Mient 189
2564KK 's-Gravenhage

Jamelle van Mourik beoordeelde op 2019-09-20

Chelsea Van Polen beoordeelde op 2019-09-19

Meer dan tevreden met deze site! De klanten service is uitstekend, producten worden snel verzonden en geleverd, de site is actief en uitgebreid in producten dus het behoud de interesse van de klant! Ook aan het inpakken van bestellingen wordt veel aandacht aan gegeven. Dus al om al, ben ik reuze tevreden! :)

S. Kuipers beoordeelde op 2019-09-19

Marit Van Doorn beoordeelde op 2019-09-17

Enorm klantvriendelijk, duidelijke communicatie, goede producten, snelle levering

Wesley Ooi beoordeelde op 2019-09-16

Valérie Waterman beoordeelde op 2019-09-14

Rob Mellegers beoordeelde op 2019-08-30

Goede overzichtelijke site, goede begeleiding bij de levering. leuk presentatie van het geleverde product. Zeer professioneel.

J Thomson beoordeelde op 2019-08-30

Marie claire Lanser beoordeelde op 2019-08-27

B.P. Bouwmeester beoordeelde op 2019-08-26

Rugtas voor mijn dochter besteld. Snel bezorgd, rugtas was met zorg ingepakt.

deborah De Graaff beoordeelde op 2019-08-23

Snel geleverd en mooi verpakt met een persoonlijke boodschap. Ik heb zelfs mijn man nog laten zien hoe mooi deze bestelling werd afgeleverd.

Yvonne de Jongh beoordeelde op 2019-08-22

Daisy Walstock beoordeelde op 2019-08-17

Snel en precies de afbeelding!

Josine van der Heyden beoordeelde op 2019-08-15

Opnieuw een feestje om alles uit te mogen pakken voor mijn dochter van 10 die alles besteld had

Max beoordeelde op 2019-08-08

Pusheen etui besteld. Keurig verpakt met nog een paar leuke stickers erbij.

Miranda Stijckel beoordeelde op 2019-08-05

Angela van der Meer beoordeelde op 2019-07-28

Safalta Mangal-Rambali beoordeelde op 2019-07-26

Amazing service as always! The cutest stuff for the best price!

Colin Deijs beoordeelde op 2019-07-25

Renate Brandenburg beoordeelde op 2019-07-14

Leuk dat persoonlijke kaartje bij de bestelling, daar hou ik van!