Smedenweg 39
4204SM Gorinchem

9,0

Bol.com 70 9,1

T van de Stolpe beoordeelde op 2019-05-13

Prima bezorging. In mail nog niet duidelijk waar pakket bezorgd wordt

Henk Schelluinen beoordeelde op 2019-05-09

Stevig verpakt en was de volgende dag in huis

Bas van de Werf beoordeelde op 2019-05-09

Uitstekenede kwaliteit en lampen zijn erg goed dimbaar

Stephan de bruin beoordeelde op 2019-05-08

Prima service, er bleek een product niet op voorraad maar ben netjes op de hoogte gehouden en binnen 3 dagen de lampen binnen.

Alex van Balkom beoordeelde op 2019-05-08

Top, bestelling correct en snel ontvangen

Paul Otten beoordeelde op 2019-05-07

Levering vond snel en correct plaats, maar op de vraag om de factuur aan te passen met het btw-nummer vindt men het niet meer nodig om te reageren. Het geld is al binnen, dus dan hoeft dat blijkbaar niet meer.

Patrick Groeneveld beoordeelde op 2019-04-22

Super snel geleverd en precies wat we wilden. Kwaliteit zeer goed!

Monique beoordeelde op 2019-03-16

Robert Verlinden beoordeelde op 2019-02-06

Zeer snelle service, perfect afgeleverdšŸ‘

Alma Vd bergen beoordeelde op 2019-01-16

Mooie lamp ontvangen, duurde langer wgs eindejaar , maar je wordt hiervan netjes op de hoogte gehouden via de mail.

Chantal Dekkers beoordeelde op 2019-01-01

Heel tevreden, goede prijzen en snelle levering

Antoon Vansina beoordeelde op 2018-12-26

"Voor 16u besteld morgen in huis". Nee dus.
Je krijgt enkel een bericht dat het "afgerond en/of verzonden" is. Geen tracking nr, geen updates, geen reactie op mail en vooral geen levering.

Reactie van DB led:
Beste Antoon,

Ik denk dat de track and trace link in uw spamfilter terecht is gekomen. Deze bestelling is verschillende keren bij u aangeboden door PostNL. Vreemd dat de bezorger hier geen briefjes heeft achter gelaten. Met verzendingen naar Belgiƫ lukt het soms niet om ook echt de volgende dag te leveren, helemaal niet vlak voor de feestdagen.

Bea beoordeelde op 2018-12-25

Zeer tevreden. Snelle levering . Goed verpakt

Bert Sundermeijer beoordeelde op 2018-12-02

Touwlampen zijn erg mooi, snel en netjes geleverd. Prima kwaliteit, aanrader.

Marcia Baks beoordeelde op 2018-12-02

Vlot en snel mijn bestelling thuis bezorgd. Het zat netjes ingepakt en de lampen waren precies zoals de site. Zeer tevreden.

L Van den Beemt beoordeelde op 2018-12-02

Totaal niet tevreden. Ik heb de lamp zaterdag 24 nov besteld. Hij zou dinsdag opgestuurd zijn, maar ik heb tot op heden (2 dec zondag) nog niets ontvangen!

John Van Holle beoordeelde op 2018-11-19

Geen opmerkingen.

Franc van Dorp beoordeelde op 2018-11-19

Goede snelle levering, maar de kwaliteit van de montage was ver beneden pijl. Twee van de drie artikelen werkte niet en 1 was ligt beschadigd.

Sharon van Hulst beoordeelde op 2018-10-15

Top service! Er ontbrak een lamp in onze bestelling, heel vriendelijk en snel antwoord gehad en de volgende dag al een vervangende in huis. En hebben er ook nog 1 gratis gehad kunnen toch veel shops een voorbeeld aan nemen.

Luuk van de Ven beoordeelde op 2018-10-13

Snel geleverd conform afspraak