Gentsestraat 187
2587HR Den Haag

Karin Stolk-Haak beoordeelde op 2018-11-30

Supermooie tas, de crossbag. Ik heb nu vier tassen van David Martin, alleen nog geen olijfgroene... die komt er ook nog wel een keer.

SSE Vermaas beoordeelde op 2018-11-12

Vlak voor mijn reis naar LA de crossbag besteld. Ontzettend handig! Ik ben altijd aan het klooien, paspoort opgeborgen, weer eruit, waar is mijn boardingpas nu weer...? En nu heb ik heerlijk alles wat echt belangrijk is bij de hand en in de buurt. En op locatie een handige tas om mee op pad te gaan. Perfect formaat :)

M lansing beoordeelde op 2018-11-11

Snelle levering en superblij met rugtas: ideaal voor werk met goede plek voor laptop. Draagcomfort is erg hoog. Erg mooi product!

sylvia Diekema beoordeelde op 2018-11-08

Snelle levering. Prachtige tas en na contact over niet bijgeleverde actieprodukt antwoord mail en volgende dag al nagezonden.

LK beoordeelde op 2018-09-24

Prima service

Christie van Zijp beoordeelde op 2018-09-03

Mooie tassen en super snelle levering

Kristel Bakx beoordeelde op 2018-08-04

Heldere site, super mooi product, snelle levering! Kortom hele dikke prima!

Reactie van DavidMartinBags:
Dank je! En binnenkort nieuwe producten, waaronder een hele mooie rugzak.

Marjolijn De jong beoordeelde op 2018-06-30

Makkelijk te bestellen en snelle levering

M Rodel beoordeelde op 2018-06-07

Goede service mooi product

Ych beoordeelde op 2018-06-01

ziet er supertrendy uit en lekker groot. Ook het toilettasje voor maar 10 euro extra erbij besteld.

Roos Pattinaja beoordeelde op 2018-05-28

Mooie tas.

Janice van Maanen beoordeelde op 2018-05-23

Prima

Dank je! (bloos, bloos)

Helmy Uittenbogaard beoordeelde op 2018-04-23

snelle levering, gewoon goed!

B Bolsius beoordeelde op 2018-04-06

Snelle en goede service.

Carin beoordeelde op 2018-03-27

Wat een geweldige service geven jullie , mijn tas was kapot had een rits die steeds open sprong , Geen enkel probleem kreeg gewoon een nieuwe toen maar gelijk twee besteld want mijn partner nam die van mij ook mee
Nu heeft hij een eigen reistas De tas is ruim en blijft mooi in model en staat ook nog eens stoer .

Reactie van DavidMartinBags:
Dank je Carin. Ik geef de service die ik ook verwacht als ik een mooi product koop. Veel reisplezier ermee!

Nicole beoordeelde op 2018-03-19

Vrijdagavond besteld. Maandag Al in huis. Mooie tassen.

Petra Kerstens beoordeelde op 2018-02-24

Prachtige tassen en een geweldige service top 👍👍

Tamara Wennekers beoordeelde op 2018-01-08

Super geregeld

Monique Van Dommelen beoordeelde op 2018-01-07

Mooie tassen. Snelle levering.

Anja v G beoordeelde op 2018-01-06

Zeer snelle service en zeer meedenkend en vriendelijk.