Landstraat 8

Mystery shopper

Lees
waarom

E.J.M. van Putten beoordeelde op 2018-05-21

Ik heb eenvoudig besteld online en kreeg vrij snel de bevestiging.
Binnen 1 dag kwam de melding, dat de bestelling klaar lag en door mij afgehaald kon worden.
Bij het afhalen moeten de spullen meestal in het magazijn gezocht of uit de winkel gehaald worden, maar
ook dat gaat snel.
Men is erg behulpzaam om de zware zakken naar de eigen auto te brengen.

Lieve beoordeelde op 2018-04-19

Ik heb De Gooise Diersuper leren kennen via een vriendin. De eerste keer allerlei kruiden besteld voor onze konijntjes. Wat een gigantisch aanbod : fenomenaal ! Onze nijnen lusten het erg graag ! Bij de - overigens heel snelle - levering was er helaas iets mis gegaan maar dat werd na een heel vriendelijk telefoontje meteen correct behandeld. Super service is dat ! Ik ben heel tevreden en blijf zeker klant ! Een grote pluim voor alle mensen van De Gooise Diersuper ! By the way, ik vind het helemaal niet erg als je twee of drie dagen moet wachten op een bestelling... het is eerder onrealistisch om te verwachten dat je bestelling meteen de volgende dag in huis is, vind ik persoonlijk ... Niet steeds is alles in voorraad en andere mensen hoeven voor mij niet dag en nacht aan een stress tempo bezig te zijn. Natuurlijk is die "volgende-dag-levering" een service en slogan van de meeste webwinkels, maar ik vrees dat wij als klanten te vaak verwend en veeleisend geworden zijn ... ?!?

S beoordeelde op 2018-04-09

Ineke Van den Dikkenberg beoordeelde op 2018-03-30

Snelle service en goed meedenken.

Daphne Kuiper beoordeelde op 2018-03-25

Super snel. en vriendelijk

Odessa Novak beoordeelde op 2018-02-08

Voor mij geen andere dierenwinkel meer. Peewee altijd op voorraad en een zeer scherpe prijs en ook zeer klantvriendelijk personeel.

D. Brunott beoordeelde op 2018-02-08

Duidelijk qua informatie voorziening mbt je bestelling. Goeie prijzen.

Nicolle Eijer beoordeelde op 2018-02-08

Hele goede servis vriendelijk mensen werken daar. Maar niet uitstekend Kwam 1 keer met een vraag (of jullie eten hebben voor een axolotls ) werd ik heel raar aangekeken en uitgelachen. Maar dat was 1 keer. Daarom niet uitstekend. Omdat ik dat niet netjes vind om zo reactie op een vraag te krijgen.

Myron Matenaar beoordeelde op 2018-02-01

Snelle en goede levering.

J Szlapka beoordeelde op 2018-01-25

Product is niet wat we er van verwacht hadden. Omschrijving mag van mij verbeterd worden.

Reactie van De Gooise Diersuper:
Beste,

Wat is het probleem? De omschrijving geeft naar ons idee aan wat het is en de foto is ook gelijk aan het product.
Bij online bestellingen heeft u bovendien het recht om het product retour te sturen (bij ons op eigen kosten).

Miranda de Vries

Helga van Woezik beoordeelde op 2018-01-17

Snel besteld en in huis!

C. van der Heiden beoordeelde op 2018-01-17

Snelle levering, goede prijs en prima kwaliteit. Uitstekend dus!!!!

R Colijn beoordeelde op 2018-01-17

Prima bedrijf en snelle levering.

Beatrix Elands beoordeelde op 2018-01-16

2 hondenhalsbanden Karlie visio light besteld op 24 -11-2017. Na 4 weken deed 1 het niet meer.
Na een paar telefoontjes en bericht op contact formulier de kapotte terug gestuurd en een nieuwe gekregen.
Wel goede service maar moest eerst wel daarover 4 x telefonisch contact hebben.

Bianka Van de Klomp beoordeelde op 2018-01-12

In de ochtend besteld en ik kon het in de middag al ophalen. Heel fijn!

astrid van der meulen beoordeelde op 2018-01-10

Snelle en nette aflevering ondanks de drukke feestdagen

Carolien Van Santen beoordeelde op 2018-01-10

Super tevreden. 1 dingetje was niet direct leverbaar in de juiste hoeveelheid. Daar is even over gebeld en super netjes opgelost. Daarnaast een zeer leuk gesprek gehad met goede tips en adviezen.

Dorota Samulska beoordeelde op 2018-01-10

Heel tevreden.
Altijd op tijd.

Petra van Hoorn beoordeelde op 2018-01-10

Na telefonisch contact ,is het product correct geleverd en het misverstand uitgezocht .

ans van der Waals beoordeelde op 2018-01-10

snelle levering, jammer dat de halsbanden met led niet helemaal voldoen aan de verwachting, de halsbanden kon ik kleiner maken maar er blijft een knik in zitten doordat ze op een waardeloze manier verstuurd en verpakt waren