Enkweg 71
8071 BJ Nunspeet
0854019380

8,8

Engelien van de streek beoordeelde op 2018-09-23

Snelle levering, goed produkt.

Willem van Dijk beoordeelde op 2018-09-22

Heel jammer dat we geen tracking nummer gekregen hebben zodat wel niet wisten wanneer de bestelling zouden ontvangen. Op maandag ook niet verzonden maar dinsdag. Op woensdag wel ontvangen product is wel oké.

Reinier van de Ruit beoordeelde op 2018-09-22

Snelle levering en de klompen zijn precies zoals omschreven op de site. Uitstekend!

Roel De Vries beoordeelde op 2018-09-20

Prima. Levering op tijd en goed

Jan Teklenburg beoordeelde op 2018-09-15

Gewoon snel ontvangen wat je besteld hebt. Er is veel keus, en je kunt evt. Ruilen. 👍

Erik Balk beoordeelde op 2018-09-10

Een heel vlotte levering en goede service.

Margriet Breekveldt beoordeelde op 2018-09-05

Heel tevreden! Past goed en zit goed!

Reinaldo Postma beoordeelde op 2018-09-05

Bestelling gedaan. 3x mail gehad order bevestiging en order is verstuurd 3 dagen verder nog ontvangen hellaas en telefonisch krijg ik geen gehoor. En bij DHL niks bekent van mijn bestelling hellaas hopen dat het als nog goed komt

Els de Bresser beoordeelde op 2018-09-02

Ze lopen fijn en zitten lekker!

Ingrid Borg beoordeelde op 2018-09-01

Goede website. Bestelling was makkelijk. Snelle levering (volgende dag)

Toon van Hoeij beoordeelde op 2018-08-31

ik had de maat van klompen verkeerd besteld maar deze terug gestuurd voor de goede maat en dat was netjes opgelost mijn dank

albert dorst beoordeelde op 2018-08-31

Emile Zilvertand beoordeelde op 2018-08-30

Goede service en zeer snelle levering

Margot van de Wiel beoordeelde op 2018-08-30

zeer snelle levering

Lilian de Jong beoordeelde op 2018-08-29

Snelle levering. Ik had uiteindelijk een grotere maat nodig, het ruilen was eenvoudig en ging snel!

Janet De Ruyter beoordeelde op 2018-08-27

Snel, simpel en goed!

Mirthe Vroling beoordeelde op 2018-08-23

Zeer tevrede

Wout beoordeelde op 2018-08-23

Snelle levering, en prompte beantwoording ,via e-mail ,van een vraag, en natuurlijk een zéér goed product ,de Gevavi Jens waar je lekker stil mee kunt lopen.

Sam Karsten beoordeelde op 2018-08-23

goed

Annelie beoordeelde op 2018-08-22

Goede service, klompen waren maat te klein maar ruilen ging heel gemakkelijk zonder extra kosten.