Munthof 2
5551XC Valkenswaard

Trustpilot 2 7,7

D. Kipping beoordeelde op 2019-01-22

Super snel in huis. Mooie goed hersluitbare verpakking. En heel leuk een kaart met persoonlijk bericht. Super lekkere thee ook!!!

Alie Koffeman beoordeelde op 2019-01-19

Nick Gaiko beoordeelde op 2019-01-18

els Broerse beoordeelde op 2019-01-17

Robert van Lissa beoordeelde op 2019-01-12

M Mos beoordeelde op 2019-01-12

AA beoordeelde op 2019-01-11

Goede webshop, bestelling snel en correct geleverd. De Matcha is van goede kwaliteit (al ben ik niet echt een kenner).

Karin Kluitmans beoordeelde op 2019-01-10

Op tijd geleverd. Keurig ingepakt! Extra thee erbij. Dank je wel👍

Bionda Blom beoordeelde op 2019-01-08

Avinash Soekha beoordeelde op 2019-01-06

Farnoosh Farnia beoordeelde op 2019-01-05

Heidy Kramer beoordeelde op 2019-01-05

Sigrid Teunis beoordeelde op 2019-01-04

Snelle levering en zelfs nog een klein kadootje :-)

Anneke Boonstra beoordeelde op 2019-01-04

Dank u wel voor de snelle correcte, persoonlijke afhandeling van mijn bestelling.

Michelle Vandeleene beoordeelde op 2019-01-02

Zeer tevreden! Kwaliteitsproducten en levering netjes op tijd! Top!

Bertram Kroon beoordeelde op 2018-12-28

Melba Tolentino beoordeelde op 2018-12-27