Munthof 2
5551XC Valkenswaard

Trustpilot 2 7,7

Marte Kerkhof beoordeelde op 2019-03-20

Zeer goed, verzorgd ingepakt, met kaartje en handgeschreven nota.

Gerda Hartkamp beoordeelde op 2019-03-19

Ria Creemers beoordeelde op 2019-03-19

GJM Baeten beoordeelde op 2019-03-14

Op afgesproken tijd geleverd.
Goed verpakt. Goede kwaliteit thee.
Ruim assortiment aan thee.
Leuk briefje bij voor de persoonlijke aanpak, maakt het net wat leuker bij het openmaken

Bart beoordeelde op 2019-03-12

Tevreden! Snelle levering, prima verpakt.

Lisa Steur beoordeelde op 2019-03-12

Erwan De Kerouara beoordeelde op 2019-03-09

Simone Bark beoordeelde op 2019-03-08

Richard Bradford beoordeelde op 2019-03-06

Stefan Van Goethem beoordeelde op 2019-03-06

Heel tevreden. Zeer snelle levering. Wat ook leuk was is het handgeschreven berichtje dat bij de levering was. Aanrader om daar te bestellen.

Richard Schukkink beoordeelde op 2019-03-05

Snelle levering, goed verpakt

Lenneke van grootel beoordeelde op 2019-03-05

Ad van der Nat beoordeelde op 2019-03-02

Snelle levering. Zeer goed product.

Ger Frohn beoordeelde op 2019-03-01

Prima kwaliteit snelle levering goede prijs kwaliteitsverhouding
Is een aanrader

Christel Timmermans beoordeelde op 2019-02-23

PAM Borghuis beoordeelde op 2019-02-21

Goed en duidelijk advies, snelle levering, goed product en een lekkere thee als monster.

Jolanda van der Have beoordeelde op 2019-02-20

Marielle beoordeelde op 2019-02-19

Niets dan lof over de Theeplantage. Goede kwaliteit producten, snelle verzending, netjes verpakt en hele vriendelijke mensen. De service is werkelijk geweldig. Op mijn vraag of ze een bepaalde soort thee hadden was het antwoord, dat gaan we uitzoeken en die gaan we voor u bestellen.

Martha Koomen beoordeelde op 2019-02-15

Shobha Moorlag beoordeelde op 2019-02-14

Prima levering! Netjes verpak zonder plastic! goed contact te maken de leverancier en lekkere kruiden!