Bosven 5
5464 NA VEGHEL
0413-30 68 05

Bol.com 8 9,1

Huybrechts beoordeelde op 2018-02-11

Zeer mooie producten, perfect binnen beloofde bezorgtijd afgeleverd. Telkens leuk verpakt!

Julie Quaegebeur beoordeelde op 2018-02-11

Heel snel geleverd en in perfecte staat. Een fan !

S. Westland beoordeelde op 2018-02-10

Supergoed en snelle service! Ik kom hier zeker nog eens terug!

Sanne de Klein beoordeelde op 2018-02-05

Leuke webwinkel en artikelen. Was een leuke verrassing om mijn pakketje open te maken, ze hadden het artikel ingepakt als een cadeau. Super leuk!

Cristine Bork beoordeelde op 2018-02-03

Altijd snelle service en netjes ingepakt. Bedankt!

K.R. Mamadeus- Lagendijk beoordeelde op 2018-02-03

Goed en snel geleverd

Slender beoordeelde op 2018-02-03

Een super mooi boek en snelle levering. Absolute aanrader!

Grijseels beoordeelde op 2018-02-03

Heel tevreden. Ik had alles snel in huis en bij vragen kreeg ik snel antwoord. De producten zijn van mo5qk6

anne jaenen beoordeelde op 2018-02-02

Heel tevreden. Ik heb zondagavond mijn boek voor mijn sterrenmeisje besteld en dinsdag was hij er al. Heel verzorgd en beschermd ingepakt zodat er niets aan kon komen. Ook zat er nog een mooi gedichtje bij.

Nathasja Jansen beoordeelde op 2018-02-02

Prima service. Bestelde artikel snel in huis.

Rosalie Richardson beoordeelde op 2018-01-30

Bestelling verliep vlot en super blij met het schoolfotoboek voor mijn dochter

Manouk van Berk beoordeelde op 2018-01-30

Wauw, wat een leuke producten & de volgende dag in huis! Top!

Huybrechts beoordeelde op 2018-01-30

Super mooie producten, prima gekeverd in hele leuke verpakking!

J. van der Sanden beoordeelde op 2018-01-29

Snelle levering, keurig verpakt. Ik had aangegeven dat ze de verjaardag van mijn zoontje zouden redden, en toen hebben ze het ook nog ingepakt geleverd! Met een persoonlijk bericht erbij.

Danielle te slaa beoordeelde op 2018-01-28

Goed en snel bezorgt

B.K. beoordeelde op 2018-01-26

Heel tevreden. Op zaterdag besteld op woensdag in huis.

Van Wolde-Souisa beoordeelde op 2018-01-25

Snelle service en goed verpakt

Mireille ( twomoms.andababy beoordeelde op 2018-01-24

Heel tevreden! Blij met het invul boek, en dat het er ook voor 2 mama's is! Fijn invullen zonder te hoeven strepen! Wij zijn blij!

Ineke Fritz beoordeelde op 2018-01-24

Mooie producten en hele snelle levering. De vraag die ik stelde na het plaatsen van de bestelling werd direct beantwoord.

Figene Rashiti beoordeelde op 2018-01-22

Heel tevreden over de communicatie per mail over de status. Het was snel bezorgd en het leukste was toen ik het open maakte: leuk ingepakt en een klein cadeautje zat erbij. Heel blij mee!