Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Prinsengracht 439E
1016HM Amsterdam

Jill Blok beoordeelde op 2017-11-25

Was prima bestelling! Alleen jammer dat de originele tijd die stond dat bezorgd zou worden, werd uitgesteld! Maar wel snelle bestelling!

Jaap van Belkum beoordeelde op 2017-10-29

Uitstekende kwaliteit en zeer snel geleverd!

Pim Frikken beoordeelde op 2017-10-21

Supersnelle levering en dat zonder verzendkosten!

Andrew Snowball beoordeelde op 2017-09-25

Correcte en vlotte service en kwalitatief product!

Alexander beoordeelde op 2017-06-03

Prima

F.A.J. Bakker beoordeelde op 2016-12-19

correct

BM Zappeij beoordeelde op 2016-08-22

De bestelde das werd de volgende dag al bezorgd. Geweldig! Kleur en kwaliteit zijn ook erg mooi.
Als ik weer een stropdas nodig heb voor mijn man weet ik wel waar ik terecht kan.

]
Diny Zappeij

J Keppel beoordeelde op 2016-06-09

Slecht te bereiken met de telefoon. Maar via de mail wel goede contacten te bereiken.
Na aangeven omruilen van riem geen probleem.

A. de Bruijn beoordeelde op 2016-05-30

Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Mooie stropdas voor een mooie prijs en zoals beloofd een super snelle levering.

Pim beoordeelde op 2016-04-28

Bestelling na een dag al binnen en kreeg complimenten van collega's over mijn nieuwe das.

Quinten beoordeelde op 2016-04-24

3 stropdassen besteld en volgende dag binnen. Dik tevreden!

Bram beoordeelde op 2016-04-08

Hier haal ik mijn dassen sinds kort en ben erg tevreden. Goede kwaliteit en ze blijven goed zitten, top!

Greetje beoordeelde op 2016-03-12

Waanzinnig leuke sokken gekocht. Fijne kwaliteit en een snelle levering.

Joost beoordeelde op 2016-03-03

Top, doen wat er beloofd wordt. Levering de volgende dag al en fijne kwaliteit sokken!

Erik beoordeelde op 2016-03-01

Had een vraag over de lengte van de riem en werd snel en vakkundig geholpen. Ook te spreken over de kwaliteit van de riem!

Marjolein Tepper beoordeelde op 2016-02-28

Hier een leuk paar sokken gekocht voor mijn vriend. Snel geleverd en het zijn hele toffe sokken! Aanrader.

2016