Popovstraat 64

Stan Gitmans beoordeelde op 2018-08-17

erwin steeno beoordeelde op 2018-08-14

Jonathan Pollet beoordeelde op 2018-08-13

p diemen beoordeelde op 2018-08-12

Snelle afhandeling duidelijke communicatie ,wat en Hoe procces verloopt snelle verzending.

Bruno Moreira beoordeelde op 2018-08-12

Top service!

Bert Van Thienen beoordeelde op 2018-08-09

nick van der pijl beoordeelde op 2018-08-07

Dirk Mare beoordeelde op 2018-08-06

Heel tevreden. Ventilator zeer snel in huis, kon het goed gebruiken met die hitte. Dankjewel.

Yvonne Kathmann beoordeelde op 2018-08-04

Snelle levering keurig Netjes!

gijs houwen beoordeelde op 2018-08-04

qter smith beoordeelde op 2018-08-03

Super geholpen ik had mijn mail verkeerd geschreven ben heel goed geholpen top service

robert kruse beoordeelde op 2018-08-03

keurig netjes

Marielle Stapper beoordeelde op 2018-08-03

Prima, handleiding voor het in elkaar zetten van de ventilator was wat onduidelijk. Zelf wel het grootste deel kunnen doen, mijn man heeft hem afgemaakt. Verder prima ding voor dat geld, lekker verkoelend met dit weer.

Anita Krikkink beoordeelde op 2018-08-03

candice verborg beoordeelde op 2018-08-03

we hebben niets van klachten.alles is super.

Bert te Loo beoordeelde op 2018-08-03

Prima product, prijs en levertijd. Alles OK