Popovstraat 64

All is perfect = )

Pedro Castro Pereira beoordeelde op 2019-02-07

Richard Burki beoordeelde op 2019-01-26

A Vlugt beoordeelde op 2019-01-20

Niet de volgende werkdag in huis.

Beste klant,
Bedankt voor Uw review!
Er staat inderdaad dat voor de meeste artikelen geld dat vandaag besteld morgen in huis betekend! Echter wanneer U na vijf uur besteld dan zien we dat de volgende ochtend. Dan hebben we in Uw geval het pakket ook meteen verzonden en ik zie dat U het de dag er na al in Uw bezit had. Best snel, al zeg ik het zelf! Helemaal als ik zie dat bij het door U bestelde product staat dat de levertijd tussen 1 en 5 dagen is. Ik hoop U een volgende keer terug te zien bij een bestelling en dan zal ik weer proberen het product zo snel mogelijk te leveren. Lukt dat niet binnen de aangegeven tijd dan breng ik U uiteraard daarvan op de hoogte.
mvg Niels

Sven De Smedt beoordeelde op 2019-01-03

Snelle levering 👍🏻

Ralph Van Vugt beoordeelde op 2019-01-02

L81 beoordeelde op 2018-12-24

Goede producten, veel keuze, aardige kerel en vriendelijk. Alleen superslecht dat de volledige bedrijfsgegevens vermeld worden als afzender. Dat is voor mij het enige minpunt.

Beste klant,

Bedankt voor Uw review!
Ik heb gelijk onze bedrijfsgegevens als afzender veranderd!
Voor eventuele klanten die dat ook liever hebben op die manier.

mvg

Niels

ingrid martinusse beoordeelde op 2018-12-21

Erg trage melding via mail,waardoor je denk dat het niet gelukt is. Ook late melding wanneer je je bestelling kan verwachten.
Voor de rest is het prima verlopen de bestelling,dus dat is GOED.

Beste Ingrid,

Bedankt voor Uw review! Hier gaan we zeker wat mee doen.
Er zal altijd wel wat te verbeteren zijn, dus met deze info kunnen we daar aan werken.

mvg

Niels

Michael Van remortel beoordeelde op 2018-12-21

gunther callebaut beoordeelde op 2018-12-20

geleverd op het aangegeven tijdstip