Reidans 21
2907TD Capelle aan den IJssel

7,2

Anna de Bruyn beoordeelde op 2019-07-17

One week ago I have ordered 2 products from ddb-online. Despite payment confirmation from my bank, I have not received any order confirmation from ddb-online. I have sent them a message 5 days ago, but I have not received any reply yet. Furthermore, stated delivery time for these toys was 1-3 days.... I am starting to think that I will never see my order. Also I am shocked by an unprofessional service.

Annelies beoordeelde op 2019-07-10

Bestelling geplaatst, bevestigingsmails dat zodra het verwerkt was je opnieuw mail krijgt... Laat op zich wachten. Als je contact opneemt krijg je automatisch antwoord terug.. Blijven mailen en informeren. Erg moeilijke communicatie. Na een een week dan toch mijn pakje aangekregen. Oef!

Anneke Berkel beoordeelde op 2019-07-09

In eerste instantie heel erg tevreden. Het product was snel geleverd, echter bleek er een foutje te zitten in de afmetingen. Na mailcontact met een van de medewerkers ben ik super geholpen en werd er een nieuwe levering gedaan en de oude retour. Super geregeld en als tegemoetkoming kreeg ik 1 product gratis. (super service dacht ik nog juist!)
Hierover is een aantal keer heen en weer gemaild en ineens hoor ik niets meer en zijn de gegevens van de betreffende persoon ook nergens meer te vinden? Erg vreemd. Ik wacht dus nog steeds op mijn beloofde 'goedmakertje'...

Mano beoordeelde op 2019-06-18

Op 08-06 bestelling geplaatst en alleen bevestiging van betaling ontvangen. Op website staat levertijd 4-6 dagen, inmiddels 10 dagen later. Telefoon wordt niet beantwoord op geen enkel moment. Mail gestuurd, deze is beantwoord met standaard antwoord "
Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen.

Op dit moment ervaren wij een storing met telefonie waarbij u de melding te horen kan krijgen dat 010-7430404 niet in gebruik is.

Door een zeer hoge toestroom aan e-mails kan het langer dan gebruikelijk duren voordat u een reactie terug ontvangt.

Onze excuses voor het ontstane ongemak."

Ik snap er niks van. Telefoon gaat over, maar niemand die opneemt. Ik vertrouw het niet en overweeg aangifte te doen.... Ben 250 euro kwijt

Beste Mano,

Onze excuses voor het late reageren.

Doordat wij door een storing zijn getroffen welke deels nog gaande is zijn wij zeer beperkt bereikbaar. Nu was dit prima op te lossen door het nummer door te laten schakelen naar een mobiel nummer. Helaas lijkt dit ook niet optimaal te werken en hebben wij slechts enkele telefoontjes mogen ontvangen vanaf 17 mei. Hierdoor is er een hoge toestroom aan e-mails bij ons binnen gekomen waar wij nu met extra hulp op inlopen.

Uw bestelling heeft een langere levertijd doorlopen doordat deze niet direct op voorraad was. Inmiddels staat de status van uw bestelling op geleverd.

Wij begrijpen dat dit zeer vervelend is en de service met betrekking tot het op de hoogte houden van uw bestelling ondermaats was waarvoor onze welgemeende excuses.

Chris van der Stap beoordeelde op 2019-03-13

inmiddels is de bestelling in goede orde afgeleverd, dus het probleem is opgelost.

Beste Chris van der Stap,

Het lijkt erop dat onze e-mails niet bij u aankomen. Het is goed mogelijk dat deze in de spam folder zijn beland. Direct na de betaling ontvangt u inderdaad de betalingsbevestiging. Excuses dat wij niet in de gelegenheid waren uw oproep te beantwoorden. Indien u een bericht achterlaat bellen wij u altijd terug. Wij nemen betreft uw bestelling telefonisch contact met u op.

Gonny Mikkers-Heering beoordeelde op 2019-02-19

Katia Meulemans beoordeelde op 2019-02-06

Nathalie Bruin beoordeelde op 2019-02-06

Miste alleen de track en trace code. klantenservice gaf snel antwoord. Anders was het uitstekend geweest.

R. beoordeelde op 2019-02-05

Een mooi product (grondbox) waar we veel plezier van hebben. Bij een vraag over de levering werden we heel prettig te woord gestaan. We hadden de box snel in huis. Wij zijn tevreden!

Marjolein Reizevoort beoordeelde op 2019-01-30

Ada Wysocka beoordeelde op 2019-01-30

Katalin Pirok beoordeelde op 2019-01-30

Fien Boender beoordeelde op 2019-01-25

Heidi Neyns beoordeelde op 2019-01-25

Grondbox besteld en er super blij mee. Alles perfect verlopen.

Corien Beer beoordeelde op 2019-01-23

Joost beoordeelde op 2019-01-18

Aankoop en verzending prima en netjes. Kwaliteit product viel tegen

Jacques Vandevenne beoordeelde op 2019-01-15

Joannette Muhring beoordeelde op 2019-01-14

Mij was beloofd dat t zaterdags zou komen, t kwam pas maandag!!

Liesbeth Custers beoordeelde op 2019-01-10

Beste Liesbeth Custers,

Wij hebben een negatieve beoordeling van u ontvangen en vinden het spijtig dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij willen u wel nogmaals bedanken voor de gegeven feedback.

Uw bestelling heeft vertragingen ondergaan en was de eerste maal op 15-11-2018 aan de vervoerder overhandigd.

Aan het einde van het jaar word door vervoerders extra personeel ingehuurd waarbij het kan voorkomen dat de bezorger een adres niet kan vinden en het pakket de aantekening "verkeerde adressering" krijgt en retour afzender gaat. Indien dit een eenmalige melding is, die door zowel u als DDB-online is gemaakt word de bezorger hiervan op de hoogte gebracht. Indien er meerdere meldingen/klachten over een bezorger word ontvangen zal de vervoerder dit onderzoeken en passende maatregelen nemen. Uw bestelling is de tweede maal op 27-11-2018 aan de vervoerder overhandigd. Door Black Friday , Cyber Monday en Sinterklaas waren er uitzonderlijk veel online bestellingen gedaan. Hierdoor was er grote vertraging bij de sorteercentra van vervoerders ontstaan waardoor de verzendtijd langer was dan normaal.

Alhoewel wij geen directe invloed kunnen uitoefenen op vervoerders nemen wij wel de volledige verantwoordelijkheid op ons. Betreft het product. De kleur roze verdwijnt inderdaad wanneer deze als mat gebruikt word en licht oranje is dan zoals u aangaf de hoofdkleur. Helaas is dit aan ons aandacht ontsnapt en zijn er in de 4 jaar tijd dat wij het product verkopen ondanks meerdere herhaal-bestellingen hier verder geen opmerkingen over gemaakt. Omdat wij hier wel direct invloed op hebben zijn de titel en omschrijving (kleuren) hierop aangepast.

Omdat u hier niets meer aan had is toen besloten het betaalde bedrag terug te storten waarbij het product niet teruggezonden hoeft te worden en als compensatie voor het ontstane ongemak gezien kan worden.

Wij zijn benieuwd wat wij kunnen doen om u alsnog een positiever beeld of ervaring van DDB-online te geven of te laten ervaren.

Caroline beoordeelde op 2019-01-02

Tussen de geleverde producten zaten enorme kleurverschillen, netjes gemeld bij de klantenservice maar buiten het standaardantwoord "Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen en zullen hier zo spoedig mogelijk met een antwoord op terug komen." nooit meer iets gehoord en we zijn nu 2 maanden verder.

Kortom: eens maar nooit meer.