Abbendijk 6
8422DL Nijeberkoop
0031 (0)516 44 19 80

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Lisette Ten Herkel beoordeelde op 2018-09-26

Alles keurig ingepakt opdat de planten zo min mogelijk schade zouden kunnen lopen. Daarnaast vind ik het tevens heel fijn dat je online planten kunt kopen. Naar een goede eerlijke kwekerij gaan is voor mij meestal ver weg. Dus dan wordt het een dagje uit, moet daar dan wel de tijd voor hebben. Zou ook graag jullie kwekerij in de toekomst een keer willen bezoeken.

T. van Gils beoordeelde op 2018-09-17

het enige wat ik heb aan te merken is dat ik niet kon zien/ lezen wanneer mijn bestelling zou worden geleverd. Nu was ik per toeval thuis op het moment van levering. Wanneer dit nog wordt veranderd zou ik jullie website als uitstekend beoordelen.

I.M. Stokdijk-Breedijk beoordeelde op 2018-09-16

Er is een groot assortiment verkrijgbaar en het zijn planten in potjes om gelijk in je tuin te kunnen planten. Geweldig. En goede service. Geniet ervan.

Ronald beoordeelde op 2018-09-11

Mooie planten en snelle oplossing van de opmerkingen.

n beoordeelde op 2018-09-11

Prima planten en wat ontzettend fijn dat deze leverancier zijn planten niet in een berg plastic verpakt, maar met hooi beschermt.

Ans Bouwman beoordeelde op 2018-09-11

Goed op de hoogte gehouden, afgesproken leveringsdatum nagekomen, bestelling netjes verzorgd.Ans

Valgjerd Nauta-Fredriksen beoordeelde op 2018-09-11

De planten zagen er gezond uit en waren goed verpakt.

Natuurpresentaties beoordeelde op 2018-09-11

De Heliant, eens een begrip als seizoensleverancier van een schitterende wildeplantencollectie, nu een geoliede webwinkel. Een aanrader voor iedereen die Nederlands groen een warm hart toedraagt.

Rinus Hofs beoordeelde op 2018-09-11

Er waren wat problemen met het emailadres maar die zijn nu opgelost.

Huib beoordeelde op 2018-09-11

Snelle levering binnen een week

Henriëtte Kroon beoordeelde op 2018-09-11

Snel geleverd ; zorgvuldig verpakt