Slotlaan 271
3701GG Zeist

Stavros Litinas zei op 2017-05-24

Everything was fine

Cees van Dort zei op 2017-05-23

Een heel groot compliment voor de perfecte service,
Plus er wordt zeer goed geluisterd naar je wensen.
Ik ben een sigarenroker, gelukkig zijn er personeelsleden die precies weten wat je bedoeld en zoekt.
Mijn ervaring met de winkel in Zeist is perfect,
daar loopt een topteam rond.

Linda Westerveld zei op 2017-05-23

Aardig personeel en top advies over de producten in 1 woord super

Olaf zei op 2017-05-23

Prima

Monir Elkhatib zei op 2017-05-23

Helemaal top zeer snelle levering en klant vriendelijk!!!!!

Monique Polman zei op 2017-05-22

Heel tevreden. Wij waren in de winkel en mochten van alles proeven. Ze namen uitgebreid de tijd voor ons en legden alles helder en goed uit.

Luc Michiels zei op 2017-05-22

Vlotte levering

Nathalie van Os zei op 2017-05-22

Altijd vriendelijk personeel. De gelegenheid om te proeven is ook mogelijk. Personeel heeft ook kennis over de verschillende soorten vloeistoffen wat ik erg belangrijk vind. Prettige winkel!!

henk bos zei op 2017-05-22

b

Ruud Ingwersen zei op 2017-05-22

Prima service snelle levering

Debby Repi zei op 2017-05-21

Bestelling volgens planning binnen. Ze komen belofte na!
Ook in de winkel zelf,goede en kundig advies.

Sandra Scheggetman zei op 2017-05-19

goede informatie en een prima damper gekocht!

Cilia Akkermans zei op 2017-05-19

Klasse.

Dees zei op 2017-05-18

Liep even wat mis met de eerste levering maar omdat ik opgenomen moest worden in een ziekenhuis in België is alles nog binnen een uur geregeld en kwam er speciaal iemand van Damp-E op de motor het thuisbrengen en uitleggen.
Ik was aangenaam vertast en de e-sigaret doet wat beloofd is ik heb sinds de 3 dagen dat ik bezig ben geen trek meer in een sigaret en ga later op aanbeveling van mijn pijnarts de CBD inhalatie uitproberen met de e-sigaret, wie weet kom ik wel van de sigaret ennnn van mijn zware pijnstillers af, aan de klantvriendelijkheid en behulpzaamheid van de medewerkers van Damp-E Utrecht zal het niet liggen, echt top info en medeleven. ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

Marijs zei op 2017-05-18

Levering gekregen één dag na bestelling ( België )

Familie Gijsbertsen zei op 2017-05-18

Gewoonweg altijd goed en snel geleverd. Echt top!!

Edward de Zwart zei op 2017-05-15

Prima service, altijd op tijd, en prettig door de brievenbus.

Carla van der Straten zei op 2017-05-14

De volgende dag al de bestelling in huis, bij problemen direct accurate oplossing.

Roelie zei op 2017-05-13

Snelle levering,alles correct verlopen

Hans zei op 2017-05-13

Prima webshop, snelle levering, uitstekende communicatie tussen bestellen en levering.
Top!!!