
Het pakketje werd vlot verzonden en zag er uit als een cadeautje om uit te pakken. Het gekochte item paste geweldig en het heeft ervoor gezorgd dat ik mij er geweldig in voel. Dank jullie wel!

Wow Marielle,

Bedankt voor je uitgebreide review! En goed om te horen dat je shapewear hebt gevonden die echt bij jou past.

Warme groet

Daniëlle Steijaert beoordeelde op 2019-09-02

Laura Vanhinsbergh beoordeelde op 2019-09-02

Heel tevreden, goed product en goede dienstverlening.

Reactie van Curveswear:
Dank je wel Laura voor deze mooie review ;-)

warme groet,

Gilda Wouterse beoordeelde op 2019-09-01

Rakia Abdi beoordeelde op 2019-09-01

M Vd Kam beoordeelde op 2019-09-01

FvW beoordeelde op 2019-08-31

Product en maatadvies goed beschreven. Snelle levering, netjes verpakt en super fijn broekje.

Reactie van Curveswear:
Dank je wel en veel draagplezier.