Bosven 5
5464 NA VEGHEL
0413-30 68 05

9,9

Helena Bredie beoordeelde op 2017-09-08

Leuke webshop, duidelijk, en gave unieke producten!

Tamara de Graaf beoordeelde op 2017-08-29

Wat een super service! Direct reactie op de mail, snelle levering en ook nog eens super leuk ingepakt. Echt een aanrader!

Kirsten van Zalinge beoordeelde op 2017-08-25

De schoolfotoboeken zien er fantastich uit. Gelijk samen met zoonlief zijn eerste schoolfoto ingeplakt. Dat wordt straks een mooie verzameling.
Snel binnen en mooi verpakt. Dankjewel

Bianca Roos beoordeelde op 2017-08-23

Zeer tevreden! Makkelijk te bestellen en snelle en nette bezorging. Helemaal blij met mij bestelling!

M Drenth beoordeelde op 2017-08-20

Heel tevreden, snelle levering!

Gabrielle Drossaerts beoordeelde op 2017-08-04

Lidia Schennink beoordeelde op 2017-08-03

Snel geleverd in een hele mooie verpakking met een extraatje erbij en een heel lief kaartje om mij en mijn vriendin (waar het kadootje voor was) te feliciteren met onze veel te vroeg geboren baby's. Super lief! Dankjulliewel ❤️

Morbée beoordeelde op 2017-08-01

Website eenvoudig in gebruik, zeer vlotte snelle levering en product van goede kwaliteit.
Aanrader!

Elay beoordeelde op 2017-07-29

Heel tevreden! Volgende dag al in huis!

Schurink beoordeelde op 2017-07-09

Snelle levering, mooi ingepakt. Het voelde als een cadeautje, ook al wist ik wat erin zat.

Jenny beoordeelde op 2017-07-08

Super snelle levering. En mooi product

Miranda Hagen beoordeelde op 2017-07-08

Erg tevreden, vanwege een plotselinge ziekenhuisopname van haar zoontje kon het niet zo snel verzonden worden, kregen netjes een mail en paar dagen later ontving ik de leuke boekjes al. Heel netjes ingepakt, en snel verzonden.

Selten beoordeelde op 2017-07-08

Goede en persoonlijke service

Sylvia Hoogerbeets beoordeelde op 2017-07-04

Snelle en goed geleverde bestelling.

Y. Larsen-Feenstra beoordeelde op 2017-07-03

snelle correcte levering!

Khc Van baardwijk beoordeelde op 2017-06-25

Snel en mooie producten!

Nicole Soeteman beoordeelde op 2017-06-24

Erg tevreden, elke keer dat ik iets bestel is de service weer top! Er wordt veel moeite gedaan voor de klant, waardoor het altijd als een cadeau eruit ziet als het aankomt. Een van mijn favoriete webshops!

JK Agency beoordeelde op 2017-06-21

Super snelle service, mijn boeken waren goed ingepakt tegen beschadiging en toch nog een feestje om uit te pakken!
Bestellen ging vlot duidelijk en soepel en de volgende dag had ik alles al in huis.

De schoolfotoboeken zijn echt geweldig!!

RENK beoordeelde op 2017-06-19

E-mail ontvangen over de levering en echt snel geleverd.
Mooi ingepakt. Helemaal top.

Corina Peters beoordeelde op 2017-06-19

Bestellen ging snel en makkelijk en het product was super goed ingepakt .