Hilbersplein 7a
1944 RA Beverwijk
+31251206188

RuMo beoordeelde op 2019-04-29

Zeker een goeie webwinkel! Kreeg zelfs iets extra's bij de bestelling waar ik heel erg blij mee was!

Liz beoordeelde op 2019-03-03

Voor de 2e keer hier besteld. Communicatie is prima en alles wordt zeer snel geleverd. Een aanrader! Kom hier graag terug.

Steffanie beoordeelde op 2019-02-27

Bestelling geplaatst en meteen duidelijke en fijne communicatie via de mail. Ik heb het als zeer prettig ervaren en zou De Hobby Boet zeer zeker aanbevelen!

Anoniem beoordeelde op 2019-01-12

Adrie beoordeelde op 2019-01-12

De levering gaat snel maar toch een minpuntje de verzendkosten te hoog voor zo een klein dingetje 6 blokjes lijm .Dat kan toch echt lager .

Reactie van De Hobby Boet:
Ja zou je zeggen, willen wij ook wel maar brievenbus zending met Track en trace code kost nou eenmaal bij Post.nl โ‚ฌ 4.35, daar kunnen wij helaas niks aan doen dat zijn wij zo wie zo kwijt aan ze.

Ilona beoordeelde op 2018-12-05

Wat een uitstekende service! Hele gezellige verkopers die alle moeite doen om je te helpen! Niets is te veel! Ik kom zeker snel weer terug!

Lineke beoordeelde op 2018-11-16

Levering binnen 5 werkdagen.

Consola beoordeelde op 2018-10-27

Fijn mail contact gehad over verzending. Snelle levering in goed vertrouwen dus een dikke aanbeveling voor deze webwinkel!

Brenda beoordeelde op 2018-10-21

Heel snelle levering en prima contact via mail. Bedankt voor de goede service.

Bert van Duren beoordeelde op 2018-09-28

Iets besteld(lijsten) en dacht dat het niet goed was. Even gebeld en ik ben de volgende dag naar winkel gereden. Alles opgelost. Prima service Elly en Jim. Ze nemen alle tijd voor je. Dat maak je niet veel meer mee. En oh ja gratis parkeren ideaal toch.

E. Zoon uit Ulvenhout. beoordeelde op 2018-09-05

Helaas duurde de aflevering wat lang omdat het uit het buitenland moest komen. Maar de service die ze verleend hebben, tot in hun eigen vakantie toe was ongelofelijk. Petje af hiervoor.

Marleen beoordeelde op 2018-08-24

Heel tevreden. Donderdag besteld, Vrijdag ontvangen.
Mooie Borduurring met standaard op tafelklem.

Ingrid van der Knaap beoordeelde op 2018-07-27

Had wat vragen over de bestelling.Heel goed beantwoord door Jimmy.Prima binnengekomen,en zelfs een mail gekregen of alles goed was.Waar kom je dat nog tegen.Een dikke pluim Jimmy en Elly๐Ÿ˜Š๐Ÿ‘

Anoniem beoordeelde op 2018-05-31

G.vermeij beoordeelde op 2018-05-24

Ik heb een picture foto gemaakt via de hobby boet
Hele goede uitleg gehad erg enthousiaste mensen Jim en elly
Een echte aanrader

Reactie van De Hobby Boet:
Dank u, ja de pixel hobby foto van Gabber uw hond is geweldig geworden, bedankt dat u de foto op onze Facebook vd Hobby Boet heeft geplaatst.

Gerda Vroege beoordeelde op 2018-04-25

Een snelle en fantastische service kan het echt aanbevelen vriendelijk personeel ook want er ging wat fout met bestellen omdat ze met hun website bezig waren, werdt ik netjes over gebeld en wat ik kon doen, nou is allemaal keurig verlopen gisteren besteld en van daag in huis dank voor de goede service

Reactie van De Hobby Boet:
Wij vinden dat de klant wel op de hoogte gehouden moet blijven, en zijn blij dat u tevreden bent.

Jolanda Maasdam beoordeelde op 2018-04-22

Erg leuk winkeltje de klant is daar echt nog koning. Kunnen een hoop mensen voorbeeld van nemen.
Ga zo door๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

sandrina kok zoeteman beoordeelde op 2018-04-07

je wordt heel goed geholpen en nemen alle tijd voor je en krijgt hele goeie uitleg en zijn heel vriendelijk

Reactie van De Hobby Boet:
Dank voor de mooie woorden, wij doen ons best.

g.hut kiers beoordeelde op 2018-04-05

heel klant vriendelijk en goed uitleg op alle vragen over een hobby en altijd tyd voor een praatje

Carinne beoordeelde op 2018-03-28

Heel tevreden. Als de producten in voorraad zijn volgende dag al in huis. Als je vragen hebt worden ze snel beantwoordt.

Reactie van De Hobby Boet:
Dank u, dat was snel bezorgd , goede samenwerking van Post.nl en De Belgische post.