Van Nesstraat 17
2404 AV Alphen a/d Rijn

Hans van Egten beoordeelde op 2018-03-16

Ben zeer tevreden buiten de schuld van Dartshop om duurde de levering van de besteld spullen lang. Dit is zeer goed opgelost.

Jayden van der Vliet beoordeelde op 2018-02-26

Sneller dan verwacht in huis.

T Van der kaay beoordeelde op 2018-01-30

Heel goed geholpen door een vakkundig team

Alex Frijters beoordeelde op 2018-01-29

Zeer snelle levering. Alles was ook netjes verpakt!

Peter Scheffers beoordeelde op 2018-01-06

Vlotte afhandeling van bestelde goederen

Sebastiaan Mathijssen beoordeelde op 2017-12-30

Prima. Dagje later in huis omdat flights niet op voorraad waren. Keurig over gemaild.

T. B. beoordeelde op 2017-12-28

Top winkel, goede service!

Reactie van Dartshop Alphen:
Onze excuses dat de levering niet naar wens is verlopen.
Helaas hebben wij geen invloed op de koerier, maar wij gaan hier wel degelijk contact mee opnemen.
De reden waarom de dartbord doos al open was, is omdat wij als service het ophangsysteem al voor u bevestigen op het dartbord, zodat wanneer u de producten binnen heeft direct kan gaan darten.
Bedankt voor uw feedback en wij zullen hier zeker onze aandacht aan geven.

Linda Hoogland beoordeelde op 2017-12-19

Prima snelle levering.

menno lammers beoordeelde op 2017-12-05

Tevreden over verloop bestelling en levering. Er is contact gezocht toen de levering niet voor 100% uitgevoerd kon worden.

Boaz Vugts beoordeelde op 2017-11-01

Topwinkel! Ik ga nu alleen nog maar naar Alphen voor nieuwe dartspullen. Goede service, aardig personeel met enorm veel productkennis en je krijgt ook nog een kopje koffie aangeboden. Beter kan het bijna niet.

Charles Pont beoordeelde op 2017-10-27

Topshop, altijd een belletje of berichtje als het klaar ligt..

Raoul De Vries beoordeelde op 2017-09-19

Top service!

Marja Dirksen beoordeelde op 2017-09-02

Snelle levering. Alles gekregen. Top.

Tony van der kaay beoordeelde op 2017-08-21

Perfecte service
Leuke tent word goed geholpen

Erwin beoordeelde op 2017-08-19

Ben goed geholpen en de bestelling was snel binnen

Sjouke beoordeelde op 2017-08-19

Omdat mijn pijlen niet voorradig waren in Alphen is de eigenaar speciaal naar Leiden gereden om de darts te bemachtigen en vervolgens persoonlijk af te leveren. Dat is nog eens klant is koning!

Alwin Kamphuis beoordeelde op 2017-08-19

Heel tevreden! Goed personeel met de juiste kennis! Word altijd heel goed geholpen!

Danny Azier beoordeelde op 2017-08-19

Zeer mooie winkel met deskundige personeel. Veel op voorraad

Remon beoordeelde op 2017-08-19

Goede service, veel producten