Zessprong 15
5684NV Best

Jacintha Heine beoordeelde op 2018-11-13

Buitengewoon snel...zowel levering als reactie bij vertraging. Ook meedenken en alle moeite doen. Contact service en klant gericht . Erg prettig!!!

Sengul beoordeelde op 2018-10-08

snel en zorgvuldig ingepakt, een presentje! dank daarvoor!

H.F van de Weijer beoordeelde op 2018-09-20

Heel tevreden. Pakket binnen twee dagen in huis volgens afspraak. Pakket zag er verzorgd uit.

A. Sanders beoordeelde op 2018-09-11

Tevreden, snelle levering!

sandra westein beoordeelde op 2018-07-06

snelle levering. mooi ingepakt. personal touch

Mildred Von Bannisseht beoordeelde op 2018-06-21

Heel tevreden sevice is erg goed

lea buschgens beoordeelde op 2018-06-11

Heel tevreden , snelle levering en uitstekende produkten

Nicole Schager beoordeelde op 2018-04-12

Perfecte service, al meerdere keren iets besteld. Toen bij een body de elastische panden stuk gingen, heb ik direct een nieuwe thuis gestuurd gekregen.
Er wordt altijd zeer snel op vragen gereageerd. Ik ga hier beslist vaker bestellen!

Reactie van Curveswear:
bedankt voor je mooie beoordeling Nicole ;-)

Margon beoordeelde op 2018-04-08

Mooie spullen en snelle persoonlijke service: top!

Kim beoordeelde op 2018-04-05

Super! Snel! Netjes!

Liza Van der Linden beoordeelde op 2018-03-29

Enorm goed service, snelle levering en persoonlijke touch! Zal het iedereen aanraden

Daniëlle Keymolen beoordeelde op 2018-03-13

Ik vindt dat de verzendkosten nogal hoog zijn. Vanaf een bepaald bedrag bv. 50€ gratis. In het andere geval verzendkosten 5€. Je zou de dag van aflevering zelf moeten kunnen kiezen of anders afhalen in een verkooppunt.

Reactie van Curveswear:
Beste Danielle,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling te schrijven.
Daar kunnen we wat mee! Het het kiezen van de dag van aflevering is een goede tip en we gaan onderzoeken of en hoe we dit kunnen doorvoeren. Het voordeel van onze verzendingen is natuurlijk wel dat ze altijd door de brievenbus kunnen, je hoeft er niet voor thuis te blijven.
Wij hebben er voor gekozen dat vanaf € 40,- de verzendkosten gratis zijn. Bij veel van onze producten kom je snel aan dit bedrag, anders betaal je inderdaad 4,25 verzendkosten. Voorlopig kunnen we hier nog niet veel aan veranderen, maar je feedback wordt zeer op prijs gesteld!

Warme groet,

Eva Blomme beoordeelde op 2018-02-26

ik ben 100 % tevreden! ondanks het feit dat mijn artikel niet op stock was, hebben de mensen van Curveswear dit zo snel mogelijk opgelost en een alternatief aangeboden. De goederen zelf zijn ook top! kwaliteit.

Annet beoordeelde op 2018-02-25

Mooi, kwalitatief en comfortabel, een absolute aanrader!

Nicole Schager beoordeelde op 2018-02-19

Zeer goede service. Snelle reactie op vragen. Mooie produkten. Ik kom hier zeker terug!

Nicole van der Vleuten beoordeelde op 2018-02-09

Super tevreden, uitstekende hulp bij het kiezen van het juiste product. Eerlijke verkoop en snelle levering. Top service.

M. Hoeks beoordeelde op 2018-02-08

Mijn bestelling ontvangen, mooi ingepakt, wie wil dat nou niet. Artikelen besteld volgens de maat voering op de website en alles past perfect. Echt blij mee! Kleding zit toch net wat mooier.

Yvonne van Laarhoven beoordeelde op 2018-02-04

Prima persoonlijke behandeling! Als prettig ervaren!

Monique Van Orsouw beoordeelde op 2018-01-18

Super
Zondag besteld en op maandag in huis

Marion Merkx beoordeelde op 2018-01-08

De bestelling werd snel geleverd in de brievenbus in een mooi klein tasje. Het was net een cadeautje, mooi in folie verpakt en er zat een aardigheidje bij mijn bestelling. Ruilen naar een andere maat was geen probleem. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van mijn bestelde product, het draagt erg comfortabel en levert het gewenste resultaat.