Stouthandelstraat 2

Prima site.
Super snelle leveringen.
Aanrader.

Ellen Verleum beoordeelde op 2018-08-09

Snelle levering en goede service

Erik Den Hoed beoordeelde op 2018-08-02

H. Bergi beoordeelde op 2018-06-28

J.M. van de Reep beoordeelde op 2018-06-23

Goede producten, snelle levering en komen de afspraken na. Prima webwinkel.

Ivo Lange beoordeelde op 2018-06-23

Schnelle en goede afhandeling

Ricardo van Asperen beoordeelde op 2018-06-23

Top snelle levering.
De site is overzichtelijk en goede uitleg over de productenšŸ‘

Karlijn beoordeelde op 2018-06-21

Goede service
Goed bereikbaar en altijd in voor een snelle oplossing voor problemen

khira lemburg beoordeelde op 2018-06-21

Goed en vriendelijk bedrijf! Erg servicegericht. Hou ik van. Ik heb vaak een probleem met de betalingssite,dat die eruit gaat als ik wil betalen. En heb vaak naar de zaak hierover gemaild en dan sturen ze het altijd op met een factuur. Heel fijn.
Als ze dat niet hadden gedaan had ik nooit verder bij ze besteld en op zoek moeten gaan naar een andere.

Reactie van DampenMag.NL:
Niets is zo vervelend als een storing in het betalingsverkeer (iDeal). Gelukkig hebben wij u een oplossing kunnen bieden waar u blij van wordt. Met vriendelijke groet, DampenMag.NL

Gerard Zanen beoordeelde op 2018-06-10

Geweldige hulp bij keuze twijfel door chatfunctie

David Van stralen beoordeelde op 2018-06-07

Joris Hunting beoordeelde op 2018-06-05

Jeffrey Stallinga beoordeelde op 2018-06-05

Jan beoordeelde op 2018-06-01

Met bestellen de verkeerde smaak binnen gekregen (kan gebeuren).
Zeer netjes opgelost, doordat ik de al geopende mocht houden en de juiste de volgende dag gratis ontving.
Top service!!!

Reactie van DampenMag.NL:
Er was inderdaad een foutje gemaakt bij het inpakken van uw bestelling. Wij zijn in ieder geval blij dat u weer tevreden bent. Met vriendelijke groet, DampenMag.NL

Dennis Schuurink beoordeelde op 2018-05-30

henk baaiman beoordeelde op 2018-05-27

erg blij !!! de volgende dag zeer correct bezorgd en netjes verpakt.

Clyde Druiventak beoordeelde op 2018-05-18

Snelle levering, tevreden met product

Chan Joeloemsing beoordeelde op 2018-05-15

Menna van der Velde beoordeelde op 2018-05-12