Langstraat 196
2242 JZ Wassenaar
+31705112523

Laurie Berkers beoordeelde op 2019-01-24

Snel bezorgd, mooi ingepakt/verpakt.

Marc van Wageningen beoordeelde op 2019-01-24

Snelle verzending. Agenda die ik (in januari pas) wilde, was alleen hier nog op voorraad. Heel fijn!

Ria Greving-Bolhuis beoordeelde op 2019-01-21

Prima service. Zelfs nog nagebeld of de bestelling wel klopte.

Eugene Van Erp beoordeelde op 2019-01-21

Prima , snel en goed en mooi verpakt!

Rob Kokelenberg beoordeelde op 2019-01-19

zeer klantvriendelijk en snel

Marjolein beoordeelde op 2019-01-19

Ik ben zeer tevreden! De door mij bestelde producten waren op tijd aangekomen. En bij het openen van mijn pakketje kreeg ik een lach op mij gezicht. De producten waren keurig netjes ingepakt en de producten zelf zagen er top uit. Dit is duidelijk een (web)winkel die het snapt! Ik zal zeker nog eens bestellen bij De Groen. Jullie staan in mijn favorieten.

Maxime Vander Elst beoordeelde op 2019-01-17

Prettig om mee samen te werken als klant.
Tijdige levering, als Nlpost geen steken laten vallen.
Zondag besteld, donderdag in Belgie geleverd, vind ik tof
Doe zo verder

Elke Spronk beoordeelde op 2019-01-16

Zondag besteld. Dinsdag binnen. Agenda was ook nog verpakt!

Marga Wensing beoordeelde op 2019-01-16

Allemaal uiterst perfect en super netjes verzorgd.

Jurgen Janzen beoordeelde op 2019-01-16

Geleverd volgens afspraak, persoonlijk briefje erbij. Wat niet op voorraad was kwam keurig later.

Van Mac beoordeelde op 2019-01-15

heel mooi

Henry De Haan beoordeelde op 2019-01-14

Top Service!!

f.m.j. bulens beoordeelde op 2019-01-14

Snel en zeer zorgvuldig en ook nog in cadeaupapier verpakt.

Herman van Doorn beoordeelde op 2019-01-14

Correspondentie gevoerd over ontvangen product, probleem adequaat opgelost door De Groen

Reactie van De Groen B.V.:
Goedemiddag,

Het is de laatste tijd erg druk geweest en daardoor is het beantwoorden van de mail weleens in de klem gekomen. Excuus! Nu lees ik de beoordelingen en zie uw reactie.
Hoewel de omschrijving en de prijs van het calendarium duidelijk niet die van de complete set met doosje zijn, is de afbeelding inderdaad wat verwarrend.
Ik heb voor u nog een doosje en zal het naar u opsturen.

Edwin Middelkoop beoordeelde op 2019-01-14

snel en goed verpakt

Esther beoordeelde op 2019-01-14

Wederom snelle afhandeling conform bestelling!

Lianne Stadhouders beoordeelde op 2019-01-13

Snel en vriendelijk geholpen per mail contact.
Fijne winkel om te kopen.
Eenvoudig betalen en product snel thuisbezorgd

M. Heuvink beoordeelde op 2019-01-13

Ik had een exclusieve A5 agenda voor mijn vriendin besteld. De volgende dag werd deze bezorgd. Achteraf bleek de agenda toch iets te groot zijn om gemakkelijk mee te nemen. Gebeld met De Groen of ik hem mocht ruilen voor het formaat dat iets kleiner is dan de A5 variant. De zeer vriendelijke dame aan de telefoon zei dat dat geen probleem was. De kleinere variant was op voorraad. Zij zou hem opsturen en het prijsverschil terugstorten op mijn rekening. De eerstvolgende dag werd de kleinere agenda al bezorgd, nog voordat ik de grotere agenda had teruggestuurd. Dezelfde dag heb ik de grotere teruggestuurd en binnen 2 dagen had ik ook het resterende bedrag weer op mijn rekening. Super service!

Mirjam Rubingh beoordeelde op 2019-01-12

Heel tevreden, het bestelde product bleek niet op voorraad. Werd ik netjes gebeld met een goed alternatief.

Prima service.

Anita Miles beoordeelde op 2019-01-11

Blij dat ik mijn product, na lang zoeken, bij de Groen B.V. heb kunnen vinden.