Gentsestraat 187
2587HR Den Haag

Miranda langerwerf beoordeelde op 2017-08-08

Wat zijn we blij met onze reistassen van David Martin.
Super mooi om te zien, snelle levering, en super service !!
Erg praktisch, super veel ruimte, fijn voor in het vliegtuig.
Op onze vakantiebestemming ook gebruikt als strandtas, heerlijk ruim en comfortabel om te dragen.
Een erg fijne tas, hij staat al weer klaar voor ons volgende avontuur.

Reactie van DavidMartinBags:
Dank je! We gaan ervan blozen... Heel veel reisplezier ermee in de komende jaren!

Monique beoordeelde op 2017-06-01

Wat ben ik blij met mijn Travelbag! Super mooi om te zien, heel mooi afgewerkt, en ook nog eens heel praktisch!
Door mijn eigen fout was er iets mis gegaan met de betaling, dus even gebeld: wat een vriendelijk personeel en wat goed geholpen! Ik kan niet anders zeggen dan dat de Travelbag een top product is en dat de services uitstekend is!

Reactie van DavidMartinBags:
Dank je wel! We leveren graag een goed product dat mensen ook graag willen gebruiken. In dit geval hebben we gewoon onze eigen favoriete reistas gemaakt en vinden we het supertof dat andere mensen onze tassen ook mooi vinden!
Dankzij onze kleinschaligheid is onze klantenservice mensgericht en kunnen we op specifieke vragen ingaan. Veel reisplezier nog met onze tassen!

Simone Charles beoordeelde op 2017-05-31

Wat een fijne en praktische tas, niet alleen zeer prettig om mee op reis te gaan en tijd te besparen. Door de hoeveelheid ruimte in de tas was het voor mij niet nodig extra bagage in te checken en te wachten op de bagage na de vlucht. De tas gaat perfect mee als handbagage en zodoende was het heerlijk, vliegtuig uit en klaar voor de volgende bestemming. Overigens is deze tas ook goed te gebruiken als bijvoorbeeld een sporttas.
Zeker aan te bevelen, de kleur blauw is prachtig!

Reactie van DavidMartinBags:
Dank je wel Simone! Veel reisplezier ermee.

Martin Janse beoordeelde op 2017-03-17

Altijd geïntresseerd in internationale uitstraling van een Nederlands product trokken de David Martin tassen gelijk mijn aandacht.
Als frequent traveller weet ik als geen ander hoe je met je bagage moet schipperen.
De tas 's middags besteld en andere dag al in huis, top service!
Als handbagage meegenomen in het vliegtuig, samen met de mini bag (was gratis,actie in februari) een ideale combinatie! Paspoorten, geld en koptelefoon in de mini bag, de rest in de grote, geweldig, geen enkel probleem om hem kwijt te kunnen in de bagage bak!
Eenmaal op je bestemming zelf, in mijn geval althans, een ideale strand tas!

Reactie van DavidMartinBags:
Dank je wel Martin! Fijn dat je onze reistas veelzijdig kan inzetten.

Marianne beoordeelde op 2017-03-09

Duidelijke site, snelle levering, goede service

Reactie van DavidMartinBags:
Merci! Veel (reis)plezier ermee.