Echelpoelweg 1
7595KA Weerselo

Google Plus/Places - 8,6

Anoniem beoordeelde op 2019-07-31

Martijn Wiegerinck beoordeelde op 2019-07-28

Super tevreden en zeer snelle levering en goede uitleg en service.

Anoniem beoordeelde op 2019-07-27

bean beoordeelde op 2019-07-26

Moest lang wachten op de matrassen, ongeveer 5 weken.

Anoniem beoordeelde op 2019-07-19

Anoniem beoordeelde op 2019-07-19

E Verdriet beoordeelde op 2019-06-19

Prima zaak erg vriendelijke mensen ,wij hadden een boxspring gekocht maar een paar dagen later zag ik op de site een veel mooiere boxspring ,maar toen hij daar in de zaak stond vonden wij de kleur afschuwelijk ,geen probleem wij konden zo weer een andere uitzoeken ,dat noem ik grandioos , waar maak je dat tegenwoordig nog mee ? Zeker aan te raden .

Anoniem beoordeelde op 2019-01-22

harold mentink beoordeelde op 2019-01-22

dank voor de snelle service!

Nancy oude mentink beoordeelde op 2019-01-22

Erg prettig geholpen. Veel keuze

C beoordeelde op 2019-01-07

Ontevreden. Dit weekend hebben we gezocht naar een boxspring, maar meneer wees ons de deur omdat wij naar te dure bedden keken voor ons budget, maar ik vind het niet gek dat wij andere bedden gingen bekijken/testen, omdat wij ruim anderhalf uur op meneer gewacht hebben. Hij was de enige verkoper in de winkel, terwijl het super druk was.... Toen hij terugkwam had hij ook nog even rustig een sigaretje staan roken nadat hij eindelijk klaar was met de vorige klanten, die veel meer aandacht kregen dan wij. Slechte service!

Fam. Nijland beoordeelde op 2018-11-23

De opbouw , verkoop ,bezorging ,alles is vlekkeloos verlopen.

Reactie van De Beddenconcurrent:
Beste familie Nijland,

dank voor jullie fijne reactie! Hopelijk slaapt het bed net zo fijn als dat de voorbereiding is verlopen!

Hedwig ter Brake beoordeelde op 2018-11-22

Anoniem beoordeelde op 2018-11-22

Moris Akcay beoordeelde op 2018-11-18

Heel erg tevreden en prima service.MmM

Reactie van De Beddenconcurrent:
Beste mijnheer Akcay,

dank voor jullie mooie review!

Jullie hebben een prachtige boxspring aangeschaft en we hopen dat jullie er veel slaapplezier van zullen hebben!

Fam. Roode beoordeelde op 2018-11-16