kamperfoeliestraat 134
2563KN Den Haag
0640992035

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Sjaan beoordeelde op 2017-09-06

Had een truitje en jurkje bestelt voor me vrouw.
Zeer snelle levering. Heb me vrouw weer verwent voor der verjaardag. Ga zeker weer bestellen.

Danielle beoordeelde op 2017-09-03

Super leuke kleding en goede kwaliteit. Had mijn pakketje snel binnen, wat ik heel fijn vond. Bestel hier zeker nog een keer.

Saskia beoordeelde op 2017-07-20

Ik had 4 kledingstukken besteld waarvan er 1 niet voorradig was, ik kreeg hier gelijk een mail over dat de bestelling 1 á 2 dagen langer zou duren. Heb mijn bestelling na 2 dagen ontvangen en ben zeer tevreden ermee.

Nara beoordeelde op 2017-07-14

Zeer te vreden, goed bereikbaar/comunicatie ondanks me twijfel voor kleding stuk werd ik goed geholpen
en leuke kleren besteld en vandaag al in huis.
super !!

Van Dinteren beoordeelde op 2017-07-09

Ik bestelde hier voor de eerste keer, kon met afterpay betalen dat vind ik tog wel fijner en alles is de volgende dag geleverd.

Suus beoordeelde op 2017-07-08

Heel tevreden

Marie beoordeelde op 2017-07-07

Leuk ruim assortiment

Laura beoordeelde op 2017-07-06

Pakketje binnen 1 dag binnen gekregen. Kleding past precies en is van goeie kwaliteit. Bestel hier zeker nog een keer

Kimberley Lieverlee beoordeelde op 2017-07-04

Top via afterpay besteld, 2 jurkjes en 1 retour gestuurd werd meteen verwerkt.

Sara beoordeelde op 2017-07-03

Pakketje binnen 1 dag binnen gekregen. Kleding past precies en zit lekker. Bestel hier zeker nog een keer ;)

Sibel beoordeelde op 2017-07-03

Super snelle levering, natuurlijk is de kleding ook nog eens wauw!! Dat wordt zeker nog een keer bestellen !!

Eveline beoordeelde op 2017-07-03

Zeer snel geleverd,had het pakketje de volgende dag al gekregen.