Voordam 3
1811MA Alkmaar

Carrolien Schouten beoordeelde op 2019-05-31

Heel erg bedankt voor de snelle levering. We hebben een lampje besteld met naam, echt super mooi.
Ook heel erg leuk dat het pakket ingepakt wordt met superleuk kinderpapier.
Complimenten!

Debby De Ruyter beoordeelde op 2019-05-28

Het digitaal invoeren van de bestelling was niet geheel duidelijk (waar moeten we de naam opgeven die we in het nachtlampje verwerkt willen zien?), maar de bestelling werd heel erg snel en netjes afgeleverd!

Anita Terlouw beoordeelde op 2019-04-04

Het duurde wat langer dan ik had verwacht, maar de bestelling werd weer perfect afgeleverd!

Hugo van Ballegooijen beoordeelde op 2019-04-01

Prima.