Eikenwede 99
2993 GJ Barendrecht

Lydi de Man beoordeelde op 2018-11-15

De armband ziet er mooi uit.was ook snel geleverd.
Helaas voor mij had ik ipv rosé met zilverkleur voor helemaal goud kleurig moeten gaan.maar helaas was die er niet toen ik het bestelde.

Aysun Kilic beoordeelde op 2018-11-15

Super

Khadija El hasnaoui beoordeelde op 2018-11-15

Nathalie Dehaerne beoordeelde op 2018-11-15

M. Doornbos beoordeelde op 2018-11-15

Zeer snelle levering van prachtige sieraden!

Gerinda Pruim beoordeelde op 2018-11-15

Belle Christiaens beoordeelde op 2018-11-14

Uitstekende kwaliteit en heel mooi verpakt, echt een aanrader

Natascha Groenewegen beoordeelde op 2018-11-13

Judy Ikink beoordeelde op 2018-11-13

Snelle service.
Mooie kwaliteit

joyce klee beoordeelde op 2018-11-12

Héél tevreden over de bestelling wat ik gedaan heb en als ik iets wou vragen kreeg ik ook altijd netjes en snel antwoord terug dus al met al ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

R Bolten beoordeelde op 2018-11-12

Redelijk, customer services is matig. Bestelling geplaatst €60, nog geen 10 uur later was er reclame voor gratis verzenden. Ik hierover gemaild, het was niet mogelijk om bv de verzendkosten als tegoed op mijn account te storten als tegemoetkoming. Ik kon wel 5% korting op de volgende bestelling krijgen. Nou hier bestel ik niet meer. Armband is verder wel leuk en custom made opzetstukje is netjes. Over het product geen negatieve punten. Customer service is een minpunt.

Judith Eppinga beoordeelde op 2018-11-12

Kayleigh Van cooten beoordeelde op 2018-11-12

Wil Bolle beoordeelde op 2018-11-12

Annelies Berghmans beoordeelde op 2018-11-12

Marit van de Bunt beoordeelde op 2018-11-12

Super mooie armband en en goede service

Barbara Devos beoordeelde op 2018-11-12

Vlotte verwerking.
Ik had wel gedacht dat de armband breder zou zijn.

N. Groters beoordeelde op 2018-11-12

Rianne Popelier beoordeelde op 2018-11-12

Ik had het product snel in huis en de bedels waren al aan de armband gemaakt. Klaar om direct te dragen.

samantha zanten beoordeelde op 2018-11-12

Super snel binnen helemaal in orde en zoveel keus gewoon super ben er helemaal blij mee.