Eikenwede 99
2993 GJ Barendrecht

I. van der Zwan beoordeelde op 2019-01-23

Snelle levering. Ook fijn dat je niet thuis hoeft te zijn, want past door de brievenbus. Product ziet er goed uit, ben er erg blij mee. Hopelijk komen er snel nieuwe charms voor deze mesh armband

Anke Lambrichts beoordeelde op 2019-01-23

Henny Bodt beoordeelde op 2019-01-22

Alie De Wal beoordeelde op 2019-01-22

Lekker snel bezorgd

Fleur Delisse beoordeelde op 2019-01-22

Het armbandje zit heel fijn en hij blijft mooi, en de figuurtjes zijn heel leuk

Monique Beumer beoordeelde op 2019-01-22

Levering snel
Maar armband valt tegen
Hij gaat te makkelijk open en de stopper houdt dit ook niet erg tegen
Denk dat de armband snel
Zal verliezen

Marjon Steyvers beoordeelde op 2019-01-22

Super tevreden
snelle levering

D Ruinemans beoordeelde op 2019-01-22

Super mooie armband. Snel geleverd. Krijg veel complimenten erover.

Danielle Van der Haar beoordeelde op 2019-01-21

Snelle levering. 1 stop van de armband viel er meteen af. Na contact te hebben gehad, kreeg ik twee nieuwe stops opgestuurd!

Mariska Smit beoordeelde op 2019-01-21

Voordat ik een bestelling plaatste, heb ik een e-mail gestuurd met wat vragen. Ik kreeg vlug een reactie van Ducett. De bestelling kreeg ik ook netjes binnen en goes verpakt. Erg mooi horloge en super leuke bedelarmband. Ben er erg blij mee.

Trinity Van Den Branden beoordeelde op 2019-01-21

snelle levering, bestelling toegekomen als gevraagd

Alexandra Langeveld-Suga beoordeelde op 2019-01-21

Heel tevreden, zit er mooi uit. Snel afgeleverd.

Ashley Tysmans beoordeelde op 2019-01-21

Prachtig product. Beter dan verwacht.

sabra rahiembaks beoordeelde op 2019-01-20

Chirlei Griekspoor beoordeelde op 2019-01-20

Smiddags bestelling gedaan en volgende dag al mogen ontvangen! Netjes en erg mooi alleen jammer dat het uiteinde steeds losschiet... daar had eigenlijk ook een elastiekje gemoeten zodat het niet kan afglijden

Marijke Hurkmans beoordeelde op 2019-01-20

Ik ben heel tevreden. Ik heb 2 dagen na het bestellen de armband ontvangen. Deze zag er super uit! En het paste gewoon in de brievenbus dus je moet er niet speciaal voor thuis blijven.

Andy Adriaens beoordeelde op 2019-01-20