vierwiekenplein 21-22
3262 AN oud-beijerland

Google Plus/Places - 8,2

A. Schepen beoordeelde op 2017-06-03

Kreeg het bestelde snel en correct.

Theo Tilborghs beoordeelde op 2017-03-25

Ik had problemen met de video kaart en nu bleek dezelfde uit de handel gehaald te zijn. Waardoor ik eerst moest informeren welke de best passende was. na een mailtje gaven zij mij een link waar ik kon kijken naar ongeveer een gelijkwaardige videokaart.
Toen leek het mij dat dezelfde nog wel daar te koop was maar na een voortreffelijke uitleg. Toch besloten de video kaart aan te schaffen die zij mij adviseerden. Top de volgende dag de video kaart en erg secuur verpakt wat ik wel eens anders mee gemaakt heb van andere bedrijven. in een woord Top Theo Tilborghs

JH Bielderman beoordeelde op 2017-02-02

Uitstekende zaak met goede en objectieve voorlichting.
Ook online snel geregeld.

D.e r van wolde beoordeelde op 2016-12-22

Zeer top.
Ik was allen verbaast dat de bestelling
In 2 doosjes binnen kwam met 2 post bezorgingen op 1 dag.
De kosten zijn voor jullie dan zeer hoog.
2 keer 6.95 .

Mvg D van Wolde

Reactie van De Computer Krakers:
Geachte heer van Wolde,
Hartelijk bedankt voor uw reactie.
In de drukte van deze feestdagen had ik niet het juiste aantal in de doos gedaan.
Bij de controle bleek dat ik een fout had gemaakt en ik dus een tweede zending heb moeten aanmaken.
Ik ben tevreden dat beide zendingen goed zijn ontvangen en wens u nog veel plezier met uw aankoop.

R. van Nielen
De Computer Krakers BV

Arts beoordeelde op 2016-02-25

office2013 home besteld. Kreeg helaas geen mail bevestiging van de bestelling en wist dus ook niet zeker of de bestelling (die ik via visa betaald had) wel correct was verlopen.
Mail gestuurd op zondagavond en maandag ochtend werd de mail prima beantwoord. Bestelling was geplaatst en diezelfde dag ook verzonden.
Snelle reactie en netjes afgewikkeld.

Theo beoordeelde op 2016-01-11

Wat ik heb besteld is binnen de gestelde tijd gekomen,

2016