Schipperslaan 13
1906 BG Limmen

Martine Brosens beoordeelde op 2018-11-14

Vlotte verwerking. Duidelijke afspraken. Levering op datum. Top !

Karen van der Korf beoordeelde op 2018-11-13

zeer snelle levering. Uitgebreid assortiment

Conny Zwaan beoordeelde op 2018-11-12

Ik had het snel in huis en ben altijd tevreden over de producten die ik koop

Gerti Van Stijn beoordeelde op 2018-11-11

A.C. van der Wal beoordeelde op 2018-11-10

Snelle levering, ondanks eerste mail dat levering langer dan normaal zou kunnen duren i.v.m. verhuizing bedrijf.

Petra de Vries beoordeelde op 2018-11-10

Mira Walschot beoordeelde op 2018-11-10

Helen van Kampen beoordeelde op 2018-11-10

Dit was mijn eerste bestelling. Mijn bestelling is netjes binnen de gestelde termijn bij mij aangekomen.

George Marchena beoordeelde op 2018-11-09

H Folmer beoordeelde op 2018-11-09

anoniem beoordeelde op 2018-11-09

Heb gebeld om advies te vragen, ben zeer goed geholpen. Uitleg gekregen in welke volgorde de sprays te gebruiken.
Heb HSP Grounding en Cleansing besteld. Het werkt echt uitstekend!
Met Grounding spray voel ik me beter gegrond, blijf dicht bij mezelf ipv mee te gaan in de energie van de ander. En met Cleansing ervaar ik dat de donkere mist wegtrekt. Er komt stukje bij beetje helderheid in mijn hoofd en gevoel.

Greta Kleinhuis beoordeelde op 2018-11-09

Marieke Arts van Raaphorst beoordeelde op 2018-11-07

Ik ben beter gewend vd groene linde .
Ik vermoed dat het te maken heeft met de verhuizing.
Er waren verschillende producten niet te verkrijgen.
Erg jammer.

Reactie van De Groene Linde:
Dank voor je feedback en we zijn benieuwd wat je niet kon krijgen. Je weet dat als je iets mist en je laat het ons weten dat we altijd een oplossing vinden. Etherische olien, geurfrequenties en Remedies kunnen we we sowieso altijd leveren! We zijn inderdaad verhuist en dat heeft veel impact gehad. Dat is nu achter de rug en dus loopt alles al weer soepel. Benieuwd wat we kunnen doen om je weer tevreden te krijgen.

Hanneke Vleugel beoordeelde op 2018-11-07

Hilke Meerman beoordeelde op 2018-11-06

Tamira Tuinman beoordeelde op 2018-11-06

Clara Vogt beoordeelde op 2018-11-03

tevreden, goede producten

André Hofland beoordeelde op 2018-11-03

Brigitte de Roij beoordeelde op 2018-11-03

Ondanks dat ze aan het verhuizen waren, toch tijd om bestellingen te versturen.
Ik heb er al meerdere malen oliën besteld, altijd snel geleverd.

Bianca Smid beoordeelde op 2018-11-02