Eikenwede 99
2993 GJ Barendrecht

P Hagedoorn beoordeelde op 2019-06-18

Snel geleverd
Ziet er mooi uit
Naardeel de zilveren armband en Bedels verkleurd brons jammer voor die prijs

Sophie Demeny beoordeelde op 2019-06-18

Je kan gemakkelijk uw bestelling plaatsen, je wordt meteen op de hoogte gebracht waar jouw pakket is. Snelle levering. Blij met het kwaliteit van de producten

Sabine Stevens beoordeelde op 2019-06-18

Murat Poyraz beoordeelde op 2019-06-18

Ik heb per ongeluk verkeerd besteld, dat werd gelijk gecorrigeerd en opgestuurd. Dit allemaal in 24 uur. Echt een topservice!

Wendy De vos beoordeelde op 2019-06-18

Zo mooi, snel geleverd, steekt in elkaar! Perfect!

Diny Wieferink - Prins beoordeelde op 2019-06-18

De site was duidelijk en genoeg keuze. De bestelling kun je goed volgen. Het duurde 2 dagen en toen had ik het al binnen. Dus heel tevreden!

Femke Faas beoordeelde op 2019-06-18

Prima service, snelle levering, mooie en goede kwaliteit sieraden, er zullen nog vele bestellingen volgen :)

Daisy Sawikarta beoordeelde op 2019-06-18

Heeeel tevreden! Dr armbaden zijn zo mooi

Hatice Cansiz beoordeelde op 2019-06-17

Als cadeau gegeven, ze was er heel blij mee. Snelle levering.

Miranda Verschoor beoordeelde op 2019-06-17

Besteld en snel binnen
Mooi product
Het was een super gaaf verjaardags cadeau

Tiffany Lorrentop beoordeelde op 2019-06-17

Emmanuelle Gibellini beoordeelde op 2019-06-17

Henny Odijk beoordeelde op 2019-06-17

Desiree Van Ravenstein beoordeelde op 2019-06-17

Ercan Dumanoglu beoordeelde op 2019-06-17

Makkelijk bestellen en snelle levering!

Ilse Jansen beoordeelde op 2019-06-17

Nigar Rasulzade beoordeelde op 2019-06-17