Smedenweg 39

8,9

-1%

Bol.com 57 9,0

Bert Sundermeijer beoordeelde op 2018-12-02

Touwlampen zijn erg mooi, snel en netjes geleverd. Prima kwaliteit, aanrader.

Marcia Baks beoordeelde op 2018-12-02

Vlot en snel mijn bestelling thuis bezorgd. Het zat netjes ingepakt en de lampen waren precies zoals de site. Zeer tevreden.

L Van den Beemt beoordeelde op 2018-12-02

Totaal niet tevreden. Ik heb de lamp zaterdag 24 nov besteld. Hij zou dinsdag opgestuurd zijn, maar ik heb tot op heden (2 dec zondag) nog niets ontvangen!

John Van Holle beoordeelde op 2018-11-19

Geen opmerkingen.

Franc van Dorp beoordeelde op 2018-11-19

Goede snelle levering, maar de kwaliteit van de montage was ver beneden pijl. Twee van de drie artikelen werkte niet en 1 was ligt beschadigd.

Sharon van Hulst beoordeelde op 2018-10-15

Top service! Er ontbrak een lamp in onze bestelling, heel vriendelijk en snel antwoord gehad en de volgende dag al een vervangende in huis. En hebben er ook nog 1 gratis gehad kunnen toch veel shops een voorbeeld aan nemen.

Luuk van de Ven beoordeelde op 2018-10-13

Snel geleverd conform afspraak

Astrid beoordeelde op 2018-09-10

Ruime keuze, zeer snelle levering, Kortom, bijzonder tevreden.

O. Schmitz beoordeelde op 2018-07-31

top!

Carpus Balveren van beoordeelde op 2018-07-25

Snelle levering. Goed verpakt.

Ben Koenen-van den Ende beoordeelde op 2018-06-18

Netjes ge leverd en goede informatie m.b.t. levering.

Angelo Latumahina beoordeelde op 2018-05-08

items goed verpakt, niet bij de buren afgeleverd na eerste mislukte poging aflevering

yvan mahieu beoordeelde op 2018-05-01

bedankt , vlotte levering en afhandeling van mijn product,

J. Vestjens beoordeelde op 2018-04-21

Ben alleen nog aan het wachten tot het bedrag van het geretourneerde op mijn rekening staat, maar dat komt vast goed!

G. Versluis beoordeelde op 2018-04-17

Kreeg alleen geen track& trace code toegestuurd!!

Alex van Balkom beoordeelde op 2018-03-29

Prima kwaliteit, snel geleverd