Munthof 2
5551XC Valkenswaard

Trustpilot 2 7,7

Jeroen Verkaik beoordeelde op 2019-05-22

Top producten en top service

Eda Heeringa beoordeelde op 2019-05-21

Petri Galle beoordeelde op 2019-05-19

Heel tevreden, bestelling snel in huis. Lekkere thee, een mooi kaartje met een persoonlijk bedankje.

Simone Harmsen beoordeelde op 2019-05-17

Super vriendelijk, mevrouw heeft echt verstand v thee.

Alexandru Madan beoordeelde op 2019-05-16

Esther van Gansewinkel beoordeelde op 2019-05-15

De thee is erg lekker.

Pim van Griethuijsen beoordeelde op 2019-05-15

cjw weitenberg beoordeelde op 2019-05-13

Riet Jorissen beoordeelde op 2019-05-08

Snelle levering goede kwaliteit thee.

Charlotte Haan beoordeelde op 2019-05-07

Snelle levering met een persoonlijk berichtje.

Mirjam Zuil beoordeelde op 2019-05-07

Snelle levering en snelle reactie na mijn vraag.

Nynke zijlstra beoordeelde op 2019-05-05

Saskia oude engberink beoordeelde op 2019-05-04

Jan beoordeelde op 2019-04-24

Mona Meesters beoordeelde op 2019-04-18

Ik heb mijn bestelling de volgende dag in goede conditie ontvangen. Het voldoet aan mijn verwachtingen en ik had ook nog een extra zakje thee met bosvruchten erbij gekregen. Ik ben heel tevreden

Stef Lamers beoordeelde op 2019-04-17

Marlene Stolte beoordeelde op 2019-04-17