Dajema Computers - Dajema IT Distributors

Dajema Computers - Dajema IT Distributors

Dajema IT Distributors is voortgekomen uit Dajema Computers welke is opgericht in 2005. Dajema, een bedrijf dat aanvankelijk fungeerde als lokaal computer service- en reparatiebedrijf, groeide door de jaren heen uit naar een volledig ICT-bedrijf voor particulieren en het MKB. Hierdoor bent u bij Dajema IT Distributors verzekerd van jarenlange ervaring en kennis uit de IT branche.

Tijdens de crisisjaren bleek al snel dat veel consumenten zochten naar een manier om hun computers en randapparatuur op een voordeligere manier aan te schaffen. Uit deze klantenbehoefte is het idee ontstaan om jong gebruikte pc’s op te schonen en opnieuw aan te bieden. Al snel bleek dat deze zogenaamde ‘refurbished’ of ‘recycled’ pc’s met grote tevredenheid werden ontvangen; niet alleen bij particulieren , maar steeds vaker ook bij het MKB.

Na het succes van ‘refurbished’ hardware richt Dajema IT Distributors zich sinds 2018 ook op het verkopen van 100% legale, gebruikte software(licenties). Over de voordelen van de aankoop van ‘refurbished’ software kunt u hier meer lezen.

Naast een vestiging in Aalsmeer, opende Dajema in 2009 ook een vestiging in Macedonië.

De zekerheden van https://dajema.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017