Enkweg 71

8,8

Kris waterschoot beoordeelde op 2019-03-18

goed

Gerrit van den Adel beoordeelde op 2019-03-17

Zeer snelle levering ,alleen bezorger moet voortaan het adres beter lezen ,adres is Raadhuisplein 3 maar gaat afleveren bij Raadhuislaan 3 , is kort bij elkaar maar moet goed op leverbon kijken.

Monique Van der Wal beoordeelde op 2019-03-17

Hallo, de sloffen zijn super mooi!i Ben er heel erg blij mee. Ook de manier waarop het ingepakt was, maakt het helemaal af! Prijs is ook goed. Nergens zo goedkoop te vinden, wat ook een fijne toevoeging is. :))
En een fantastische snelle leverering!!! Volgende dag al in huis! Echt een aanrader om iets te bestellen!

Astrid Van den Berg beoordeelde op 2019-03-16

Artikel was te groot , geruild in een maat groter.
Dat was binnen een week geregeld!

Froukje Hoeksema beoordeelde op 2019-03-14

Snelle reactie, ook vlot geleverd. Heel tevreden!

Yvonne Lubeek beoordeelde op 2019-03-08

In eerst instantie waren mijn bestelde klompen er niet (meer )maar gelukkig bij opnieuw kijken toch wel.fijn.

Harry Muijsson beoordeelde op 2019-03-08

Geen problemen bij het bestellen van de producten en zoals beschreven de volgende dag in huis.

Jan Teklenburg beoordeelde op 2019-03-08

Groot assortiment, op voorraad, snel geleverd, marktconforme prijs. meer vragen we niet

Peter Wendt beoordeelde op 2019-03-04

Besteld, keurig verpakt ontvangen. Gewoon zoals het hoort.

Björn Veenhof beoordeelde op 2019-03-03

Prima service. Foutieve maat besteld en zonder problemen of vertraging dat veranderd in de juiste maat.

Ineke Gafoer beoordeelde op 2019-03-01

Heel snel en blijft je op de hoogte houden van je bestelling.

Jaap Koppejan beoordeelde op 2019-03-01

Mijn bestelling was niet goed heb het terug moeten zenden maar moest dan verzendkosten betalen wat ik belachelijk vindt dat moet je bij een ander postorder bedrijf niet.

Cinderella De Muynck beoordeelde op 2019-02-28

Supersnel geleverd en het artikel was precies zoals het was omschreven. Top!

Diny van der Graaf beoordeelde op 2019-02-24

de site is erg goed en uitgebreid.
vandaag besteld is morgen thuis

Ruden Riemens beoordeelde op 2019-02-24

Zeer tevreden. Klompen in mijn hoofd om te gaan bestellen en ze waren er al !! Nog nooit meegemaakt, wat een super service!!!

E.J Carbin beoordeelde op 2019-02-19

snelle levering.....top !!!!

Gert van Hees beoordeelde op 2019-02-17

Snelle levering!

Michel Huibers beoordeelde op 2019-02-16

Uitstekende Leverancier: Prima kwaliteit. Snelle Levering.

Wiesje De Haan beoordeelde op 2019-02-16

Ik had klompen besteld maar zitten geweldig en de had ze volgende dag al kan niet beter
Complimenten hiervoor

Bert Borgdorff beoordeelde op 2019-02-14

Snel en volledig geleverd.