Haver 1
5731LA Mierlo

Dini van der Putten beoordeelde op 2018-05-13

Zeer tevreden.Hele koopproces goed georganiseerd.Ruime informatie vooraf en heldere uitleg. Je krijgt wat er wordt beloofd .

Femke beoordeelde op 2018-04-10

Advies gevraagd welke terrasverwarmer het beste was voor mijn tuinkamer. Een uitgebreid verwarmings en plaatsing advies gekregen. Bestelling netjes met track&trace mail binnen 1 dag in huis. Gekozen Harcosun Ultra Low Glare werkt perfect en Harold je hebt gelijk, meteen een warm terras en 0 rood licht. Dank je.

J. Van Deursen beoordeelde op 2016-07-25

Snelle levering, goede service.
Burda Term2000 Low glare besteld, binnen 1 dag geleverd. Terrasverwarmer voldoet perfect aan verwachting.

Marc beoordeelde op 2016-07-10

Zeer vriendelijke en goede advisering wat betreft de mogelijkheden. Snelle levering en bij vragen meteen antwoord. Ook nadat het produkt gekocht was, prima services en ondersteuning.marc

M.J.Foederer beoordeelde op 2016-06-08

Na bezoek aan de showroom waar ik uitgebreid advies kreeg en de eigenaar alle diverse modellen demonstreerde is mijn keus gevallen op de Harcosun Low Glare terrasverwarmer. Zeer tevreden hierover, inderdaad heel erg warm en zeer weinig licht. De terrasverwarmingspecialist is wat mijn betreft een aanrader.

Nick beoordeelde op 2016-05-28

Snel antwoord op mijn vragen gekregen in het weekend, zelfs in de avond.
Na een goed advies een Burda Term2000 Low Glare besteld. Deze werd netjes verstuurd met track en trace code en dinsdag al in huis. Bij ontvangst bleek de lamp kapot. Gebeld met de terrasverwarmingspecialist die meteen een andere ging regelen, zelfs voordat de oude retour gestuurd was. Kortom een aanrader, service ten top.

Reactie van De Terrasverwarmingspecialist:
Beste Nick,

Dank u voor uw mooie recensie en veel lange avonden gewenst.
Groeten, de terrasverwarmingspecialist
2016