Landstraat 8

Lees
waarom

Trustpilot 28 8,5

inge huybrechts beoordeelde op 2019-05-18

wanneer het product voorradig is volgende dag geleverd en anders word je op de hoogte gebracht wanneer het pakket kan verstuurd worden prima site

Linda Duijts beoordeelde op 2019-05-18

Snelle levering. Vandaag besteld en morgen/overmorgen in huis. En superleuk dat persoonlijke kaartje en de lekkere kauwbotjes voor onze honden. Ga hier zeker vaker bestellen en zal het iedereen aanraden.

Carolijn Cate beoordeelde op 2019-05-18

Fijne website met enorm veel keuze aan kruiden, snel en netjes geleverd en de kruiden zien er heel goed uit.

Ilona Steijger beoordeelde op 2019-05-18

Alles de volgende dag in huis. Heel fijne extraatjes voor onze Vlaamse Reuzen!! Zo blij dat we jullie hebben leren kennen op het 1e Nederlandse Konijnencongres!

Marie beoordeelde op 2019-05-17

Geleverd volgens afspraak. Alles is netjes verpakt.

Patricia Van Dyck beoordeelde op 2019-05-16

Snelle levering, mijn hondjes zijn altijd superblij. Geweldige producten. Alleen spijtig dat de 2 dozen koekjes Gravy Bones die ik ook had besteld al open waren doordat ze in een te kleine transportdoos zaten.

jwa van Mierlo beoordeelde op 2019-05-16

Zondag besteld
Dinsdag morgen in huis

Willeke Benjamins van Kranen beoordeelde op 2019-05-16

Altijd een snelle levering met ook wat lekkers erbij voor de hond, ik raad jullie zeker aan bij onze vrienden!

M de Jong beoordeelde op 2019-05-16

Zeer snelle bezorging, gunstige prijs en ruim assortiment!

Petra beoordeelde op 2019-05-15

Het meedenken van jullie en de snelle service... helemaal Top

Ton van de Beek beoordeelde op 2019-05-15

Snelle levering en een van de goedkoopste.

Sebastiaan Viezee beoordeelde op 2019-05-15

Snelle en goede service. Goede producten.

Debbie Wouda beoordeelde op 2019-05-15

Goede service, snelle levering en de producten zijn voordelig geprijsd.

jo mevis beoordeelde op 2019-05-15

prima service en levering producten ook bij een misverstand werd ik direct terug gebeld en het probleem werd direct verholpen.
m.v.g. jo mevis

KG de Raad beoordeelde op 2019-05-15

Fijne winkel, zeer veel keus, een echte aanrader

Theo Rijnberg beoordeelde op 2019-05-14

Niet normaal! Zondag laat besteld en in de opmerken van de bestelling gezet: “graag aflevermoment bespreken”. Werd meteen gebeld. Dinsdag zou ik niet thuis zijn. De medewerker belde even later terug en vertelde “ ik heb even gebeld, morgen zou kunnen als het u uitkomt. En de afspraak werd nagekomen. DIKKE PLUIM!

Dorine Postma beoordeelde op 2019-05-14

Goede service en snelle levering.

Linda Vroegop beoordeelde op 2019-05-14

Uitstekende levering: al de volgende dag in huis terwijl ik laat besteld had. Bovendien was er een extra snack voor de hond toegevoegd! Kortom: erg tevreden!

Karin Elemans beoordeelde op 2019-05-14

Ontzettend vriendelijk in het contact, snelle levering, keurig verpakt

Amber Jongman beoordeelde op 2019-05-14

goede service, snelle levering en bovendien zijn de kruiden hier goedkoper dan bij de bekende paardenwinkels dus ik blij bestellen bij de Gooise Diersuper!