Schipperslaan 13
1906 BG Limmen

Nathalie scheiris beoordeelde op 2018-09-24

Marijke van der Velden beoordeelde op 2018-09-24

Persoonlijk goede resultaten gekregen met het gebruik van de etherische oliën en nu adviseer ik mijn klanten in mijn praktijkruimte als energetische masseuse en die ervaren het ook als een hele fijne ondersteuning. Bestellingen zijn snel en correct geleverd!

Sakhoeun Makkinga-Yith beoordeelde op 2018-09-24

Bettina de Groot beoordeelde op 2018-09-24

Prima service, de producten zijn goed verpakt. Snel geleverd, komen hun afspraken na.

Frans Spijker beoordeelde op 2018-09-24

Levering erg snel.

Edmée Joosse beoordeelde op 2018-09-24

Super!!!
Zeer tevreden!
Overzichtelijk, snel, flexibel, nette en veilige verpakking, behulpzaam...heel erg blij met De Groene Linde!

Joanita springer vd Laan beoordeelde op 2018-09-22

Sara Hofstede-Hiemstra beoordeelde op 2018-09-22

Goed product en duidelijke uitleg hoe te gebruiken op de site. Snelle levering. Heel tevreden!

Fijn jouw feedback te horen Sara. Dank daarvoor

Adrijanne van 't Hof beoordeelde op 2018-09-19

Petra Rommens beoordeelde op 2018-09-18

Annelies Versteijne beoordeelde op 2018-09-17

Karien Fabius beoordeelde op 2018-09-16

Snelle en goede service van fijne oliën.

Reactie van De Groene Linde:
Karien, dank je wel dat je met ons jouw ervaringen deelt! Veel plezier met de producten.

Sabine Convent beoordeelde op 2018-09-15

Snelle levering, goed product!

Reactie van De Groene Linde:
Dank je wel Sabine voor jouw feedback!

Mariëlle Snip beoordeelde op 2018-09-14

Super snelle levering 👍🏻