Stouthandelstraat 2
2461AP Ter Aar

Clyde Druiventak beoordeelde op 2018-05-18

Snelle levering, tevreden met product

Dhr John Peeters beoordeelde op 2018-04-26

Snelle levering. Goede kwaliteit. Gunstige prijs.

Frank Schafer beoordeelde op 2018-04-24

Prima webshop. Vind zo'n minimaal bestedingsbedrag (voordat gratis verzonden wordt) alleen wel een beetje misleidend. Ik wil wel gewoon één flesje kunnen bestellen, als ik dat wil. Maar prima verder!

Reactie van DampenMag.NL:
Bedankt voor uw beoordeling! Wij hanteren inderdaad een min. bestelbedrag, wij doen dit om de gratis verzending aan te kunnen blijven bieden, ondanks dat de PostNL toch elk jaar weer de tarieven verhoogt.

Mocht u liever een enkel flesje willen bestellen, neemt u dan gerust contact op met de klantenservice om te vragen naar de mogelijkheden.

J. beoordeelde op 2018-04-24

Spullen snel geleverd en netjes verpakt.
Prijs is net iets lager als de anderen.
Plus ze hebben het soort welke ik gebruik, en nog nergens anders heb gevonden

Reactie van DampenMag.NL:
Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling. Wij vinden het fijn om te horen dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, DampenMag.NL

patrick westerhof beoordeelde op 2018-03-30

Help uitstekend naar de juiste keuze

Reactie van DampenMag.NL:
Hartstikke fijn om te horen dat we samen de goede keuze hebben kunnen maken. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe set. Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust aan onze klantenservice. Fijne Paasdagen!

Stanley Sandriman beoordeelde op 2018-03-26

Liquid gewoon volgende dag in huis, netjes verpakt.. al had PostNL het doosje wel helemaal geplet, produkten waren nog heel.

Reactie van DampenMag.NL:
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn blij te horen dat onze service u bevalt, alleen heel vervelend dat de PostNL het doosje niet zo netjes heeft behandeld. Gelukkig waren de producten nog in goede staat. Mochten er in de toekomst toch beschadigingen zijn; neemt u dan gerust contact op met de klantenservice. Wij wensen u een fijne dag :)

Emiel beoordeelde op 2018-03-22

Precies goed. Snelle levering.

J.H.SPEEL beoordeelde op 2018-03-18

Goede snelle en vriendelijke service,Goede kwaliteit 👌

Dennis schipper beoordeelde op 2018-03-01

Ben altijd een bestelling optijd binnen en ben goed wegwijs gemaakt op de websit

H.B. uit Leimuiden beoordeelde op 2018-02-15

Tweede keer besteld, eerste keer afgehaald en nu laten bezorgen, Beide keren een vlotte en keurige service.
Ik ben bijzonder tevreden met DampenMag en zal ook zeker gebruik blijven maken van hun diensten!

Wouter beoordeelde op 2018-02-05

zeer tevreden met de bestelling, donderdag ochtend besteld en vrijdag met de post ontvangen. gewoon in de brievenbus. Kreeg er een extra item bij, neem aan zomaar.

Ray Vermey beoordeelde op 2018-02-03

Prima service! Redelijke prijzen en vriendelijke deskundige bediening.

Dennis schipper beoordeelde op 2018-01-26

De bestelling die ik heb gedaan snel geleverd en

w van der Haagen beoordeelde op 2017-12-20

goede tekst en uitleg via chat!goed advies en nette levering

henk beoordeelde op 2017-12-18

besteld en keurig op tijd gekregen in een doosje.
maar ik ben niet anders gewend.

Ad van Hooydonk beoordeelde op 2017-12-03

Zeer goede en snelle levering.

Reactie van DampenMag.NL:
Goed om te horen dat u blij bent met onze service. Met vriendelijke groet, Klantenservice DampenMag.NL

Phoebe Janssen beoordeelde op 2017-12-02

Correcte informatie op de site en snelle levering, betrouwbaar.

Reactie van DampenMag.NL:
Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling! Daar worden wij blij van. Met vriendelijke groet, Klantenservice DampenMag.NL

Jurgen beoordeelde op 2017-12-01

Altijd snelle service, goede kwaliteit producten en duidelijke informatie

Reactie van DampenMag.NL:
Beste Jurgen! Bedankt voor de positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, klantenservice DampenMag.NL

Jesse beoordeelde op 2017-11-24

Snel en accuraat

dntz beoordeelde op 2017-11-23

snel, uitstekende feedback via mail