Landstraat 8

Mystery shopper

Lees
waarom

DANIEL LANGSBERG beoordeelde op 2017-10-18

MAISON DE TOILETTE PEE WEE excellente maison de toilette, grâce a son double fond, l'urine s'écoule, par les trous du bac supérieur et va dans le bac inférieur.
la litière PEE WEE au contact de l’humidité de l'urine, se transforme en sciure de bois et aucune odeur d'urine.
Pour le nettoyage, il suffis de faire tombé la sciure de bois dans a travers les tous du premier bac.
Quand le deuxième bac est remplis,il suffis de le vidé.

maggie beoordeelde op 2017-10-17

hele snelle levering ,netjes verpakt en hele goede producten!!!!

Nanda beoordeelde op 2017-10-17

Snel in huis

Christian Heukels beoordeelde op 2017-10-17

prima

Monica De koning beoordeelde op 2017-10-16

Nette levering

Samantha Lamain beoordeelde op 2017-10-16

Redelijk snel bezorgt en een super paal!

Bert Sanders beoordeelde op 2017-10-16

Vandaag besteld, morgen geleverd. Vaak ook nog een extra snack of proefpakketje voor de nijnen er bij. Top!

dave van rijswijk beoordeelde op 2017-10-16

Perfect. We hebben gebeld krijg alle antwoorden op mijn vraag :) tevreden

Indra Doggen beoordeelde op 2017-10-16

Heel tevreden, krijg altijd alles goed opgestuurd, heb 2x gehad dat ze de kleur die ik wou niet op voorraad hadden maar ben beide keren netjes gebeld voor een oplossing en heb bij de tweede keer zelfs een zakje koekjes voor de honden erbij gekregen, super!!!

Frank van der Ouderaa beoordeelde op 2017-10-16

Goede service. Werd op de hoogte gehouden van de levering. Prima product.

Rico de Wolff beoordeelde op 2017-10-16

Goed product, goed contact/service

Klaar Mulder beoordeelde op 2017-10-10

Heel tevreden! Met de producten en met de service en snelle levering

Danny Kruissen beoordeelde op 2017-10-10

Goed

Nicole W beoordeelde op 2017-10-10

Na uitspreken van mijn zorg of de bestelling wel op tijd, volgende dag zou aankomen, met hun voorkeur bezorger. Is er alles aan gedaan om te zorgen dat het goed komt met PostNL. Uitstekende service

Petra Donselaar beoordeelde op 2017-10-09

Heel tevreden , kreeg super snel een na levering omdat er maar 1 zak voer op voorraad was

Anet Kloosterman beoordeelde op 2017-10-09

We hebben via de website van "De Gooise Diersuper" een nieuwe hondenriem besteld met een te kleine halsband, omdat we de goede maat even over het hoofd hadden gezien. Na een prettig telefonisch contact is er direct een grotere halsband besteld en een week later nagezonden(moest weer opnieuw besteld worden); nadat wij de te kleine halsband hebben geretourneerd naar de winkel. Tussentijds hebben we nog even contact gezocht met de medewerker van de winkel die alles heeft geregeld, om af te stemmen met hoe alles zou gaan. Alles verliep prima zoals afgesproken. Onze pup heeft zijn nieuwe halsband inmiddels om en wij zijn een tevreden klant.

Jennifer Swinkels beoordeelde op 2017-10-09

Adriana beoordeelde op 2017-10-09

Snelle levering. Bestelling helemaal naar wens. Ik kocht een oplaadbare led honden lichtslang /halsband . Ik gebruik hem ook voor mijzelf. Hond 1 en ik 1. Dus we zijn samen heeeel goed zichtbaar! Blij mee.

Madeleine Kok beoordeelde op 2017-10-09

In een woord perfect!

Mariska v/d Poll-Uitendaal beoordeelde op 2017-10-09

Snelle levering alleen wel een hoop bezorgkosten voor katten grind. Snap het wel maar toch.