Eikenwede 99
2993 GJ Barendrecht

Hajna Tóth beoordeelde op 2018-02-23

I have really nice bracelet, thanks!

lydia grammens beoordeelde op 2018-02-23

Super,perfect , vlugge levering ,prima prijs kwaliteit ,er zullen zeker nog bestellingen volgen

Jeanine Evers beoordeelde op 2018-02-19

Prima ervaring en snelle levering

Xiomara Hansen beoordeelde op 2018-02-16

Super mooi armband en iedereen die het ziet wil gelijk weten waar ik het gekocht heb. Goede sluiting. Mooie kleur en chic maar toch stoer

Cynthia T. beoordeelde op 2018-02-12

Heel tevreden, na contact via de mail snel een reactie terug. Aanpassingen aan het product waren ook geen enkel probleem. Super service!

Diana beoordeelde op 2018-02-02

Super blij met m'n armband.

k.zwart beoordeelde op 2018-02-02

9.5!

Anoniem beoordeelde op 2018-02-02

Prachtige sieraden!

Anoniem beoordeelde op 2018-02-02

Super mooie armband met de namen van mijn kids

Naomi beoordeelde op 2018-02-02

fefreger

Rico beoordeelde op 2018-01-30

Bestelling via de website ging super eenvoudig. Daarna snelle levering en een fantastisch mooi product in de handen. Grafering is super mooi geworden. Echt boven verwachting. Super!

Anoniem beoordeelde op 2018-01-21

Goede service en de kwaliteit is goed!!

En als je een vraagt hebt krijg je snel een vriendelijke antwoord terug!!!

Jerney Saypinar beoordeelde op 2018-01-19

Het is een mooie armband geworden die voldoet aan mijn verwachtingen.

Anoniem beoordeelde op 2018-01-16

Armbandje voor mannen met namen van de kinderen, erg mooi

Super tevreden!

Anoniem beoordeelde op 2018-01-15

Goed! Snelle service. Mooi product.

Anoniem beoordeelde op 2018-01-15

Bedankt voor de goede en snelle service!

Ik ben heel tevreden en super blij met mijn armband (Crystal Bracelet Silver), heel mooi.

greet beoordeelde op 2018-01-12

Super! Heel mooi, elegant, degelijk, stijlvol.... meer dan 100 procent tevreden

Denise van der horst beoordeelde op 2018-01-08

Super mooie armband en kwaliteit top! P

Anoniem beoordeelde op 2018-01-08

Ben heel blij met mijn armband, ziet er mooi uit!