Echelpoelweg 1

Trustpilot 6 8,2

Fam. Steggink beoordeelde op 2018-09-29

Uitstekende voorlichting.

Beste familie Steggink,

Dank voor jullie mooie beoordeling! We hopen dat jullie veel plezier krijgen van jullie nieuwe bed.

Younes beoordeelde op 2018-09-28

Zeker de moeite waard om van Utrecht naar Weerselo te rijden. Top service! Echt mensen met kennis over bedden.
Wij hebben een top bed gekocht voor een mooie prijs!

Reactie van De Beddenconcurrent:
Dag Younes, Fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring bij ons hebt! We wensen je ontzettend veel plezier van jullie nieuwe Boxspring!

Irma Hofste beoordeelde op 2018-08-11

Dit jaar ook een boxspring novic classic bij jullie uitgezocht. Wij werden erg goed en vriendelijk geholpen. Het bed is snel, netjes en goed geleverd. Zelfs week later wouden ze weer een bed leveren. Het bed licht zo goed, dat uit komen een probleem is geworden.

Beste Irma,

Dank voor jullie mooie review! Hopelijk liggen jullie nu niet de hele dag in bed? ;-)

Fam. Nijland beoordeelde op 2018-07-29

prima geleverd en gemonteerd

Reactie van De Beddenconcurrent:
Beste familie Nijland, dank voor jullie reactie en veel plezier in jullie nieuwe (prachtige) woning!

Karo beoordeelde op 2018-07-26

4 weken geleden mooi bed gekocht en werd binnen een week geleverd!

Beste familie Karo,

Dat is 1 van onze vaste waarden... leveren op de kortst mogelijke termijn!
Veel plezier van jullie nieuwe bed!

Kikkert beoordeelde op 2018-07-26

Goed en vakkundig geholpen bij de koop van ons bed.

Beste Familie Kikkert,

Dank voor jullie mooie review.
Veel plezier van jullie nieuwe bed!

W. Ooink beoordeelde op 2018-07-26

Enorm goed geholpen! Verkoper nam alle tijd voor ons en gaf echt een goed advies.
Mooie en grote winkel

Dag Familie Ooink,
Dank voor jullie mooie review! We wensen jullie enorm veel plezier van jullie nieuwe boxspring.