DE HOLLANDSE KLOMPENWINKEL

DE HOLLANDSE KLOMPENWINKEL

Bent u op zoek naar leuke Hollandse klompen voor volwassenen of kinderen? U vindt een ruim aanbod aan Hollandse klompen bij De Hollandse Klompenwinkel. Ook voor houten tulpen en Hollandse souvenirs bent u bij ons aan het juiste adres. Wij leveren alle producten uit voorraad waardoor u nooit lang op uw bestelling hoeft te wachten. Wanneer we toch iets niet op voorraad hebben dan nemen we meeteen contact met u op naar een passende oplossing te zoeken. U kunt bij ons op afspraak ons winkeltje komen bezoeken.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017