Terborgseweg 37
7001 GM Doetinchem NL
KvK 34190139

KiyOh 187 9,2

Jacqueline Van der Loop beoordeelde op 2019-07-23

snelle levering, product voldoet aan verwachting

sasha beoordeelde op 2019-07-23

Heel tevreden, mooie kwaliteit

Helga Lammers-Huiskes beoordeelde op 2019-07-21

Snelle levering, goede service. Prima!

Wolfgang Gabriel beoordeelde op 2019-07-21

Sehr schöne Teekannen

Barbara Weimer beoordeelde op 2019-07-21

The teapot cosy arrived in very quick time all the way from The Netherlands to Australia in excellent condition. It was a great replacement for the one I bought in 1961 when I was visiting your country. It had lasted all that time (with a couple of new covers and filling.) It finally gave up the ghost when the hinge broke.

Ellen Roosch Jongmans beoordeelde op 2019-07-20

Zeer snelle levering en klantvriendelijk. Problemen worden probleemloos opgelost. Chapeau ! Topwinkel.

Jennie Lambers-Niers beoordeelde op 2019-07-20

Adequate service, men dacht goed mee. Had het bestelde product ruim op tijd in huis.

Hans Roelofs beoordeelde op 2019-07-20

Was goed overzichtelijk in de webwinkel en bestelling volgens afspraak vlot verlopen.( zo hoort het !! )

JE Brand beoordeelde op 2019-07-20

Bestelling is goed uitgevoerd

Hanna beoordeelde op 2019-07-20

Precies wat ik nodig had. Het was niet te vinden op de site maar ze hadden het wel. Ik kreeg meteen antwoord van medewerker op mail.

Trees Gorris beoordeelde op 2019-07-20

duidelijke website, goede communicatie en levering volgens afspraak

Mariska Lamein beoordeelde op 2019-07-20

Snel ontvangen, netjes verpakt ivm breekbare spullen

Elisabeth Merz beoordeelde op 2019-07-20

Die Lieferung kam schnell an, die Ware war gut und bruchsicher verpackt.

Henry Gosserau beoordeelde op 2019-07-20

Snelle hoffelijke afhandeling en net zo snel verzending.
dank u

Dick van Veelen beoordeelde op 2019-07-20

Alles volgens afspraak.

Wendy Jacobs beoordeelde op 2019-02-20

Snelle verzending en alles goed ingepakt. Prima service

Beatrix Van Driel beoordeelde op 2019-02-11

Prima. Ik werd persoonlijk gebeld over een onduidelijkheid. Heel goed.

Sonja Cuypers beoordeelde op 2019-02-10

Heel tevreden, ik had een onderdeel voor een theepot besteld, binnen 2 dagen in huis.

Jan Mihl beoordeelde op 2019-02-09

onderdelen op voorraad. Snelle levering. Geen gezeur.

Linda beoordeelde op 2019-02-08

Tevreden! Goed product.
Snelle verzending en netjes op de hoogte gehouden van status bestelling.