Munthof 2

Trustpilot 2 7,6

Cees de Heer beoordeelde op 2019-09-10

Peter Zoontjes beoordeelde op 2019-09-07

Ad beoordeelde op 2019-09-07

Zeer goede en snelle service

youssra hamdi beoordeelde op 2019-09-06

Tevreden

Catalina Ionescu beoordeelde op 2019-09-03

Great delivery service, high quality product in recyclable packaging. Plus a lovely sample to test that was right up my alley.

Hans Sinnecker beoordeelde op 2019-08-31

Hoogeboom beoordeelde op 2019-08-31

Heerlijke thee. Keurig luchtdicht verpakt en snel thuis bezorgd.

Lieve Zus beoordeelde op 2019-08-29

Mario Mijdam beoordeelde op 2019-08-28

Liesbeth Steehouwer beoordeelde op 2019-08-24

Snelle levering, goed advies

Ramona Rütti beoordeelde op 2019-08-21

Gertjan de Graaf beoordeelde op 2019-08-15

Heerlijke verse thee ontvangen. Dag te laat ontvangen, maar met een nette brief erbij en een klein extraatje . Echt leuk, en het had niet gehoeven. De volgende bestelling komt snel weer.

Caro Otten beoordeelde op 2019-08-15

M.L. beoordeelde op 2019-08-11

makkelijke te bestellen en vlot geleverd. Heel fijn.

G.C. van Genderen beoordeelde op 2019-08-07

A Offereins beoordeelde op 2019-08-02

Op internet zocht ik naar een leuk cadeau om te geven en toen kwam ik bloementhee tegen. Nooit van gehoord, Totaal geen idee wat het was. Telefonisch inlichtingen daarover gevraagd en gekregen. Ik was verkocht want dit was zo uniek en bijzonder. Meteen besteld met cadeaupapier. Zelfs de verpakking was zeer aantrekkelijk. Echt een bijzonder mooi cadeau om te geven!

Artjom Filatov beoordeelde op 2019-08-01

noelle rizzato beoordeelde op 2019-07-30