Slotlaan 291

Marc van Os Autobedrijf Robbert Janssen beoordeelde op 2019-03-25

Danique den Heijer beoordeelde op 2019-03-24

Patrick Van Burken beoordeelde op 2019-03-24

Ma4git Sleeuwenhoek beoordeelde op 2019-03-24

we hebben makkelijk uit het assortiment een keuze kunnen maken omdat het er goed beschreven staat.
vervolgens liep alles goed en snel, betaling, bestellen, leveren!
goed produkt ( meteen onduidelijke gebruiksaanwijzing) dus we zijn weer blij!

Kai Brands beoordeelde op 2019-03-24

Chris Grochal beoordeelde op 2019-03-23

eerste bestelling gedaan en na 3 weken was mijn AL-85 kit defect. mailtje gestuurd naar de klantenservice en kreeg een nette en vriendelijke mail terug. retour sturen koste me helemaal niks en verzendlabel was voor mij aangemaakt. dezelfde dag opgestuurd en de dag later een gloednieuwe AL-85 kit. in 1 woord PERFECT. wat een service, geweldig. ook de beste prijzen, zojuist weer een bestelling geplaatst. Jullie hebben een vaste klant erbij!

V. Damasceno beoordeelde op 2019-03-23

Thea Klo,p beoordeelde op 2019-03-22