Koolwitjestraat 185
1432NS Aalsmeer
+31620408877

Tinca beoordeelde op 2018-06-21

Zeer snelle en vakkundige hulp!! Een echte aanrader!!!

Rein van der Zee beoordeelde op 2018-01-19

Goede service, juiste oplossingen, vriendelijk contact, een aanrader

Marjon Middelkoop beoordeelde op 2018-01-06

Snelle levering, snelle service. Veel verstand van zaken.

Alex boom beoordeelde op 2017-10-23

Vakman met kennis en denkt graag mee. Staat altijd klaar voor je.

Dank je wel ALex!

Vd Berg beoordeelde op 2017-10-19

Onze ervaring is dat er snel gereageerd wordt na een storing die wij hadden gemeld betreft ons WiFi signaal en laptop uitval. Hierop werd vakkundig, adequaat gehandeld en geadviseerd. Een aangeraden product met een groter bereik en snelheid was voorradig en kon direct geïnstalleerd worden. Daarbij werd ook ons huidige apparatuur gekoppeld aan het nieuwe waardoor het elkaar versterkt en het bereik beter is dan ooit. Tevens instellingen gecontroleerd en vrije kanalen gezocht tov de buurt rondom.
Kortom wij zijn weer blij, dank jullie wel!
TOP SERVICE!

Reactie van Dajema Computers:
Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Morris Brandsma beoordeelde op 2017-05-01

Nette service en voor herhaling vatbaar, niets op aan te merken. Apparatuur nu 2 weken in huis en het werkt prima.

Dank je wel Morris!

Asmara Groen beoordeelde op 2017-04-21

Altijd top service en snel geholpen!!! Super snelle levering en altijd alles zoals het hoort.

Dank je wel Asmara!