Mient 189
2564KK 's-Gravenhage

Rosa Le beoordeelde op 2019-03-11

Goede en snelle service!! Erg tevreden met zowel de spullen als de service!!! Aanrader!!

S. Sewrajsing beoordeelde op 2019-03-04

Goede service, vriendelijke klantenservice en per omgaande antwoord op vragen. Snelle levering.Top!!!

Samantha beoordeelde op 2019-02-27

Product werd binnen een paar dagen bezorgd en was gelijk aan de foto en beschrijving op de site.

Nikita Meinsma beoordeelde op 2019-02-27

Mijn bestelling kwam mooi op tijd binnen. Daarnaast was het onwijs cute ingepakt! Onwijs leuk om te ontvangen, duidelijk net even wat meer aandacht aan besteed.

M van W beoordeelde op 2019-02-12

Leuke spulletjes, wordt heel leuk ingepakt. Aanrader voor aparte cadeautjes. Mooie kwaliteit en divers assortiment.

Paula beoordeelde op 2019-02-10

Wat een ontzettend leuke website. Hele leuke artikelen, prima prijzen. héél leuk verpakt met lief kaartje en schattige stickertjes én ook nog eens heel snel geleverd. Heb jullie al aanbevolen bij familie en vrienden.

Jeroen Meulenbrugge beoordeelde op 2019-02-07

Marieke Ooteman beoordeelde op 2019-02-07

Rianne beoordeelde op 2019-02-06

Super leuke spullen, snelle levering en zelfs allemaal leuk ingepakt met briefje en kleine extra's <3 Aanrader!

A. Fabias beoordeelde op 2019-02-03

Snelle levering. Het was heel netjes ingepakt en kreeg er een leuk presentje bij. Helemaal tevreden!

Linda Van der Meij beoordeelde op 2019-01-31

Snelle reactie, snelle levering. Top

Ingrid Matze beoordeelde op 2019-01-28

riekje te meerman beoordeelde op 2019-01-27

Ties Breeveld beoordeelde op 2019-01-18

Anita Vrenken beoordeelde op 2019-01-05

Chantal van de Ven - Maessen beoordeelde op 2019-01-02

Ik ben erg tevreden over mijn bestelling. Snelle levering met nog een kleinigheidje erbij voor ons meisje. Bedankt voor de goede service!

Anja Hoekstra beoordeelde op 2018-12-28

Super service!

Josefien Palmen beoordeelde op 2018-12-22

Snelle levering, leuk verpakt, helemaal blij!

David Léonard beoordeelde op 2018-12-20

Melissa te Kolstee beoordeelde op 2018-12-17