Slotlaan 291
3701GH Zeist

B. Geelhoed beoordeelde op 2018-08-01

Bestellen gaat perfect, leveren is ook erg snel.
Helaas was het product wat ik kocht niet in orde, hier heb ik het product ook voor opgestuurd. Deze kwam bij hun correct door de test, niet defect leek het. Bij ontvangst zaten beidde coils vol met e-vloeistof, waardoor de inhoud over mijn vape was gegaan.

Bij het vervangen van de coil met vloeistof voor de andere die nog in het doosje zat (ook met vloeistof) begon de vape enorm te roken en deed deze het in zijn geheel niet meer. Bij het uitnemen van de coil brak het glaasje en uiteindelijk zit ik nu met een vape, zonder coils en zonder glaasje.

De klantenservice kan mij niet verder helpen, want hun geven aan dat het niet hun schuld is, dat ik zelf een vervangend glaasje en coil moet bestellen, maar wel moet opletten dat het nu kan gaan lekken, i.v.m. gescheurde rubbers, dus deze dienen ook vervangen te worden.

Had graag een nieuw onderdeel ontvangen uit coulance, het product was nog geen 2 weken oud of het ging al retour voor RMA.

Erg jammer!

Djilano beoordeelde op 2018-04-10

Ik heb de SMOK Rolo Badge besteld, krijg ik een geopend (niet gesealed) product binnen waar overal vingerafdrukken op het apparaat. Contact opgenomen met support met de vraag waarom mijn product geopend is. Support geeft aan dat het product door hen uit de verpakking gehaald is om te gebruiken als showmodel.
Ik heb de volle prijs betaald, niet wetende dat ik een geopend product krijg, geen compensatie niks.

En dit noemen ze "vetrouwd online kopen"?

Carine Lesage beoordeelde op 2018-04-06

woensdag bestelling geplaatst
vandaag men pakje mogen ontvangen
een tevreden klant uit Belgie

lieven van voorst beoordeelde op 2018-02-11

Nicole Volmerink beoordeelde op 2018-02-10

Ben tevreden. Dinsdag besteld en woensdag in huis.

stefan melkebeek beoordeelde op 2018-02-09

Swenn Linssen beoordeelde op 2018-02-09

Ze kwamen zelf met een oplossing om van 3 bestellingen 1 te maken en de verzendkosten terug te storten goed gedaan!

Raimond Bezembinder beoordeelde op 2018-02-09

HMC Twigt beoordeelde op 2018-02-09

Tevreden

Erica Mori beoordeelde op 2018-02-09

Snelle levering, goede service

Hennie Smit beoordeelde op 2018-02-09

Erg goede service en snelle levering

Kees verheul beoordeelde op 2018-02-08

Anoniem beoordeelde op 2018-02-08

Puk Wolters beoordeelde op 2018-02-08

Rob Verhoeven beoordeelde op 2018-02-08

Corrie Van der Linden beoordeelde op 2018-02-08

Duidelijke website en goede service

jolanda beoordeelde op 2018-02-08

Super site en snelle levering!

Ronald van Hoof beoordeelde op 2018-02-08

Mooi op tijd geleverd en goed verpakt.

Dave Couwenberg beoordeelde op 2018-02-08

Przemysław Michalczyk beoordeelde op 2018-02-08