Eikenwede 99
2993 GJ Barendrecht

Helma beoordeelde op 2019-03-20

Super gave armbanden. Wat je koopt, krijg je ook. Snelle levering, echt geweldig gewoon.
Past bij elke stijl... Sportief, stoer, casual, etc.

Diana Van der voort beoordeelde op 2019-03-19

joyce Schouten-bok beoordeelde op 2019-03-19

Mery Philippi beoordeelde op 2019-03-19

Zeer tevreden, prachtige kwaliteit, snelle service, en keurig verpakt.

Mariana Prencipe beoordeelde op 2019-03-19

Heel mooi

V. Jansen beoordeelde op 2019-03-19

Binnen 4 dagen had ik het horloge in huis. Mooi en goed verpakt zodat het niet kon beschadigen. Mooi van kwaliteit en het product komt overeen met de verwachting.

huguette cabliau beoordeelde op 2019-03-19

Zeer tevreden met de service

Miriam Peroti beoordeelde op 2019-03-19

Snel

Monika Bechtum beoordeelde op 2019-03-19

Willy Hendriks beoordeelde op 2019-03-18

Robin Testroote beoordeelde op 2019-03-18

Marijke van Dijk beoordeelde op 2019-03-17

Sandra Van Kuyk beoordeelde op 2019-03-16

Mooie armband, snel en goed verpakt aangekregen... Ben er heel blij mee

Iris Levi beoordeelde op 2019-03-16

Snelle levering, mooi product!

Miranda Hakkenes beoordeelde op 2019-03-16

Liane Koelewijn beoordeelde op 2019-03-16

Lise Luimes beoordeelde op 2019-03-16

Goede kwaliteit product en ik had als opmerking of de letters kleiner konden. Dit hebben ze heel netjes gedaan!

Sharon Grynbaum beoordeelde op 2019-03-16

Ik ben heel erg blij met mijn bestelling! Snelle levering en het armbandje met bedels is van zeer goede en mooie kwaliteit.

Jacqueline Dokter-Soler beoordeelde op 2019-03-16

Kim Middelkoop beoordeelde op 2019-03-16

Zeer snelle levering, en prachtige producten met een uitstekende kwaliteit.