D'Alonzo

Pelletteria D'Alonzo biedt een uitgebreide collectie aan leren notitieboeken, schrijfmappen, fotoalbums, agendas, en meer.
Er is iets met de geur en aanraking van leer dat leren artikelen al sinds jaar en dag populair maakt. Het straalt luxe uit. Kwaliteit. Ambachtelijk vakwerk. Maar leer heeft ook iets persoonlijks. Een leren notitieboek of schrijfmap is individueel. Elk exemplaar is uniek. Elk exemplaar past zich aan aan jouw persoonlijkheid. Om nog maar niet te spreken van het feit dat leren artikelen in de tijd steeds mooier worden, in tegenstelling tot de meeste andere materialen. En zo vertellen jouw lederwaren jouw verhaal. Jouw geschiedenis. Je kijkt naar dat leren notitieboek en ziet als het ware alle herinneringen voorbij komen die je in de loop van de tijd hebt opgeschreven. Je voelt je leren schrijfmap en bedenkt waarheen deze je overal vergezeld heeft. Lederwaren zijn de expressie van jouw leven en persoonlijkheid.

De zekerheden van https://www.d-alonzo.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018