Hertog Reinoudsingel 152
5913XH Venlo

Len Berghuis beoordeelde op 2019-06-17

Merel Bronsdijk beoordeelde op 2019-06-16

Heel tevreden. Bestelling snel geleverd. Er zat ook een leuk handgeschreven bericht bij.

Amal Kasri-Hamrioui beoordeelde op 2019-06-16

Ben zeer tevreden! Leuk aanbod artikelen, heldere communicatie en snelle levering. Én lief handgeschreven kaartje!

Noor Strijbos beoordeelde op 2019-06-15

Snelle en nette services!

Anique Goumans-Driessen beoordeelde op 2019-06-15

Super service. In het Pinksterweekend besteld en dinsdag meteen op kunnen halen. Helemaal blij met de producten. Precies wat ik ervan verwacht had.

Kaylee Arkenbout beoordeelde op 2019-06-14

Product snel in huis, netjes ingepakt en een leuk handgeschreven kaartje erbij!

Kimberly Kooij beoordeelde op 2019-06-14

Jamie Vousten beoordeelde op 2019-06-14

Altijd alles helemaal geweldig. Product, levering alles

Vivian Donders beoordeelde op 2019-06-11

Elsemieke Rackwitsz beoordeelde op 2019-06-11

Geeske Visser beoordeelde op 2019-06-11

Ik werd goed op de hoogte gehouden van het bestelproces, had de spullen snel in huis en het had geschreven kaartje erbij voelde heel persoonlijk!

Annika van Heeswijk beoordeelde op 2019-06-11

Annette Meskers beoordeelde op 2019-06-10

Superleuke webwinkel, bestelling was de volgende dag al in huis! Mooie spullen en persoonlijke aandacht voor de klant. Top!

Millie Lucassen beoordeelde op 2019-06-09

Leuk persoonlijk berichtje bij de bestelling en alles van afval was papier. No plastic!

Rinie Piette beoordeelde op 2019-06-09

Snelle levering, leuk mailcontact, goede keus

Karin Visser-De Weerdt beoordeelde op 2019-06-09

Jess Koenen-van den Brink beoordeelde op 2019-06-09

Een gezellig persoonlijk geschreven woord van de verkoopster na mijn bestelling. Daarbij een snelle afwikkeling van de bestelling en verzending.

Marjolein beoordeelde op 2019-06-08

Leuke webshop, bestelling werd snel verzonden met track & trace code

Rachel beoordeelde op 2019-06-08

De bestelling was snel binnen met een leuk kaartje,prijs was ook mooi!

Nirvana van Dantzig beoordeelde op 2019-06-08