Ambonstraat 12
0782071048

Google Plus/Places - 8,6
ReviewSpot 27 9,4

Ruud Krab beoordeelde op 2019-04-26

Snel en volgens aanvraag geleverd

Jessica Marchand beoordeelde op 2019-04-26

Caroline Suringh beoordeelde op 2019-04-26

Snelle en perfecte service!

Ineke Van Buchem beoordeelde op 2019-04-26

Sofie Monsy beoordeelde op 2019-04-25

Super snelle levering en vriendelijk aan de telefoon ook

Amy De Greef beoordeelde op 2019-04-24

Prachtige doopkaars!

Nathalie Vandooren beoordeelde op 2019-04-24

De kaars werd heel snel geleverd en voldoet 100% aan onze verwachtingen! Heel mooi afgewerkt en veilig verpakt.

Erik Biemold beoordeelde op 2019-04-22

Snel geleverd, goede kwaliteit.

Stephanie Tegelaers beoordeelde op 2019-04-17

Ontzettend snelle levering en heel mooi. fijn om het ook via mail te kunnen controleren hoe het uit komt te zien.
bedankt!

Ilona Franken beoordeelde op 2019-04-16

Ad Klaver beoordeelde op 2019-04-16

Uitstekende ervaring. Goede verbetertips om het eindresultaat er nog mooier uit te laten zien. Was allemaal zeer snel geregeld en alles in goede verpakking en staat ontvangen.

Sylvia Huyskes beoordeelde op 2019-04-08

Mijn voorstellen werden snel en goed uitgevoerd en ook een kleine verandering was geen probleem.

Prettig geholpen.

Germaine Albers-van Gemert beoordeelde op 2019-04-08

Super klantvriendelijkheid, en zeer snelle levering.

Nathalie van Dooren beoordeelde op 2019-04-05

Kristel Coolen beoordeelde op 2019-04-05

Vriendelijk, leuke producten en een snelle levering.

Reactie van De Online Kaarsenwinkel:
Hartelijk dank, we doen elke keer weer onze best om onze klanten zo goed en snel mogelijk te helpen aan een mooie kaars.
Graag tot ziens bij onze website!

Hg Huppertz beoordeelde op 2019-03-29

Vond 't leuk dat de kaarsen winkel me nog advies gaf om de letters een andere kleur eventueel te geven daar 't zwarte wat te hard over kwam op de doop kaars.
En heb toen 'n andere kleur gepakt en die was perfect.

Reactie van De Online Kaarsenwinkel:
Fijn dat ik u heb kunnen helpen om u kaars zo perfect mogelijk te maken.
We zien u graag nog eens terug!

g van Heeswijck beoordeelde op 2019-03-27

Anne Veulemans beoordeelde op 2019-03-25

H van Os beoordeelde op 2019-03-23

Het ziet er fantastisch uit , de bestelling maar ook hoe er contact is gelegd met de klant.

Reactie van De Online Kaarsenwinkel:
We hebben het heel graag gedaan!
Super dat u de kaars mooi vind!
We zien u graag nog eens terug bij onze webshop!

Era May Banayag beoordeelde op 2019-03-23

Nice made..

Your welcome!
Graag zien we u nog eens terug bij onze webshop!