Ambonstraat 12
3312CA Dordrecht

ReviewSpot 27 9,4
Google Plus/Places - 8,6

Marjolyn Meijers beoordeelde op 2018-08-16

Snelle en goede service. Ook goed en snel gereageerd op vraag gesteld na aankoop.

Reactie van De Online Kaarsenwinkel:
Wij proberen altijd zo snel en goed mogelijk te reageren op vragen, en streven naar een snelle en goed service.
wij hopen u graag nog een keer te zien in onze webshop!

Diana Heurkens beoordeelde op 2018-08-15

Mooie kaars, met mooie opdruk, goed verpakt, snel geleverd!

Reactie van De Online Kaarsenwinkel:
Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze service, wij streven altijd naar het beste resultaat.
Graag totziens bij de online kaarsen winkel!

Eduard Poodt beoordeelde op 2018-08-15

Anneke Koopman-Ossenkoppele beoordeelde op 2018-08-15

Vragen werden snel beantwoord en men dacht mee om tot het beste resultaat te komen. Prima!

Reactie van De Online Kaarsenwinkel:
Wij denken graag mee met onze klanten om tot het mooiste resultaat tekomen, en u zo de mooiste kaars te leveren.
Wij hopen u dan ook nog eens terug tezien in onze webshop!

Thea Dekker beoordeelde op 2018-08-15

Een trouwkaars besteld voor mijn zoon en schoondochter. Zeer snelle levering en de kaars was precies zoals het voorbeeld. Ze waren er heel blij mee.

Reactie van De Online Kaarsenwinkel:
Wat fijn dat u zoon en schoondochter zo blij waren met hun trouwkaars, zijn wij ook erg blij mee. We hebben het met veel liefde en plezier gedaan!
We hopen u graag nog een keer te zien in onze webshop!

Daisy De Staerke beoordeelde op 2018-08-14

Mooi en heel snel geleverd.

Reactie van De Online Kaarsenwinkel:
Wat fijn dat u de kaars mooi vind, dat is ook ons streven.
Graag tot ziens in onze webshop!

Sanne IJntema beoordeelde op 2018-08-14

Wij zijn super tevreden over onze bestelling bij de online Kaarsenwinkel! Er werd meegedacht, waardoor de doopkaars van onze zoon nog mooier is dan ik uiteindelijk zelf had ontworpen.

Reactie van De Online Kaarsenwinkel:
Wij zijn super blij dat we weer een mooie kaars hebben kunnen afleveren, en wij denken graag mee met onze klanten om de kaarsen nog mooier te maken.
Graag hopen we u nog een keer te zien in onze webshop!

Tanya Smolderen beoordeelde op 2018-08-13

Jacqueline Blom beoordeelde op 2018-08-01

Kelly Va beoordeelde op 2018-07-31

Ik heb doopkaarsen laten maken met foto in zwartwit. Het resultaat is supermooi.

Reactie van De Online Kaarsenwinkel:
Ben er erg blij mee dat u ze mooi vind, heb het met veel liefde gedaan.
Graag totziens in onze webshop!

Natasja Notelteirs beoordeelde op 2018-07-30

Alina Bill beoordeelde op 2018-07-24

Snelle levering en een prachtige kaars!! Erg blij mee

Reactie van De Online Kaarsenwinkel:
Wij zijn ook super blij, dat u zo tevreden bent.
Wij zien u graag nog eens terug in onze webshop!

Agnes Van Beuzekom beoordeelde op 2018-07-24

Perfect gemaakt en zo een heel persoonlijk en waardevol cadeau om te geven!

Reactie van De Online Kaarsenwinkel:
Wat fijn dat u zo tevreden bent over uw kaars!
Wij doen het met veel liefde en plezier, elke kaars word met de hand bedrukt om zo het mooiste resultaat te krijgen.
We hopen u nog een keer terug te zien in onze webshop!

Tjorven Jonckheere beoordeelde op 2018-07-19

Linda Vervloed beoordeelde op 2018-07-19

Binnen zeer korte tijd een mooie en persoonlijke kaars besteld. Tevens was de kaars als cadeau verpakt, dus we hoefden niets meer te doen!

Reactie van De Online Kaarsenwinkel:
Wat fijn dat u zo tevreden bent met de kaars, wij verpakken de kaarsen zo persoonlijk mogelijk en voor iedere gelegenheid. veel geef plezier en graag tot ziens op onze website!

inne van den heuvel beoordeelde op 2018-07-17

laurien beckers beoordeelde op 2018-07-12

Ellen Verstrepen beoordeelde op 2018-07-12

Heel mooie hartvormige kaars met de doopbelofte voor mijn metekindje op. Ben zeer tevreden met het eindresultaat en raadt het iedereen die op zoek is naar een origineel cadeau aan.

Reactie van De Online Kaarsenwinkel:
Ben erg blij dat je zo tevreden bent, heb het met veel liefde en plezier voor je gedaan!
Graag tot ziens bij onze webshop!

willem debeck beoordeelde op 2018-07-12

Prima service en kwaliteit!

Wat fijn om te horen!
Wij zien u graag nog een keer terug in onze webshop.

Mark Gleijm beoordeelde op 2018-07-10

Zeer snel in huis, goede kwaliteit met een persoonlijke noot. Uit alles blijkt dat klanttevredenheid hoog in het vaandel staat.

Reactie van De Online Kaarsenwinkel:
We zijn erg blij dat u zo tevreden bent met u kaars, en klanttevredenheid staat bij ons zeker op nummer 1.
Wij hopen u nog eens terug te zien in onze webshop!