Ambonstraat 12 12
3312CA Dordrecht
0782071048

Marcel Loskamp beoordeelde op 2018-10-03

Keurig en prima product geleverd gekregen. Snelle levering.

Reactie van De online kaarsendesigner:
Wat fijn dat u tevreden bent met ons product, we streven naar een snelle levering en een goed product.
Graag tot ziens bij onze designer!

Rob Monnens beoordeelde op 2018-09-02

Super service , bij bestellen online was er een site fout waardoor ik niet kon bestellen. Gebeld naar het bedrijf en ze hebben het meteen opgelost waardoor ik de online bestelling kon afmaken. We zijn tevreden over de gemaakte kaars via de designer, heel makkelijk zelf te maken en goed verpakt. Ik zal vrienden en familie deze site zeker aanraden.

Reactie van De online kaarsendesigner:
Wat fijn dat u zo tevreden over ons bent, en dan de kaars helemaal naar u zin is!
wij vinden de service heel belangrijk en zetten ons daar ook 100% voor in.
En de mond op mond reclame is toch altijd nog het beste, zeg het voort :)
We zien u zeker graag terug bij onze Designersite!

Hans van Nispen beoordeelde op 2018-08-15

Kaarsen besteld met eigen ontwerp. Afbeelding en tekst prima afgedrukt op de kaars. Keurig en veilig verpakt en snel geleverd.
Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Reactie van De online kaarsendesigner:
Wij zijn erg blij dat u zo tevreden bent over het resultaat, we hebben het dan ook heel graag gedaan.
Graag totziens bij onze Designer!