Munthof 2

Jean Creutzburg beoordeelde op 2018-07-09

Gert Smet beoordeelde op 2018-07-07

Carla Goosen beoordeelde op 2018-07-03

Wanda Sluyter beoordeelde op 2018-07-01

Heel tevreden. Mooie kwaliteit van producten, snelle levering en een aardig handgeschreven kaartje erbij.

Daria Kolenda beoordeelde op 2018-06-28

Anke Boshart beoordeelde op 2018-06-28

Ruime keuze en snelle levering. Echt een aanrader!

Christel Van Hoof beoordeelde op 2018-06-28

Snelle levering , bestelling goed ingepakt en materialen voldoen aan mijn verwachtingen

Anoniem beoordeelde op 2018-06-27

joke rijnveld beoordeelde op 2018-06-20

Prima hartelijke en meedenkende service!! Persoonlijk lief berichtje bij de laatste zending. Er was één theepot helaas gebroken. Onmiddellijk werd me terugbetaling aangeboden. HIER kom ik terug!!!

Wia Wijnja beoordeelde op 2018-06-20

J.P.M. Schijven beoordeelde op 2018-06-20

Gewoon alles naar wens.

Frank Jacobs beoordeelde op 2018-06-17

Dina de Pundert beoordeelde op 2018-06-15

laura boudewijn beoordeelde op 2018-06-14

Peter Biermans beoordeelde op 2018-06-12

Correcte en snelle levering. Een prima en lekker product.

Ilse Romelingh beoordeelde op 2018-06-10