Landstraat 8

Mystery shopper

Lees
waarom

MT beoordeelde op 2019-03-19

Uitstekend, als altijd! :)

Simone Grent beoordeelde op 2019-03-19

Ik ben heel tevreden; snelle levering en product zoals beschreven op de website.

Chris Gutteling beoordeelde op 2019-03-18

Producten waren goed verpakt, alleen jammer dat de "lignocel" in een blanco verpakking zit. Ik ga er nu dan maar vanuit dat ik een goede imitatie heb gekocht maar vind dan 19 euro opeens wel een heleboel geld voor een pak zaagsel, terwijl ik wel lignocel heb besteld.

Evert Kloek beoordeelde op 2019-03-17

Snelle bezorging.
Vriendelijke mensen aan de telefoon.

Wilma Broek beoordeelde op 2019-03-16

Snel en vriendelijk!

Gerjan Grootemarsink beoordeelde op 2019-03-16

snel geleverd, netjes verpakt.

Josefien Dirkx beoordeelde op 2019-03-16

Hondenpenning met led verlichting besteld en de volgende dag al geleverd
Ledverlichting werkte niet goed, dit doorgegeven en heb direct een nieuwe ontvangen

Martin Heij beoordeelde op 2019-03-16

Werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

Famke Ruijters beoordeelde op 2019-03-15

Na bestelling van 2 balen katoen, volledig op de hoogte gehouden over de afwikkeling van de order. Supergoed verpakt....was bijna niet los te krijgen (hahaha). Een vriendelijke groet op een kaartje en een extraatje ontvangen bij de bestelling.

Fam H. beoordeelde op 2019-03-14

Klein hangertje met inscriptie besteld. Levering ging snel en het zag er perfect uit! Bedankt!

Wendy Esman beoordeelde op 2019-03-13

Hun aanbod is enorm groot, de kwaliteit is hartstikke goed en de levering is snel.

Elma Bouwmeester beoordeelde op 2019-03-13

Snel en correct. Goede kwaliteit.

Tom en Karlijn Van Abeelen / De Wild beoordeelde op 2019-03-13

Super tevreden! Denkt mee met vragen in de bestelling, snelle levering en goed verpakt!

Rosanne van Schaik beoordeelde op 2019-03-12

Alles goed verlopen en een snelle bezorging. Leuk dat er altijd een klein proef pakketje bij zit van een ander product!

Ann Gobbens beoordeelde op 2019-03-12

Ik ben heel tevreden met de service, de levering gebeurde snel en correct. Een aanrader.

Marlies Polman beoordeelde op 2019-03-12

Niets op aan te merken!

Irma Van leeuwen beoordeelde op 2019-03-12

Fantastische goede webwinkel. Heel klantvriendelijk gericht. Hele goede service. Hele goede producten en snelle levering. Groetjes irma van leeuwen

C Thomas beoordeelde op 2019-03-09

Uitstekend!

Monique Danenberg beoordeelde op 2019-03-09

Prima hoes....

Christiane Haan beoordeelde op 2019-03-09

n Echte stevige stoere hondenmand! Goed te reinigen ook. Heel belangrijk. Bovendien een supersnelle bezorging! Top!