Langstraat 196
2242 JZ Wassenaar
+31705112523

Herman Onstein beoordeelde op 2019-07-14

Professioneel advies over fantastische producten!

Samet Ince beoordeelde op 2019-07-14

Goed product en snel geleverd

Ans Vos beoordeelde op 2019-07-14

Had 2 aanvullingen Lamy pen nodig. Via Google bij De Groen beland. Had er nog nooit van gehoord. Maar in een woord: geweldig. Goede prijs, snelle levering en heel goed en leuk verpakt. Een adres om aan te bevelen en te onthouden.

H Minkema beoordeelde op 2019-07-13

Lekker snel en goedkoper dan de concurrent

Anoniem beoordeelde op 2019-07-13

Goede website en een snelle levering van het product, dat feestelijk verpakt in cadeaupapier werd bezorgd.

Hans Liepert beoordeelde op 2019-07-13

Snel, goed, compleet

Erwin Gijzen beoordeelde op 2019-07-12

Prettig contact met meneer De Groen. Mooie Pelikan-pen uitgekozen, werd gelijk verzonden. Zat stevig verpakt en kwam in een mooie geschenkverpakking. Zeer tevreden met de pen en met de service!

Clen d'Oliveyra beoordeelde op 2019-07-11

Goede service, snel in huis

Inge Henseler beoordeelde op 2019-07-11

Prima

Jacco Hillebrink beoordeelde op 2019-07-11

Snelle levering.

H.H. Keepers beoordeelde op 2019-07-08

Goed product, snel geleverd

Wendy Beek beoordeelde op 2019-07-08

Bestelling ging vlotjes op de site. Levering nog sneller! Het was gelukkig op voorraad en daardoor de volgende dag al in huis.

Patrick de Rijk beoordeelde op 2019-07-08

Supersnel geleverd!!!!!

J.H. van IJzerloo beoordeelde op 2019-07-07

Snel en accuraat

Gert Veenstra beoordeelde op 2019-07-07

Snel en goed

Conny Douw van der Krap beoordeelde op 2019-07-07

Attente communicatie en snelle levering!!!

Marleen beoordeelde op 2019-07-06

Snelle levering en nog leuk ingepakt!

jenine van der Linde beoordeelde op 2019-07-04

Prima geholpen bij vragen en de volgende dag al geleverd! Leuk ingepakt, net wat meer service

Saskia van Bezouw beoordeelde op 2019-07-04

Wat een geweldige en ook lieve service. Ik heb zelf een foutieve bestelling geplaatst en hierop is zo sympathiek gereageerd. Super bedankt daarvoor. Saskia

Pieter Hoekstra beoordeelde op 2019-07-02

De pagina voor aankoop is snel doorlopen en binnen 24 uur in huis.... Top!