Mient 189
2564KK 's-Gravenhage

Renate Brandenburg beoordeelde op 2019-07-14

Leuk dat persoonlijke kaartje bij de bestelling, daar hou ik van!

Giovanna Rennenberg beoordeelde op 2019-07-07

Judit Kendene Sos beoordeelde op 2019-06-27

Cammy Cheung beoordeelde op 2019-06-23

Allerleukste spullen, overzichtelijke winkel, super aardige mensen, goede service, heel snel verzonden, mooi en netjes ingepakt, gewoon SUPER!!

Sapanda beoordeelde op 2019-06-14

Kwam vlug met leuk kaartje en papier erbij

Sapanda beoordeelde op 2019-06-03

Binnen twee dagen na bestellen in huis en met leuk kaartje en lief inpakpapier netjes.

OHM beoordeelde op 2019-05-31

Heel mooi ingepakt en een kaartje erbij met een verjaardags wens. En niet eens er voor gevraagd. Mijn dochter vond het prachtig!

Eric Miller beoordeelde op 2019-05-30

Snel en vriendelijk.

Gabriela Rybinska beoordeelde op 2019-05-26

Madelon beoordeelde op 2019-05-26

Super goede service! Had het de volgende dag al binnen. Heel lief ingepakt en persoonlijk kaartje erbij. Aanrader :)

Fiona Sakkee beoordeelde op 2019-05-23

Elvira Dijkhuizen beoordeelde op 2019-05-15

Snelle levering. Ben heel blij met de bestelde tassen, waren ook erg mooi ingepakt. Zou hier zeker vaker bestellen!

Chelsea van Polen beoordeelde op 2019-05-02

Netjes verpakt en snel ontangen!

Eva Beun beoordeelde op 2019-04-26

Sheila Prins beoordeelde op 2019-04-22

De volgende dag in huis met een leuk handgeschreven kaartje om mij veel plezier te wensen met mijn aankoop

Joël Arjeh De Bruijn beoordeelde op 2019-04-18

conny Lenders beoordeelde op 2019-04-13

Leveringsdatum klopte , pakketje was perfect verpakt , leuk bedank kaartje wat ik ten zeerste apprecieerde , kortom beter kan niet , alles was tip top , ik ga zeker nog bij cutestuff.nl bestellen . Had ik deze webwinkel maar eerder ontdekt , meuke spulletjes aan faire prijzen.

Sapanda beoordeelde op 2019-04-01

Vlug bezorgd, schappelijke prijs en leuk persoonlijk briefje ed erbij

Judith den Haan beoordeelde op 2019-03-27

Zeer klantvriendelijk! Superleuk aanbod waarvan de kwaliteit nog mooier en leuker is in het echt!
Een feest om uit te pakken.

Rosa Le beoordeelde op 2019-03-11

Goede en snelle service!! Erg tevreden met zowel de spullen als de service!!! Aanrader!!