Haargroeispecialist.nl

Haargroeispecialist.nl

De Haargroeispecialist helpt mensen met haarproblemen. Al sinds 2011 zijn wij dé specialist voor producten tegen haarverlies. In onze webwinkel bieden wij haargroeistimulerende producten aan die streng geselecteerd zijn op hun werking, gebruiksgemak en wetenschappelijke onderbouwing, tegen zo'n scherp mogelijke prijs. Het assortiment bestaat o.a. uit topische lotions met Nanoxidil en Adenosine, shampoos, voedingssupplementen en een laserhelm.

Onze kracht is de persoonlijke en klantvriendelijke benadering. Wij staan voor jou klaar. Samen selecteren we producten die passen bij jouw situatie en persoonlijke voorkeuren. Ook voor onderbouwde, onafhankelijke achtergrondinformatie over haarverlies en haargroeiproducten kun je bij ons terecht.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017