Bosven 5
5464 NA VEGHEL
0413-30 68 05

Allisson beoordeelde op 2017-11-24

Superleuke peuter tot puber school fotoboek. Snelle levering. Tevreden!

Marianne Dijkstra beoordeelde op 2017-11-24

Deze winkel heeft niet alleen leuke spullen die snel geleverd worden, maar ook nog eens als cadeautjes bij je aankomen. Iets wat voor een lach op mijn gezicht zorgt.

Wikkie Halters beoordeelde op 2017-11-21

snel in huis en superleuke spullen!

Corina Wiebenga beoordeelde op 2017-11-11

Top altijd snelle levering en als er iets aan een tekst moet veranderen is het altijd geen probleem!

Cristine Bork beoordeelde op 2017-10-28

Collega was erg blij met haar romper! En ik erg blij met mij foto boek

van Harten beoordeelde op 2017-10-27

We zijn tevreden met het product!

Karin van der Pasch beoordeelde op 2017-10-27

Snelle en goede service

Linda Laumann Grooten beoordeelde op 2017-10-27

Super mooi en goed verpakt.. in sneller levering

Relinde beoordeelde op 2017-10-27

Snelle levering van goede producten. Duidelijke informatie over de verzending.

Harberts beoordeelde op 2017-10-23

Tevreden, iets langere levertijd maar dat was vooraf bekend. Foto op internet komt niet helemaal overeen met het ontvangen product.

Michele stoop beoordeelde op 2017-10-23

Leuke spullen en snel geleverd!

Helen Hofstede beoordeelde op 2017-10-23

Zeer tevreden, snelle service mooi product!

A van Raalten beoordeelde op 2017-10-13

Mijn product was tijdelijk niet leverbaar. Werd netjes op de hoogte gehouden en kreeg korting aangeboden.
Kan menig webshop nog wat van leren

Sabrina van der Mars beoordeelde op 2017-10-11

Snelle levering mooi product

Van Spronsen beoordeelde op 2017-09-29

Makkelijk besteld, snel geleverd en leuk verpakt. Zeer tevredenšŸ˜Š

Sylvia beoordeelde op 2017-09-29

Een boekje besteld waar kinderen hun schooldag kunnen beoordelen. Het idee is leuk maar de uitvoering had ik zelf leuker kunnen maken. Te duur voor de kwaliteit. Het had in deze uitvoering max 5 euro moeten kosten ipv 10 euro + verzendkosten.

Reactie van DEMICO KIDS:
Wat vervelend dat ons schooldagboekje niet is zoals je verwacht had, je kunt producten die je niet leuk vind natuurlijk ook gewoon retour sturen dan krijg je je volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten gewoon netjes terug gestort. Dat is fijner (en leuker) dan een negatieve recensie achterlaten die ons totaalcijfer heel erg beĆÆnvloed, terwijl het een kwestie van smaak is natuurlijk (daar valt niet over te twisten)

Verder wil ik je best wijzen op andere vergelijkbare boekjes die alleen inkoop al 5 euro kosten en voor inkoopsprijs artikelen gaan verkopen lijkt mij toch niet echt een zakelijke beslissing, de prijs wordt gebaseerd op de kwaliteit van papier (wij hebben ook nog eens gekozen voor een extra dikke kwaliteit papier (160 grams!), in plaats van het standaard 90 grams en dan ook nog eens 108 pagina's dik) helaas zal je een boekje van deze kwaliteit nergens voor 5 euro kunnen kopen, we zijn helaas geen ACTION of WIBRA daar kan je Chinese rotzooi voor een lage prijs kopen, wij zijn een kleine webshop met zelf ontworpen producten die met kleinere oplages werkt, als je de prijs niets vind dan verplicht niemand je om het product te kopen.

Helena Bredie beoordeelde op 2017-09-08

Leuke webshop, duidelijk, en gave unieke producten!

Tamara de Graaf beoordeelde op 2017-08-29

Wat een super service! Direct reactie op de mail, snelle levering en ook nog eens super leuk ingepakt. Echt een aanrader!

Kirsten van Zalinge beoordeelde op 2017-08-25

De schoolfotoboeken zien er fantastich uit. Gelijk samen met zoonlief zijn eerste schoolfoto ingeplakt. Dat wordt straks een mooie verzameling.
Snel binnen en mooi verpakt. Dankjewel

Bianca Roos beoordeelde op 2017-08-23

Zeer tevreden! Makkelijk te bestellen en snelle en nette bezorging. Helemaal blij met mij bestelling!