Pelgrimstraat 3
7011BH Gaanderen
KvK 57320594

8,7

Jm memelink beoordeelde op 2018-12-30

Supervette oliebollen. Het vet druipt van mijn handen !

Monique Vermeer beoordeelde op 2018-12-03

Heerlijk vers brood voor het zondag ontbijt netjes geleverd doen we vaker was gewoon top

Jasper Helming beoordeelde op 2018-04-12

Lekker vers

F Weijers beoordeelde op 2018-04-08

Lekker brood en correcte levering

Willy Koenders beoordeelde op 2018-04-08

Goede service !

jan van Annet beoordeelde op 2017-06-19

Het spoken brood is verrukkelijk