Dunantdreef 140
3146VE Maassluis

8,5

2016

Wanda Kist beoordeelde op 2016-04-26

Ik had mijn bestelling snel in huis en het ziet er goed uit

LW beoordeelde op 2015-08-03

Ik vind de webwinkel rommelig en weinig gebruiksvriendelijk. Zo zijn de verschillende producten niet overzichtelijk weergegeven, bleef ik een foutmelding ontvangen ondanks dat ik het minimale aantal (5) van de losse picto's had besteld en is er vanuit de winkelwagen niet de optie om verder te winkelen. De aflevering van de producten ging verder prima.

Max beoordeelde op 2015-06-09

Precies wat ik zocht, zeker een aanrader, goede kwaliteit en je hoeft niet lang te wachten

Lizet beoordeelde op 2015-06-08

Goede kwaliteit, levertijd oke, duurde wel 3 dagen ivm nabestelling, maar dat werd wel netjes aangegeven

2015