Slotlaan 291
3701GH Zeist

Justin Verel beoordeelde op 2019-09-19

Veel keuze en snelle levering.

Martijn Bolijn beoordeelde op 2019-09-19

Jan Visser beoordeelde op 2019-09-19

prima levering en product

Daniƫl Rozendaal beoordeelde op 2019-09-17

4 flesjes besteld voor brievenbuspost. Volgende dag al binnen, helaas is de helft maar verstuurd en op de rest zit ik al ruim een week te wachten. EDIT: Inmiddels een dag later blij verrast door de nazending. Geen reactie ontvangen via mail. Maar kreeg ineens een mailtje van Post. NL dat het spul onderweg was.

Reactie van Damp-e.nl:
Beste,

Uiteraard vinden wij het vervelend om te horen dat er een negatieve ervaring is ontstaan bij een van onze winkels of de webshop.
Wij verzoeken u vriendelijk om per mail contact met ons op te nemen op info@damp-e.nl waar wij u graag verder helpen bij het vinden van een passende oplossing.

Damp-e Klantenservice

Marcel Visser beoordeelde op 2019-09-16

Goed bedrijf snelle levering en het bedrijf is goed telefonisch bereikbaar en er wordt een goede uitleg gegeven tijdens een gesprek echt een aanrader, ik zal er zeker mijn volgende bestelling weer hier doen.

Ferry Meuwese beoordeelde op 2019-09-16

Theije K. beoordeelde op 2019-09-16

Peter Wever beoordeelde op 2019-09-16

Vind dat de verzendkosten aan de hoge kant zijn

Brent Hillegers beoordeelde op 2019-09-15

Alles aangekomen na verwacht! Perfecte levering! Leuke packaging! Zeker een aanrader!

takashi kitahara beoordeelde op 2019-09-15

Carina Oldenburger beoordeelde op 2019-09-14

michael eerdt v beoordeelde op 2019-09-13

GJ Backus beoordeelde op 2019-09-13

Arturs Kazibajevs beoordeelde op 2019-09-13

S. vd Berg beoordeelde op 2019-09-12

Wouter Jans beoordeelde op 2019-09-11

De bestelling ging eenvoudig, de website is duidelijk, met veel informatie over het product en aanverwante zaken. We hebben het product keurig op tijd geleverd gekregen.

Bibi Smaal beoordeelde op 2019-09-10

Carla Grosman beoordeelde op 2019-09-10