Landweerstraat-Zuid 93K
5349AK Oss

Margreet beoordeelde op 2017-04-13

Had problemen met Office pakket. Direct antwoord op mijn verzonden mail. En het werkt!

Frans Hartjes beoordeelde op 2017-02-08

Maandagavond HitmanPro.Alert besteld (3PC's, 3 jaar). Er stond vermeld dat de productcode tijdens kantooruren meestal binnen 1 uur zou worden toegestuurd.
Hoewel ik mijn bestelling pas om 19:15 uur 's avonds had gedaan had ik binnen 3 kwartier de productcode, de factuur en de download instructie binnen. Alles werkte perfect. Een prima service.

Alexandra beoordeelde op 2016-12-13

Ik ben heel tevreden. Levering, via e-mail, was vlot en duidelijk. De installatie ging goed en was snel voor elkaar.

Michiel beoordeelde op 2016-10-18

Goede service, snel geholpen.

Hans beoordeelde op 2016-08-12

Prima service, bij het registreren van office365 in Africa was er een probleem maar dan komt de Witjes met een goed advies.
Super bedankt en zeker tot ziens. Groeten Hans en Gerrie, Malawi.

Ray beoordeelde op 2016-07-13

Altijd snelle reacties.

R.A. Steenbergen namens J.W. v.d. Heuvel beoordeelde op 2016-07-07

Alleen softwarelicentie MS Office 365 besteld. Code zeer snel ontvangen met goede instructies hoe te activeren (want als je dat zelf moet uitzoeken op de website van Microsoft, dan wordt je gek.

Lauryssen Tom beoordeelde op 2016-05-18

Ik had office besteld, direct betaalt en binnen de 5 minuten had ik mijn code.

Perfect!

Martien van Wanrooij beoordeelde op 2016-02-11

Aankoop van het office-pakket verliep prima! Goed van anderen te horen dat je snel teruggebeld wordt als er tóch een keer iets misgaat want dat kun je nu eenmaal bij dit soort bestellingen nooit uitsluiten. Succes!11602020

KW beoordeelde op 2016-02-03

Misschien niet de allergoedkoopste (doch zeker niet de duurste), maar per ommegaande werd een prima product toegestuurd met de vraag achteraf of alles helemaal in orde was.
Een tevreden klant:
KWKW

Rick beoordeelde op 2015-10-25

Betrouwbaar!! snelle levering via de mail na aanschaffing office 365

Ernst Bos beoordeelde op 2015-10-06

Bij bellen voor vragen over aanschaf/verlenging van Office 365 supersnel teruggebeld. Plezierig contact, duidelijke antwoorden waar je iets mee kunt. De procedure van downloaden van Office 365 is wat omslachtig en duurt langer dan je zou willen, maar dat ligt aan Microsoft. De informatie vooraf over de procedure was erg nuttig en ruim op tijd. Alles is volgens plan verlopen. Helemaal goed dus.

Reactie van De Witjes Webshop:
Bedankt voor uw reactie. De zakelijke Office 365 abonnementen worden via het "Microsoft Open License" programma geleverd. Dat werkt inderdaad redelijk omslachtig. Om die reden kiezen wij er voor om alle stappen voor u te doorlopen en uiteindelijk de productcode met instructies toe te sturen zodat u eenvoudig aan de slag kunt. Naar verluidt is Microsoft bezig om de procedure te vereenvoudigen dus wellicht kunnen zakelijke abonnementen in de toekomst sneller geleverd worden dan de 2-4 werkdagen die het nu in beslag neemt.

Rob beoordeelde op 2015-07-16

Het gedateerde logo gaf een amateuristische eerste indruk maar heeft mij gelukkig niet weerhouden van bestellen. De rest van de website zag er prima uit. Ik kwam hier via Google terecht voor office 365 doordat Microsoft geen iDeal betaling accepteert. Na de online chat was ik overtuigd van hun kunde. Ik ben goed geholpen door Sander.

M.J. van den Bosch beoordeelde op 2015-07-13

Het probleem met Microsoft werd door Sander in no time opgelost door het geven van een goed werkende link waardoor e.e.a. binnen 5 minuten was opgelost.
Echt een top webshop. Waar voor je geld en uitermate betrouwbaar.
Kan hem van harte aanbevelen

Hans en Gerrie ( www.liefdevoormalawi.nl ) beoordeelde op 2015-07-09

Bij De Witjes kan je gerust kopen en vragen stellen, snelle afhandeling. Keurige levering. Kortom een zeer tevreden klant in het buitenland. ( Malawi )

Dorine beoordeelde op 2015-05-12

Klantvriendelijk & helder in communicatie, snelle reactie op e-mails & snelle levering.

Ronald beoordeelde op 2015-02-22

Snelle levering, duidelijke communicatie.

Danny beoordeelde op 2015-02-12

Snelle Levering. Alles duidelijk uitgelegd. Snelle service en vooral handig met de mailtjes met licentienummers, etc. Top

Wilma Keizer beoordeelde op 2014-12-29

Snel en niet duur.

P. Keus beoordeelde op 2014-12-17

Office home 365 besteld.
Het geheel was snel afgerond en geïstalleerd.