Maanstraat 63
7521GT Enschede
0612320809

Anja Steenbeek beoordeelde op 2018-06-12

Wordt direct op je mail gereageerd...in goede staat ontvangen

Marjolein van Dessel beoordeelde op 2018-03-01

Al lang op zoek naar een betaalbaar knoopkussen. Per toeval kwam ik op deze site terecht. Enorm leuk en mooi kussen. Ik ben blij met mijn aankoop. Bestel zeker vaker bij jullie. Levering was ook perfect.

Greet Hiddinga beoordeelde op 2018-02-16

Uitstekend.
Snelle levering en het was goed verpakt met een leuk briefje erbij.

Jacintha Hutten beoordeelde op 2018-02-12

Een knoopkussen gekocht. Mooi product, snelle levering. Zeer tevreden.

Patricia Witteman beoordeelde op 2018-01-18

Een cadeautje om uit te pakken, ontzettend leuk, complimenten! Heel erg persoonlijk en super service!!

Daphne beoordeelde op 2018-01-12

Prima service. Maar vooral verrast door het inpakken! Met liefde gedaan. Maakt het geven nog leuker!

Elizabeth Tuiten beoordeelde op 2017-11-25

Ik had een andere kleur besteld dan dat er op de side stond. Het is precies de kleur die ik bedoelde en ook nog snel gemaakt en geleverd!
Super blij!