Eikenwede 99
2993 GJ Barendrecht

2037 beoordelingen

Maya Zaaijer beoordeelde op 2018-08-19

Heel tevreden, terwijl er op de site stond dat ze vakantie hadden werd mijn bestelling tóch verzonden. Ik had dat gevraagd ivm de verjaardag van mijn dochter.Fijn want het is nu prima op tijd!

Emma De Deckere beoordeelde op 2018-08-16

M Hoekstra beoordeelde op 2018-08-16

Super snelle levering!
Ben erg blij met mijn twee armbandjes!
Zal hier nog vaker bestellen!

Shenna Ritchi beoordeelde op 2018-08-14

M. Thehu beoordeelde op 2018-08-13

Goed op de hoogte gehouden van leverstatus, mooi cadeau

Karel Tanghe beoordeelde op 2018-08-13

Vlot te bestellen via website. Snelle levering, ook de gepersonaliseerde bijbestelling snel en correct.

Shanna Keijzer beoordeelde op 2018-08-13

Wat een super leuke en fijne webshop! Ondanks dat er bij levertijd stond dat de levering 3-5 werkdagen zou duren bij gepersonaliseerde sieraden, werd het pakket binnen 2 dagen geleverd. Ik zal hier zeker vaker bestellen!

Willem Van Gemert beoordeelde op 2018-08-13

jwam smetsers beoordeelde op 2018-08-13

Chennie van der Venne beoordeelde op 2018-08-09

Ik ben super tevreden de armband is echt mooi en ik raad hem iedereen aan.

Jenny Abdoelhafiezkhan beoordeelde op 2018-08-09

Ze doen wat ze beloven

Angelique Haeke beoordeelde op 2018-08-06

Super product en service

Monique Moes beoordeelde op 2018-08-06

Mooie armband precies zoals omschreven op website

Kelly Maes beoordeelde op 2018-08-06

Rowena Blauw beoordeelde op 2018-08-06

Snel geleverd. Netjes verpakt. Ook mooi zakje er omheen ,dus leuk om als kado te geven. Zal zeker vaker bestellen

Cindy Pelster beoordeelde op 2018-08-06

Zeer tevreden, snelle bezorging en de armband is super!

Monique Groeneveld-Cuppe beoordeelde op 2018-08-06

Super snelle levering! Mooie armband!! Erg blij mee!

Emilie Materne beoordeelde op 2018-08-06

Heel tevreden en mooi gedaan. Heel blij mee ๐Ÿ‘

Stephanie De kort beoordeelde op 2018-08-05

Renate Thewissen beoordeelde op 2018-08-05

Na een vraag via de mail heb ik een hele mooie armband besteld met de namen van onze drie kinderen. Super snelle service en de dag na het plaatsen van mijn bestelling, heb ik de mooie armband al mogen ontvangen. Helemaal SUPER ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ˜