Landstraat 8

Mystery shopper

Lees
waarom

Susan Greving beoordeelde op 2018-11-21

Zeer tevreden! Ondanks dat ik redelijk specifieke kattenvoeding zocht hadden ze het gewoon op voorraad in de gewenste smaak en grootte! Volgende dag in huis, helemaal top. Ook nog een persoonlijke reactie op de pakbon naar aanleiding van mijn opmerking betreffende de bestelling, je merkt gewoon dat hier een team werkt met hart voor mens en dier!

C Waardenburg beoordeelde op 2018-11-20

Altijd alles prima geregeld!

JFC Staps beoordeelde op 2018-11-20

Het voer dat we wilden was niet voorradig, gebeld en goed advies gekregen. En bij de bestelling zat een traktatie voor de hond. Heel attent!

Carolijn Cate beoordeelde op 2018-11-20

Bestelling komt erg snel en compleet binnen, verder heeft de webshop super veel artikelen en waar ik speciaal voor shop; gedroogde kruiden!

Dr L Beelen beoordeelde op 2018-11-19

super meedenkend ik ben heel tevreden over de service

marcel kroesemeijer beoordeelde op 2018-11-17

jullie site is heel overzichtelijk en de service van het bellen is perfect dan weet je het meteen waar je aan toe ,in de toekomst komen we nog een keer terug om bij jullie te kopen.

San Willemsen beoordeelde op 2018-11-17

Zeer duidelijk in de communicatie en als er iets anders loopt dan verwacht wederom wordt er tijd gestoken in goede communicatie. Top hoor, petje af! Dit soort service zie je niet veel meer.

Soraya Woudenberg beoordeelde op 2018-11-17

Mijn order kwam niet door, later bleek er dingen nog niet op voorraad te zijn. Ik werd hier niet van op de hoogte gesteld.Ik moest er zelf achteraan gaan.

henny van der vlag beoordeelde op 2018-11-16

Prima service

Miranda Van der Heijden - Schoe beoordeelde op 2018-11-14

prima services

Lilian van der Meulen beoordeelde op 2018-11-14

Goede service met goede en leuke producten

W Derix beoordeelde op 2018-11-14

Beter kan volgens mij niet!!

Rick de Ru beoordeelde op 2018-11-13

Goeie winkel heb je spullen snel thuis
Vaak goedkoper als bij andeten
Een aanrader voor mense met dieren

Sigrid beoordeelde op 2018-11-13

Snelle levering en goede prijs.

Nick Cruz beoordeelde op 2018-11-10

Zeer tevreden. Product is uitermate goed. Product was wel later binnen dan verwacht. Maar al en al top service.

barbara Verhaegen beoordeelde op 2018-11-10

Gemakkelijke site waarin je snel vind wat je zoekt. Heel behulpzaam bij het traceren van mijn bestelling. heel klantvriendelijk!